bato-adv
bato-adv

ترکیب سپاهان مقابل ملوان اعلام شد

ترکیب سپاهان مقابل ملوان اعلام شد
سپاهان برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی جام حذفی باید طلسم ۱۱ سال نبردن ملوان در اصفهان را بشکند.
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۹ - ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

از چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی و در حساس ترین بازی، سپاهان در نقش جهان میزبان ملوان بندر انزلی است. دو تیم در لیگ برتر امسال دو بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که حاصل کار برد ۳ بر ۲ شاگردان مهدی تارتار در اصفهان و برد ۲ بر ۱ طلایی پوشان در انزلی بوده است.

سپاهان که این فصل هم نتوانست آرزوی کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر را محقق کند، برای اینکه دومین فصل متوالی را با سرمربی گران قیمت پرتغالی خود بدون جام سپری نکند، نیازمند موفقیت در جام حذفی است. با این حال شاید سخت ترین قرعه نصیب شاگردان ژوزه مورایس شده و طلایی پوشان باید مقابل تیمی قرار بگیرند که پس از بازگشت به لیگ برتر به نوعی گربه سیاه سپاهان بوده است.

جالب اینکه ملوان در اصفهان برابر سپاهان شکست ناپذیر بوده و آخرین باخت قوی سپید در دیار زاینده رود مقابل سپاهان به ۱۱ سال گذشته برمی‌گردد؛ جایی که شاگردان زلاتکو کرانچار فقید با نتیجه ۳ بر ۱ تیم تحت هدایت محمد احمدزاده را شکست دادند و ملوان پس از آن مسابقه در پنج دیداری که میهمان سپاهان بوده، باختی نداده است.

گیلانی‌ها فصل گذشته با متوقف کردن سپاهان در نقش جهان با تساوی یک بر یک به نوعی مانع قهرمانی مورایس و شاگردانش شدند و این فصل هم با هدایت مهدی تارتار با نتیجه ۳ بر ۲ تیم اصفهانی را شکست دادند و باید دید سرمربی پرتغالی این بار در استادیوم خانگی برابر گربه سیاه خود چه نتیجه‌ای خواهد گرفت.

در سمت مقابل ملوان هم این روزها با افت مواجه شده و باتوجه به اینکه در پنج بازی اخیر لیگ برتری خود بردی به دست نیاورده، نتوانسته به صعود خود در جدول ادامه دهد و در رتبه پنجم جای دارد. با این وجود شاگردان تارتار این فصل فراتر از انتظارات نتیجه گرفته‌اند و باید دید در جام حذفی چه شرایطی را دنبال خواهند کرد.

اما دو تیم دو بار در جام حذفی مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که آن دو مسابقه هم در مرحله یک چهارم نهایی بوده است. حدود ۲۱ سال پیش سپاهان و ملوان در دو بازی رفت و برگشت مقابل یکدیگر قرار گرفتند که طلایی پوشان در اصفهان با نتیجه ۴ بر ۲ برنده شدند و بازی در انزلی به تساوی یک بر یک انجامید تا سپاهان صعود کننده به نیمه نهایی باشد.

نتیجه مرحله گذشته: سپاهان پس از تساوی یک بر یک در اهواز مقابل استقلال ملاثانی در وقت های قانونی، در وقت های اضافه توانست با برتری دو بر یک، میدان مسابقه را ترک کند و ملوان هم با شرایط مشابه و پس از تساوی یک بر یک در وقت های قانونی در انزلی مقابل سایپا، در وقت های اضافه به برتری دو بر یک مقابل این تیم رسید.

مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران

سپاهان - ملوان

پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰

ورزشگاه نقش جهان اصفهان

تیم داوری: امیرسامان سلطانی، علیرضا مرادی، هادی طوسی و عباس راکی

ترکیب سپاهان

نیما میرزازاد، هادی محمدی، برایان دابو، محمد کریمی، رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده، کاوه رضایی، آریا یوسفی، امید نورافکن، شهریار مغانلو، سیاوش یزدانی

سرمربی: ژوزه مورایس

برچسب ها: سپاهان
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین