bato-adv
کد خبر: ۷۲۵۵۲۶

موشک‌های سپاه پاسداران کدام نقاط اسرائیل را هدف قرار داد؟

موشک‌های سپاه پاسداران کدام نقاط اسرائیل را هدف قرار داد؟
پایگاه هوایی نواتیم در جنوب اسرائیل و در منطقه صحرای نقب که دیشب هدف قرار گرفت، از مرز‌های غربی ایران، حدود ۱۱۰۰ کیلومتر فاصله دارد و تصاویر منتشرشده در رسانه‌ها نشان می‌دهد خسارات سنگینی به این پایگاه وارد شده است.
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۲ - ۲۶ فروردين ۱۴۰۳

حمله به پایگاه هوایی نواتیم در اسرائیل از اهداف عملیات موشکی و پهپادی ایران در پاسخ به حمله موشکی اسرائیل به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق بود؛ پایگاه مبدأ شلیک موشک‌های اسرائیل که شهادت مستشاران ارشد ایرانی و همراهانشان را به همراه داشت و نقض کامل قوانین بین‌المللی از سوی این رژیم بود.

به گزارش ایسنا، ایران از پاسخ موشکی و پهپادی مشروع و قانونی خود در در اسرائیل اهداف متعددی را دنبال می‌کرد که از جمله آن‌ها - و شاید یکی از مهمترین‌شان - ضربه به پایگاه هوایی نواتیم در جنوب اسرائیل بود. پایگاهی در منطقه صحرای نقب و در نزدیکی شهر بئر السبع که با برخورداری از یک باند پرواز ۳۴۰۰ متری، آشیانه و پایگاه اصلی جنگنده‌های F-۳۵ اسرائیل است.

این پایگاه از مرز‌های غربی ایران، حدود ۱۱۰۰ کیلومتر فاصله دارد و تصاویر منتشرشده در رسانه‌ها نشان می‌دهد خسارات سنگینی به این پایگاه وارد شده است.

بهمن سال گذشته نیروی هوافضای سپاه، طی رزمایشی تهاجم موشکی به نمونه شبیه‌سازی شده آشیانه‌های این پایگاه هوایی اسرائیل را تمرین کرده بود.

همچنین خبرگزاری فلسطینی شهاب از اصابت موشک‌های ایران به پایگاه نظامی رامون در النقب خبر داده است. گفته شده هفت موشک ایران به این پایگاه هوایی اصابت کرده است.

سخنگوی ارتش اسرائیل هم گفته حملات ایران همچنان ادامه دارد و تاکنون ۲۰۰ پرتابه شلیک شده است.

او به هدف قرار گرفتن یک پایگاه ارتش این رژیم در جنوب اسرائیل نیز اعتراف کرده است.

ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
این اولین مانور و رزمایش آفندی-پدافندی موشکی -پهپادی مشترک ایران و اسرائیل و آمریکا بود! مبارکه که به اهداف مورد نظر دست یافت و طرفین هم راضی بودند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
هوا را شکافتند و ایربال شد!
ناشناس
United States of America
۱۸:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
لطفاً از روسری زنان و دختران مملکت فراموش نکنید ما در حال جنگی هستیم کاری هم به موشک نداریم ولی از سفره خالی هم فیلم بگیرید بد نیست
فراری۰
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
با سلام خدمت هموطنان به دولت وحشی اسرائیل اصلا نباید رحم کرد چون اونها با بی رحمی تمام مسلمانهای مظلوم فلسطین را به شهادت می رسانند اماباید در نظر داشته باشیم که مردم عادی این وسط نباید آسیب ببینند من هر چند که از نظام گلایه دارم ولی با تمام مشکلات اگر رهبر حکم جهاد صادر کنه نفر اول هستم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
زنده باد نیروهای نظامی ایران عزیز
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۳
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
لطفا بورس را تعطیل کنید .
سرمایه های کم مردم آب شد. یه فکر اساسی بکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
ما همچنان معتقدیم که بورس را میشه یه شبه درستش کرد. آواز .... از دور خوش است.
ناشناس
Canada
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
بایدن خیلی خوب می دونه که تمام این برنامه برای درگیر کردن امریکا در خاورمیانه از سوی محور پوتین و نتانیاهو شکل گرفته. همین الان ببینید که با اینکه اینقدر پوتین از مواضع ایران در دنیا حمایت می کنه ولی نتانیاهو و دولت اسراییل علیه بایدن و اروپا وحتی ذلنسکی میگن و انتقاد می کنند و محکوم می کنند ولی حتی از گل نازکتر به پوتین و روسیه نمی گن. عجیب نیست؟
ناشناس
United States of America
۰۸:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
تو شبکه عنترنشنال که التماس می کردن به ایران حمله بشه، حالا که این جاها شخم زده شده، بنظرم اینا پاچه خواری کودک کش ها رو تکمیل کنن و پاچه ها رو بزنن بالا و برن شروع کنن بنایی خودشون دوباره این پایگاه های پکیده شده رو بسازن. بنظرم لیاقتشان فعله بنایی واسه کودک کشهاست مجری های عنترنشنال.
farshad
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
لطفا تمرکز روی روسری خانمها باشه
جنگ و دلار اهمیتی نداره برای ما ممنون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
چندتا از تصاویر خسارت سنگین به پایگاه بگذارید ببینیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
"تصاویر منتشرشده در رسانه‌ها نشان می‌دهد خسارات سنگینی به این پایگاه وارد شده است. "

کدام تصاویر ؟ کلا حیوان را هم نباید فریب داد
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
احسنت...
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین