bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۷۳۵۹۰۵

رائفی‌پور: چرا هر کسی منتقد شما است، حساب آن را پخش می‌کنید؟!

رائفی‌پور: چرا هر کسی منتقد شما است، حساب آن را پخش می‌کنید؟!
رائفی‌پور در خصوص شفاف سازی حساب مالی خود گفت: گفته اند، «خسن و خسین دختران معاویه»! در حالی که نه خسن و خسین بودند، و نه دختر؛ بلکه پسر و بچه‌های امیرالمومنین بودند! ۱۰۰ میلیارد را چطور بیان کردند؟ اصلا اعداد این نیست و مخدوش است.
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

از اسفندماه سال گذشته، علی اکبر رائفی‌پور جزو کسانی است که با حواشی خود در صدر اخبار حضور دارد؛ در روزهای اخیر اما، برخی مدعی شدند او از شخصی در دور دوم انتخابات مجلس حمایت کرده که خودش پرده از دریافت سکه از سوی او برداشته بود. خبر بعدی نیز گردش حساب ۱۰۰ میلیاردی موسسه مصاف است که تا امروز شفاف سازی در مورد آن صورت نگرفته است.

به گزارش جماران، وی بیان کرد: نه. از آن نماینده‌ای که رشوه گرفته بود، هیچ حمایتی نکردم. من به شخص خاصی اشاره نمی‌کنم. اصلاح‌طلبان، جبهه متحد، صدای ملت، امنا و... هر کدام یک لیستی ارائه دادند. من تنها در رابطه با لیست خودم می‌توانم پاسخگو باشم. لیست اشتراکات زیادی داشت، اما با هم یکی نبود.

رائفی‌پور در خصوص شفاف سازی حساب مالی خود گفت: گفته اند، «خسن و خسین دختران معاویه»! در حالی که نه خسن و خسین بودند، و نه دختر؛ بلکه پسر و بچه‌های امیرالمومنین بودند! ۱۰۰ میلیارد را چطور بیان کردند؟ اصلا اعداد این نیست و مخدوش است. این چه کار غیر قانونی است که صورت گرفته؟! روز قبل آن نیز حساب بانکی یک نفر پخش می‌شود؛ چرا هر کسی که منتقد شما است، حساب آن را پخش می‌کنید؟! شما چه کسی هستید که دسترسی در این سطح دارید؟! آن هم دسترسی به چند بانک!

وی ادامه داد: مسأله بعدی این است که هنگام برداشت یکبار و واریز را هم یکبار دیگر حساب کرده اند. مثل این می‌ماند که از جیبی ۱۰۰ تومان برداشته و به آن جیب گذاشته و آن را ۲۰۰ تومان حساب کنند، همین قدر احمقانه است! برای ۲ سال ۲۵ میلیارد حساب کردند. ۲۵ میلیارد که در این مجموعه ۲۰۰هزار میلیارد رکورد حساب داشته است؛ یعنی دقیقا مردم پرداخت کرده اند. ما از رقم ۱۰۰ هزار تومان تا ۵۰ میلیون واریزی داریم. بعد می‌گویند آن فرد چه کسی بوده که برای شما ۱۰۰ میلیون واریز کرده؟! من از کجا باید بدانم چه کسی بوده؟! ماهی ۱ میلیارد تومان هزینه «موسسه مصاف» است و بقیه آن برای ساخت موکب بوده که اسناد آن موجود است.

رائفی پور اضافه کرد: ما حق بیمه کارمندان را پرداخت می‌کنیم و آن نیز توسط سازمان بیمه و امور مالیاتی بررسی شده است. هزینه مدرسه‌ ما ۵-۶ میلیارد است و خیریه «مهر مهدوی» نیز که حساب جداگانه دارد؛ یکی از آن‌ها در بانک صادرات و دیگری بانک ملت است. از مصاف خواستیم به موکب قرض دهد و بعد از دو ماه که مردم پول موکب را دادند، آن را پس گرفتیم و این پرداختی‌ها از صادرات به ملت و ملت به صادرات صورت گرفته که تمام این‌ها را چهار بار حساب کرده اند.

وی تصریح کرد: از ۴۷ میلیارد(تراکنش مالی)، ۲۸/۷۰۰ میلیارد، مصاف به مصاف بود. از رسانه‌ها انتظار دارم که حافظ حریم خصوصی مردم باشند. همانطور که سخنگوی قوه قضائیه گفت، با این افراد باید برخورد صورت گیرد. ما هم پیگیری می‌کنیم تا برخورد شود. من می‌خواهم کاری کنم تا بعد از این کسی جرأت نکند این کار را انجام دهد و هزینه آن را می‌پردازم و اشکال ندارد.

وی در پایان این جریان را کاملا «سیاسی» دانست و افزود: چرا باید در شب دور دوم انتخابات منتشر شود؟!

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین