bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۷۳۵۳۳۶

عذرخواهی نماینده قم در نطق خداحافظی‌

عذرخواهی نماینده قم در نطق خداحافظی‌
«لازم است به خاطر قصور‌ها و تقصیر‌ها از خداوند متعال طلب بخشش و از، ولی نعمتمان حضرت فاطمه معصومه سلام الله علی‌ها درخواست کرامت و از مردم بزرگ و شریف استان قم طلب حلالیت داشته و عذرخواهی کنم.»
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۷ - ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

نماینده قم در مجلس گفت: اموال خود و خانواده‌ام را طبق قانون در هر دوره نمایندگی به قوه قضاییه اعلام کرده و در پایان این دوره نیز اعلام خواهم کرد که دستگاه محترم قضایی می‌تواند طبق قانون اجرای اصل ۴۹ قانون اساسی که خود در مجلس قبلی یکی از طراحان آن بوده‌ام، به آن رسیدگی کند.

به گزارش ایلنا، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی، در نشست علنی صبح امروز (سه شنبه، ۲۵ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن تبریک دهه کرامت و ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و حضرت علی بن موسی الرضا (ع) به همه هموطنان عزیز و تبریک روز دختر به دختران سرزمینم و بالاخص مردم انقلابی و بصیر دیار قم، گفت: به نمایندگان محترم دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی به ویژه منتخبان استان قم آقایان حجج‌الاسلام ذوالنوری و حجج‌الاسلام روانبخش و دکتر منان رئیسی صمیمانه تبریک گفته و از حضور مردم بصیر حوزه انتخابیه‌ام قم در روز ۱۱ اسفند ماه قدردانی می‌کنم.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه رژیم منحوس صهیونیستی طی سال‌های اخیر بارها دست به ترور کور دانشمندان و مقامات نظامی کشورمان زد که هر بار با صبر راهبردی جمهوری اسلامی روبرو شد، عنوان کرد: اما این بار بعد از حمله به کنسولگری کشورمان و شهادت برخی سربازان جان بر کف ایران اسلامی با پاسخ کوبنده و سیلی محکم و فراموش نشدنی رزمندگان سپاه اسلام مواجه شد و این عملیات شکوهمند، همان وعده صادقی بود که بارها مقام معظم رهبری نوید آن را داده بودند.

وی همچنین با بیان اینکه اوج‌گیری جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی در نوار غزه تا جایی پیش رفته که صدای فریاد و اعتراض دانشجویان عدالت‌خواه اروپایی و آمریکایی را نیز به دنبال داشته است، اذعان کرد: اکنون با مشاهده کشتار ده‌ها هزار زن و کودک در غزه هیچ انسان آزاده‌ای نمی‌تواند، سکوت اختیار کند.

امیرآبادی فراهانی در ادامه با اشاره به اینکه این روزها علی‌رغم تمام تبلیغات منفی برخی از مخالفان مبنی برعدم توجه دولت به مشکلات اقتصادی مردم، دولت مردمی بدون توجه به حاشیه‌ها و تخریب‌های مخالفان داخلی و معاندان خارجی در حال خدمت به مردم است، بیان داشت: در همین زمینه حتی برخی کارشکنی‌ها نیز برای توقف خدمت‌ها نتوانسته دولت را از کارهای زیربنایی به خصوص در امور اقتصادی باز دارد.

این نماینده در مجلس یازدهم ادامه داد: امیدواریم هرچه سریعتر آثار خدمات دولت بر سر سفره‌های مردم نمایان شود که البته اصلاحات ضروری در اقتصاد که برای یک دهه به تعویق افتاده بود به لطف خداوند و با تلاش شبانه روزی مسئولان در دولت مردمی و همراهی مجلس شورای اسلامی به سرانجام خواهد رسید و این نوید بخش آینده‌ای روشن و کاهش مشکلات معیشتی مردم در آینده نزدیک خواهد بود.

وی در ادامه ترفند دشمنان را انجام عملیات روانی با سوءاستفاده از مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم دانست و افزود: اگر دیروز اماکن حیاتی و حساس هدف بمباران و موشک دشمنان بود، امروز به دلیل ناتوانی محض، امید مردم به ویژه جوانان آماج بمباران تبلیغاتی و رسانه‌ای ناعادلانه «امپراطوری رسانه‌ای» قرار گرفته است.

امیرآبادی فراهانی اضافه کرد: به همین دلیل است که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کردند، امروز نخستین و ریشه‌ای‌ترین جهاد، پرورش نهال امید و راندن ترس و ناامیدی از خود و دیگران است.

عضو مجمع نمایندگان استان قم با یادآوری این مطلب که روند نام‌گذاری‌ها از سوی رهبری معظم انقلاب به نحوی بوده که از سال ۱۳۹۶ تاکنون یعنی به مدت ۸ سال متوالی، شعار سال با محوریت تولید نام‌گذاری شده است، بیان داشت: از شما برادران و خواهران عزیز منتخبان محترم دور دوازدهم مجلس شورای اسلامی تقاضا دارم شعار سال تحت عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» را با محوریت پشتیبانی از طرح‌های دولت مردمی، در فرایند وظایف ذاتی خود مد نظر قرار دهید.

وی در ادامه با بیان اینکه خداوند این توفیق را به حقیر عنایت کرد تا به عنوان رئیس فراکسیون ایثارگران در جهت خدمت به جامعه ایثارگری که عظمت، استقلال و سرفرازی امروز ایران اسلامی عزیز ما مرهون دلاوری‌های آن‌ها است، فعالیت کنم، اظهار داشت: براین اساس موضوعات مربوط به این عزیزان را در دستور کار قرار داده و با حمایت همکارانم در مجلس توانستیم، کارهای مهمی همچون قانون تبدیل وضعیت ایثارگری را تصویب کنیم و این قانون با حمایت ارکان مختلف دولت برای حدود ۲۰۰ هزار نفر اجرایی شده است.

امیرآبادی فراهانی که آخرین نطق خود را در مجلس یازدهم ایراد می‌کرد، ادامه داد: مردم شریف استان قم، این آخرین نطق حقیر پس از ۱۶ سال نمایندگی شما در شورای شهر و مجلس شورای اسلامی است. طی این مدت سعی و تلاشم بر این بوده که همواره ضمن دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی، از حقوق شما دفاع کرده و در خدمت مردم عزیز باشم و در این مسیر ضمن مبارزه با فساد، هیچگاه در قانون‌گذاری و نظارت، عامل رانت برای خود، طرفداران و نزدیکانم نبوده‌ام.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات کشور در مجلس در ادامه تصریح کرد: در همین راستا اموال خود و خانواده‌ام را طبق قانون در هر دوره نمایندگی به قوه قضاییه اعلام کرده و در پایان این دوره نیز اعلام خواهم کرد که دستگاه محترم قضایی می‌تواند طبق قانون اجرای اصل ۴۹ قانون اساسی که خود در مجلس قبلی یکی از طراحان آن بوده‌ام، به آن رسیدگی کند.

وی افزود: از این جایگاه اعلام می‌دارم، برادر کوچک شما در طول دوران خدمت همواره در مسیر شفافیت و مبارزه با فساد بدون کوچکترین واهمه‌ای گام برداشته‌ام و با تاسی از بیانات مقام معظم رهبری در تبیین گام دوم انقلاب در خصوص مبارزه با فساد، تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ام تا دستگاه‌های نظارتی و دولتی با قاطعیت و حساسیت از تشکیل نطفه فساد پیشگیری و با رشد آن مبارزه کنند و کمک در تأسیس دیده بان شفافیت و عدالت به همین منظور انجام شد.

امیرآبادی فراهانی ادامه داد: این خادم شما در طول دوره دوازده‌ساله انجام وظیفه‌ام، کوچکترین دریغی نکرده و با استفاده از تمام توان و ظرفیت‌های موجود، در کنار مسئولان اجرائی کشور پیگیر رفع نواقص و رسیدن به تعالی و ارتقا شاخص‌های استانی بوده‌ام.

نماینده قم در مجلس یازدهم در ادامه با تأکید بر اینکه اینجانب با وجود پایان دوره نمایندگی مجلس، خود را منفک و جدا شده از شما مردم عزیز قم که حقیر را وکیل خود معرفی کردید، ندانسته و در هر سنگری در نظام مقدس جمهوری اسلامی که قرار بگیرم، همچنان خدمتگذار شما خواهم بود، گفت: از باب نواقص و کمبودها و از اینکه امکان برآورده کردن بهتر نیازهای شما فراهم نشد، پوزش می‌طلبم و از همکاران خود در سه دوره مجلس به خصوص دوره یازدهم که در هیات رییسه به من اعتماد کردند، قدردانی و تشکر می‌کنم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات کشور در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: لازم است به خاطر قصورها و تقصیرها از خداوند متعال طلب بخشش و از ولی نعمتمان حضرت فاطمه معصومه سلام الله علی‌ها درخواست کرامت و از مردم بزرگ و شریف استان قم طلب حلالیت داشته و عذرخواهی کنم.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین