bato-adv

۷ تیم برای پرسپولیس بازی کردند

۷ تیم برای پرسپولیس بازی کردند
در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر ۷ تیم ناخواسته برای پرسپولیس و به نفع این تیم بازی کردند.
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۹ - ۲۱ فروردين ۱۴۰۳

کی از تیم‌هایی که برای پرسپولیس بازی کرد گل گهر سیرجان حریف مستقیم قرمزپوشان بود که نسبت به بازی‌های قبلی خود ضعیف ظاهر شد و بعد از بازی با پرسپولیس اکثر کارشناسان شاگردان ویرا را مستحق پیروزی قلمداد کردند.


استقلال، مس رفسنجان، تراکتور، آلومینیوم اراک، سپاهان و صنعت نفت آبادان هم دیگر تیم‌هایی بودند که ناخواسته به نفع پرسپولیس بازی کرده و شرایطی را فراهم کردند که این تیم به قهرمانی امیدوار شود. با توجه به توقف تیم‌های استقلال، سپاهان و تراکتور حالا پرسپولیس از دو تیم پرمهره سپاهان و تراکتور تا حدی جدا شده و با استقلال هم فقط یک امتیاز فاصله دارد.


فاصله‌ای که در ۸ هفته پایانی لیگ برتر قابل جبران بوده، اما تا این لحظه سرنوشت قهرمانی هنوز در دست شاگردان جواد نکونام است. پرسپولیس بعد از حضور ویرا نسبت به نیم فصل اول هجومی‌تر و شاداب‌تر بازی می‌کند و توانسته هواداران خود را هم تا حد زیادی راضی نگه دارد. البته آن‌ها این هفته بازی سختی مقابل تیم مهدی تارتار دارند و باید دید آیا می‌توانند برخلاف بازی رفت ملوان را در ورزشگاه آزادی تهران شکست بدهند یا نه؟


در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر که تقریباً نیمی از تیم‌ها به نفع پرسپولیس کار کردند، اما باید دید در بازی‌های حساس جمعه چه اتفاقاتی رخ می‌دهد؟

برچسب ها: پرسپولیس تهران
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین