bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۷۱۹۱۸

تشییع پیکر شهدای حوادث تروریستی سنندج

تاریخ انتشار: ۱۶:۵۵ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۰


پیکر دو شهید حوادث تروریستی شب گذشته سنندج، ظهر امروز و بعد از اقامه نماز جمعه با حضور مردم شهید پرور سنندج تشییع می شود. 

پیکر شهدای دو حادثه تروریستی شب گذشته سنندج بعد از اقامه نماز جمعه و با حضور مردم شهید پرور این شهر تشییع می شود.

فرمانده انتظامی کردستان اظهار داشت: پیکر دو شهید حوادث تروریستی شب گذشته سنندج، ظهر امروز و بعد از اقامه نماز جمعه با حضور مردم شهید پرور سنندج تشییع می شود.

در جریان دو حادثه تروریستی که شب گذشته در دو نقطه از شهر سنندج روی داد، دو نفر از پرسنل فرماندهی انتظامی کردستان به شهادت رسیدند و سه نفر نیز در این حوادث زخمی شدند.

در حادثه نخست که ساعت حدود 20 شب و در خیابان 17 شهریور (سه راه شیخان) روی داد یک سرباز وظیفه به نام "مرتضی وزیری افشار" ساکن استان همدان به درجه رفیع شهادت نائل آمد و یگی از پرسنل فرماندهی انتظامی کردستان نیز در این حادثه زخمی شد.

در این حادثه تروریستی همچنین "نوید زینبی" 14 ساله و عابر پیاده در این محل نیز مورد اصابت گلوله افراد تروریست قرار گرفت و زخمی شد.

پنج شنبه شب و با فاصله ای یک ساعته از وقوع حادثه ای تروریستی در سنندج و در پی حمله افراد مسلح حادثه ای دیگر روی داد که در پی آن یکی از پرسنل فرماندهی استان کردستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در این حادثه که حدود ساعت 22 شب روی داد، در منطقه شهرک سعدی سنندج و به دلیل حمله افراد مسلح یکی از پرسنل فرماندهی انتظامی کردستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد یک نفر دیگر نیز زخمی شد.

برچسب ها: سنندج
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین