bato-adv
کد خبر: ۷۱۶۲۱۷

امام جمعه اردبیل: زندگی یک ماه اول خودتان را با حقوق ۱۲ میلیون تنظیم کنید

امام جمعه اردبیل: زندگی یک ماه اول خودتان را با حقوق ۱۲ میلیون تنظیم کنید
امام جمعه اردبیل، گفت: نماینده‌ای که از درد موکل خود خبر ندارد او وکیل مردم نیست و هیچ گاه به نفع مردم تصمیم نخواهد گرفت و قطعاً نمایندگی برای او وبال خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۵ - ۱۸ اسفند ۱۴۰۲

آیت الله سید حسن عاملی، اظهار داشت: بنده از سر خیرخواهی چند توصیه به نمایندگان جدید دارم؛ اول اینکه وقتی وارد مجلس شدید حتماً و حتماً زندگی یک ماه اول خودتان را با حقوق ۱۲ میلیون تنظیم کنید.

به گزارش جماران، وی گفت: نماینده‌ای که از درد موکل خود خبر ندارد او وکیل مردم نیست و هیچ گاه به نفع مردم تصمیم نخواهد گرفت و قطعاً نمایندگی برای او وبال خواهد شد.

آیت الله سید حسن عاملی گفت: بنده از سر خیرخواهی چند توصیه به نمایندگان جدید دارم؛ اول اینکه وقتی وارد مجلس شدید حتماً و حتماً زندگی یک ماه اول خودتان را با حقوق ۱۲ میلیون تنظیم کنید

امام جمعه اردبیل گفت: اصلاً چیزی به آن اضافه نکنید تا با تمام وجود درک کنید که اقشاری که با این حقوق و بلکه پایین‌تر از آن زندگی می‌کنند چه فشار، چه شکستگی و چه شرمندگی دارند.

وی افزود: نماینده‌ای که از درد موکل خود خبر ندارد او وکیل مردم نیست و هیچ گاه به نفع مردم تصمیم نخواهد گرفت و قطعاً نمایندگی برای او وبال خواهد شد.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین