bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۷۳۵۳۹۰

نصب دوربین‌های مداربسته پرفروش‌

نصب دوربین‌های مداربسته پرفروش‌
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۶ - ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

دوربین‌های مداربسته در انواع و مدل‌های مختلف تولید و طراحی می‌شوند. نصب دوربین مداربسته مناسب در اماکن کمک می‌کند تا بیشترین استفاده از قابلیت‌های دوربین در راستای اهداف نظارتی خود داشته باشیم. برای پیدا کردن دوربین مداربسته مناسب راه‌های زیادی وجود دارد.

یکی از این راه‌ها شناسایی پرفروش‌ترین دوربین‌های مداربسته است. از چه برندی است و چه کاربردی دارد. علت فروش بالای آن چیست و اینکه آیا با کاربری شما تناسبی دارد یا خیر؟ بعد از شناسایی دوربین به دنبال شرکت و یا فروشگاه معتبر برای خرید باشید. حتماً قبل از خرید با کارشناس مشورت کنید و اطلاعات خود را مجدداً بررسی کنید.

دوربین‌های پرفروش در جهان

در میان مارک‌ها و برندهای مختلف دوربین مداربسته چندین برند بیشترین فروش را در دنیا دارند. از میان آنها هایک ویژن، داهوا، اکسیس برای ما مورد توجه است. زیرا انواع این دوربین‌ها را در بازار ایران می‌توانید بیابید و همچنین وجود نمایندگی آنها به مشتریان آسودگی خاطر می‌دهد. با توجه به سناریو و مکان نصب دوربین انتخاب دوربین صورت می‌گیرد. بنابراین ابتدا ویژگی که برای دوربین مورد نظر خود انتظار دارید یا به عبارت دیگر می‌خواهید دوربین برای شما چگونه تصویر ارائه دهد، لیست کنید. سپس از میان پرفروش‌ها مواردی که نیاز شما برای نظارت محیط پاسخ می‌دهد را انتخاب و با مشاور در میان بگذارید.

در زیر نمونه‌هایی از دوربین‌های پرفروش هایک ویژن و داهوا را لیست کرده‌ایم:

  • Hikvision DS-2CD2021G1-I: این دوربین با رزولوشن 2 مگاپیکسل، دید در شب با فناوری IR و برد دید تا ۳۰ متر، و قابلیت ضدآب و ضد گرد و غبار، یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های برند Hikvision در این رده است.
  • Hikvision DS-2CD2123G0-I: این دوربین با رزولوشن 2 مگاپیکسل، فناوری دید در شب با IR تا ۳۰ متر، و پشتیبانی از فناوری تشخیص حرکت، از محبوبیت بالایی برخوردار است.
  • Dahua IPC-HDBW4231F-AS: این دوربین با رزولوشن 2 مگاپیکسل، دید در شب با فناوری IR تا ۳۰ متر، و قابلیت ضدآب و ضد گرد و غبار، یکی از محبوب‌ترین مدل‌های برند Dahua در این رده است.
  • Dahua IPC-HDBW4231F-M: این دوربین با رزولوشن 2 مگاپیکسل، فناوری دید در شب با IR تا ۳۰ متر، و پشتیبانی از فناوری تشخیص حرکت، از محبوبیت بالایی برخوردار است.
  • Hikvision DS-2CD2085G1-I: این دوربین با رزولوشن 8 مگاپیکسل، دید در شب با فناوری IR، و قابلیت ضدآب و ضد گرد و غبار، یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های برند Hikvision است.
  • Hikvision DS-2CD2145FWD-I: این دوربین با رزولوشن 4 مگاپیکسل، فناوری دید در شب با IR تا فاصله 30 متر، و ضدآبی وضد گرد و غباری بودن، از محبوبیت بالایی برخوردار است.
  • Dahua IPC-HDBW4433R-ZS: این دوربین با قابلیت پان، تیلت و زوم (PTZ)، رزولوشن 4 مگاپیکسل و قابلیت ضدآب و ضد گرد و غبار، از محبوبیت بالایی در بین کاربران برخوردار است.
  • Dahua IPC-HDBW2831E-S-S2: این دوربین با رزولوشن 8 مگاپیکسل، دید در شب با فناوری IR تا 30 متر، و قابلیت مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، جزو پرفروش‌ترین مدل‌های برند Dahua است.

نصب دوربین‌های مداربسته پرفروش‌

شرکت فروش دوربین مداربسته

همانطور که در بالا اشاره شد برای خرید دوربین با کیفیت به فروشگاه، نمایندگی یا شرکت فروش دوربین مداربسته معتبر مراجعه کنید. با این کار هم از اینکه کالای مرغوب خریداری می‌کنید و هم از خدمات پس از فروش بهره‌مند می‌شوید. ضمن اینکه کارشناسان به علت آشنایی با برندهای مختلف و امکاناتی که هر کدام به طور بهتری ارائه می‌دهد، مشتری را با توجه به کاربری که بیان کرده است راهنمایی می‌کنند. برخی از شرکت‌ها علاوه بر فروش کار نصب نیز انجام می‌دهند و خدماتی در همین راستا نیز ارائه می‌کنند.

مزیت مراجعه به این شرکت‌ها این است که خدمات خرید و نصب را به یکباره دریافت می‌کنید و شما را از جستجو برای شرکت یا نصاب معتبر بی‌نیاز می‌کند. همچنین بعد از کار نصب نیز شرکت برای سوالات و مشاوره‌هایی که مشتریان نیاز دارند به طور رایگان وقت می‌گذارد. اگر مشتری نیاز به توسعه سیستم مداربسته خود داشته باشد به علت تسلط شرکت بر سیستم نظارتی قبلی او بهتر می‌تواند گزینه‌های مناسب را پیشنهاد کند.

لیست قیمت دوربین مداربسته

چگونه می‌توانیم لیست قیمت دوربین مداربسته به روز دریافت کنیم؟ دریافت لیست قیمت از طریق نمایندگی‌ها و شرکت‌های دوربین مداربسته امکان‌پذیر است اما علت آنکه ممکن است برخی قیمت‌ها به روز نباشد نوسانات دلاری در بازار است. زیرا دوربین مداربسته کالایی وارداتی است و با دلار مبادله می‌شود. بنابراین با تغییر قیمت دلارريال قیت دوربین مداربسته نیز تحت تاثیر قرار می‌گیرد. اما برای اطمینان از اینکه آیا قیمت دوربین مداربسته با قیمت روز یکسان است قبل از نهایی کردن خرید خود با کارشناس فروش همان شرکت تماس بگیرید و قیمت را استعلام کنید. با این کار از موجودی کالا نیز مطمئن خواهید شد.

از مزیت‌های دریافت لیست قیمت دوربین این است که در کنار قیمت دوربین شما می‌توانید مشخصات مهم و کلیدی دوربین و دستگاه ضبط را نیز ببینید. در نتیجه به راحتی می‌توانید در میان چندین گزینه‌ای که مد نظر دارید مقایسه انجام دهید. مشخصات آنها را با توجه به اولویت‌های خود برای کار نظارت در نظر بگیرید. به عنوان مثال ظرفیت ذخیره‌سازی در دستگاه ضبط و یا وضوح در دوربین مداربسته یا قابلیت‌های ضدنور یا قابلیت دید درشب و بسیاری از این دست که می‌توانند در انتخاب شما موثر باشند. انتخاب مناسب‌ترین برابر با بهترین است. صرف پرداخت قیمت بالاتر نمی‌تواند شما را به کالای مرغوب و کاربردی برای سناریوی شما برساند. بنابراین با سعی کنید با بررسی مشخصات، ویژگی‌ها، شناخت از برندها و مدل‌ها انتخاب و خرید خود را انجام دهید.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین