bato-adv
کد خبر: ۷۲۵۷۷۵

استخدام ۳ قهرمان کشتی کشور در همراه اول

استخدام ۳ قهرمان کشتی کشور در همراه اول
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۲ - ۲۶ فروردين ۱۴۰۳

همراه اول به‌عنوان حامی اول ورزش ایران از استخدام سه قهرمان کشتی آزاد و فرنگی در این اپراتور خبر داد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران در ادامه مسیر حمایت از «ورزش اول کشور»، وارد مرحله جدید «استخدام ملی پوشان و قهرمانان کشتی» شد.

همراه اول که در چهار سال اخیر حامی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشور بوده و توانسته در افتخارآفرینی‌های جهانی و آسیایی این تیم‌ها مشارکت داشته باشد، اکنون با همکاری فدراسیون کشتی فرصت استخدام را برای سه قهرمان کشتی کشورمان فراهم آورده است.

«محمدرضا گرایی» دارنده مدال‌های طلای المپیک، طلا، نقره و برنز جهانی در کشتی فرنگی، «محمد نخودی» دارنده دو مدال نقره و یک مدال برنز جهانی و «امیرمحمد یزدانی» دارنده دو مدال نقره جهانی در کشتی آزاد، قهرمانانی هستند که با مساعدت مدیرعامل نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور به استخدام همراه اول درآمدند.

همچنین امیرمحمد یزدانی و محمد نخودی در رقابت‌های «کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا» که روز‌های ۲۳ و ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ با حضور ۲۳ کشور به میزبانی قرقیزستان برگزار شد، موفق به کسب خوش رنگ‌ترین مدال این دوره از رقابت‌ها شدند.

رییس فدراسیون کشتی طی این سال‌ها و در رویداد‌های مختلف همواره از «همراه اول» به عنوان تنها رفیق روز‌های سخت این رشته ورزشی یاد کرده است و مدیرعامل اپراتور اول تلفن همراه نیز همیشه حمایت از این ورزش پهلوانی با هدف کسب موفقیت‌های بیشتر در عرصه‌های ملی، جهانی و المپیک را رویکرد این اپراتور دانسته است.

اکنون نیز با توجه به رویکرد همراه اول مبنی بر «حمایت از نخبگان ورزشی و تحویل آنان به عرصه پهلوانی»، استخدام تعدادی از قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی در این اپراتور کلید خورده است تا زمینه درخشش بیش از پیش آنان در میادین جهانی و المپیک فراهم شود.

گفتنی است همراه اول طی سال‌های همراهی خود با فدراسیون کشتی در قامت حامی، آیین‌های تقدیر و تجلیل از تیم‌های ملی کشتی ایران را به مناسبت‌های مختلف برگزار کرده و سعی داشته با اهدای جوایز ویژه به کشتی گیران افتخارآفرین میهن، پیام همراهی کامل خود را به جامعه ورزشی مخابره کند.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو