bato-adv
bato-adv

آدرس سایت توییتر رسما تغییر کرد

آدرس سایت توییتر رسما تغییر کرد
توییتر در حال تغییر آدرس‌های اینترنتی خود از Twitter.com به X.com است. این تغییر در حال انجام است و برای کاربران iOS قابل مشاهده خواهد بود.
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۱ - ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

 این خبر را ایلان ماسک در حساب شخصی شبکه اجتماعی X خود رسما اعلام کرد.حالا اگر twitter.com را در مرورگر خود تایپ کنید، باید به دامنه مورد علاقه ایلان ماسک هدایت شوید، یا حداقل قرار است اینطور باشد. در زمان انتشار این خبر، نتایج بسته به نوع مرورگر و اینکه وارد حساب کاربری خود شده باشید یا خیر، متفاوت است.

به گزارش همشهری آنلاین، همچنین پیامی در پایین صفحه ورود X ظاهر می شود که می گوید: «ما به اطلاع شما می رسانیم که در حال تغییر URL خود هستیم، اما تنظیمات حریم خصوصی و امنیت اطلاعات شما همچنان بدون تغییر باقی خواهد ماند.»

این انتقال دامنه، یکی از جنبه های دست و پا گیر تغییر نام تجاری شرکت توسط ایلان ماسک بوده است. اگرچه بسیاری از جنبه های X مدت ها پیش به برند جدید منتقل شده اند از جمله حساب کاربری رسمی، برنامه های تلفن همراه و اشتراک های «X پریمیوم» (که قبلا آبی بودند)، اما URLهای پلتفرم همچنان از زمان آغاز رسمی تغییر نام توسط ماسک، twitter.com باقی مانده اند.

این URLها در ماه آگوست سال گذشته شروع به تغییر کردند، زمانی که برخی از کارمندان ورج توانستند لینک های x.com را از قسمت اشتراک گذاری درون برنامه iOS شرکت X کپی کنند. برایان کربس ماه گذشته گفت که این انتقال دست و پا گیر، هدیه ای برای حملات فیشینگ بوده است.

ایلان ماسک سابقه طولانی با URL x.com دارد. او در سال ۱۹۹۹ کسب و کاری را با این نام راه اندازی کرد که در نهایت با شرکتی که بعدا به پی پال تبدیل شد، ادغام گردید. ماسک برای این نسخه مدرن شرکت، تصور می کند که X به یک «سوپر اپلیکیشن» شبیه به ویچت تبدیل شود.شاید، اما یک چیز قطعی است: دیگر توییتر نیست.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین