bato-adv
کد خبر: ۷۲۷۲۹۴

(ویدئو) تحقیر رژیم صهیونیستی توسط جرج گلوی سیاست‌مدار انگلیسی

(ویدئو) تحقیر رژیم صهیونیستی توسط جرج گلوی سیاست‌مدار انگلیسی
«اوه خدای من، چه پول هنگفتی خرج کردی! ۱.۱ میلیارد توسط مالیات‌دهندگان آمریکایی برای دفاع از موشی به اسم نتانیاهو که به خانه دوست میلیاردر آمریکایی‌اش پناه برده بود هزینه شد. عملیات انتقامی ایران چیز‌های زیادی را به اثبات رساند. اول از همه، ثابت کرد که همانطور که جورج دبلیو. شاید بوش گفته باشد، همه شما ایران را دست کم گرفته بودید و الان اوضاع تغییر کرده.»
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۹ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
کشته نشدن هیچ‌کس در یک نمایش آتش‌بازی نشان‌دهنده یک عمل خصمانه برای آغاز جنگ جهانی سوم است! ولی قتل عام ده‌ها هزار نفر در غزه با پول و سلاح‌هایمان اقدامی موجه و درست تلقی می‌شود!
 
عملیات ایران چیز‌های زیادی را به اثبات رساند. اول از همه، ثابت کرد که همانطور که شاید جرج دبلیو بوش گفته باشد، همه شما ایران را دست کم گرفته‌اید. شما فکر کردید که صبر استراتژیک آن‌ها بلوفی بیش نیست و همه اش لب و دهان است.
 
اتفاقی که دیشب افتاد این بود که پس از دو هفته تاخیر، اسرائیل کنسولگری را در اول آوریل، روز دروغ آوریل تخریب کرد. اما الان احمق‌ها چه کسانی هستند؟ در تمام این دو هفته ایران منتظر ماند و به ایالات‌متحده و همه همسایگانش ۷۲ ساعت پیش از حمله‌اش اطلاع داد. تصمیمش را گرفته بود، چون این کشور نیز حق دفاع از خود را طبق ماده ۵۱ منشور ملل متحد دارد و  مستقیماً قرار است از آن استفاده کند.
 
۷۲ ساعت در جنگ زمان زیادی است. این به همه این فرصت را داد که دارایی‌های خود را دور از چشم‌ها جابجا کنند و نتانیاهو مانند موش به زیرزمین خانه خصوصی دوستش که یک میلیاردر آمریکایی در تل‌آویو است پناه ببرد. ایرانی‌ها یک اسکادران از پهپاد‌ها را به هوا فرستادند که ۵ ساعت طول کشید تا به آسمان اسرائیل رسید! همین باعث شد که ترکیبی از ده‌ها جت نیروی هوایی سلطنتی بریتانیا، هواپیما‌های آمریکایی و هواپیما‌های اسرائیلی و مهم‌تر از آن، اردنی‌ها نیز برای دفع حمله به کمک‌شان بیایند.
 
چه کسی می‌دانست که بریتانیا می‌تواند بمب‌ها را متوقف کند؟ چه کسی می‌دانست که بریتانیا و ایالات‌متحده می‌توانستند بمب‌هایی را که کودکان را بر فراز غزه کشتند، متوقف کنند؟ آن‌ها می‌توانستند بمب‌ها را از آسمان ساقط کنند، ما حال به‌واسطه حرفه‌هایی که در روزنامه‌های نیم‌قطع بریتانیایی مطرح می‌شود در جریان اخبار قرار گرفته‌ایم. اما پهپاد‌ها یک طعمه بودند؛ پهپاد‌ها عمداً برای شعله‌ور شدن آتش، خاموش کردن آن و سوزاندن پول اسرائیل و دوستانش مورد استفاده قرار گرفتند.
 
اوه خدای من، چه پول هنگفتی خرج کردی! ۱.۱ میلیارد توسط مالیات‌دهندگان آمریکایی شب گذشته برای دفاع از موشی به اسم نتانیاهو که به خانه دوست میلیارد آمریکایی‌اش پناه برده بود هزینه شد.
 

منبع: روزنامه فرهیختگان

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین