bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۷۳۶۱۵۲

مهدی قایدی در آستانه شکستن رکورد استقلال!

مهدی قایدی در آستانه شکستن رکورد استقلال!
مهدی قایدی به رکورد قبلی خود یعنی به ثمر رساندن پانزده گل در یک فصل رسیده است.
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۰ - ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

به نظر می‌رسد که فینالیست لیگ قهرمانان آسیا از دست مهدی قایدی خواب راحتی ندارد! ستاره ایرانی کلباء موفق شد برای سومین بار در این فصل، دروازه العین را باز کند تا به گربه سیاه تیم هرنان کرسپو تبدیل شود، سه گلی که منجر به ثبت دو شکست برای این تیم شده است.

روز گذشته و در دیداری از هفته بیست و سوم رقابت‌های ادنوک لیگ امارات، العین در شرایطی میزبان اتحاد کلباء بود که با توجه به در پیش بودن فینال برگشت لیگ قهرمانان، کرسپو تصمیم گرفت تا به برخی از ستاره‌های تیمش استراحت بدهد. با این حال، نیمی از ترکیب اصلی این تیم از ابتدا و یا در ادامه وارد زمین مسابقه شدند.

اما شوک زودهنگامی که مهدی قایدی در همان دقیقه هفتم بازی به حریف وارد کرد، پیروزی را برای کلباء به ارمغان آورد. وینگر بوشهری در دقیقه هفتم با فرار از قلب خط دفاعی، با دروازه العین تک به تک شد که ضربه فنی و بغل پای این بازیکن به گوشه دروازه، حساب کار را یک بر صفر کرد.

گل مهم مهدی تا پایان حفظ شد و کلباء با این سه امتیاز مهم، به رتبه دهم صعود کرد. این پانزدهمین گل قایدی در این فصل از رقابت‌ها برای ببرها بود. گلی که سبب شد تا این بازیکن با بهترین رکورد دوران حرفه‌ای خود در استقلال برابری کرده و با توجه به در پیش بودن سه بازی دیگر، او قادر به شکستن این رکورد است.

قایدی در لیگ نوزدهم و فصل 2019 – 2020 توانست برابر الریان قطر (2 گل)، الاهلی عربستان، نفت مسجدسلیمان (2 گل)، گل گهر، پارس جنوبی، صنعت نفت، نساجی، سپاهان، پیکان، شاهین بوشهر (2 گل)، پرسپولیس و تراکتور گلزنی کرده و به آمار پانزده گل در یک فصل دست یابد.

این بازیکن امسال نیز برابر تیم‌های الشارجه (2 گل)، عجمان (2 گل)، الوحده، الامارات (3 گل)، البطائح، الجزیره، النصر، الوصل و العین (3 گل) گلزنی کرده و با بهترین رکورد دوران حرفه‌ای خود برابری می‌کند.

تفاوت بزرگ میان این دو رکورد این است که قایدی پانزده گل را طی 41 بازی برای استقلال به ثمر رساند در حالی‌که او امسال در 32 مسابقه برای کلباء به این دستاورد رسیده است. ضمن اینکه ببرها سه دیدار برابر الوصل، بنی یاس و خورفکان را در پیش دارند و قایدی می‌تواند رکوردش را بهبود ببخشد.

برچسب ها: مهدی قایدی
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین