bato-adv
فرارو گزارش می‌دهد

بورس جان گرفت

بورس جان گرفت
امروز (دوشنبه ۲۰ فروردین) شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات بازار سرمایه، بیش از ۱۹ هزار واحد افزایش یافت.
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۳ - ۲۰ فروردين ۱۴۰۳

فرارو، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ۱۹ هزار و ۹۲۷ واحد افزایش یافت و در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۵۴ هزار و ۸۵۲ واحدی قرار گرفت و برای دومین روز متوالی در هفته جاری، صعودی شد.

به گزارش فرارو، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل هم‌وزن بورس، نیز با افزایش ۸ هزار و ۴۰۴ واحدی در ارتفاع ۷۴۹ هزار و ۵۷۳ واحدی قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش بازار بورس تهران به ۷۸ همت و ۱۸۱ میلیارد تومان رسید و تعداد ۳۳۰ هزار و ۹۹۷ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های فارس، فملی، شپنا، وبملت، بوعلی، شبندر و نوری بیشتریت تاثیر بر رشد شاخص کل بورس تهران، داشتند.

شاخص کل فرابورس ایران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با افزایش ۲۵۶ واحدی در ارتفاع ۲۵ هزار و ۳۸۰ واحدی قرار گرفت؛ ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به ۱۴ همت و ۱۶۷ میلیارد تومان رسید و تعداد ۱۷۳ هزار و ۳۴۴ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های آریان، فصبا، شگویا، وسپهر و هرمز بیشترین تاثیر بر رشد و نماد‌های وهور و فرز بیشترین تاثیر بر ریزش شاخص کل فرابورس ایران، داشتند.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین