bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۷۳۶۴۳۰

چمران: فکر قطع درخت حتی از مخیله شهرداری عبور نمی‌کند

چمران: فکر قطع درخت حتی از مخیله شهرداری عبور نمی‌کند
رئیس شورای شهر تهران گفت: «در شهر تهران نه‌تنها تصور قطع درخت ندارند، بلکه به توسعه فضای سبز هم کمک می‌کنند.»
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۲ - ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

مهدی چمران در آیین بهره‌برداری از دسترسی جنوب به غرب بزرگراه شهید همت و بازگشایی فاز دوم تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید نواب _ شهید تندگویان در دویست و دومین پویش «شنبه امید و افتخار» با بیان اینکه امید است هر چه سریعتر و بهتر پروژه‌ها تکمیل شود، اظهار کرد: همه همت و تلاش ما این است که رضایت مردم را بعد از این‌پروژ‌های شهر چه فرهنگی و چه عمرانی و... ببینیم؛ چراکه رضایت مردم به رضایت رهبر و آقا امام زمان و خدا خواهد انجامید.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه از مدیران شهری تشکر می‌کنم که بعد از تکمیل پروژه‌ها منتظر افتتاحیه نمی‌مانند و پروژه را وارد مدار بهره‌بردادی می‌کنند، گفت: جا دارد از مدیران بابت توسعه فضای سبز در حاشیه اجرای این پروژه تشکر کنم و سرانه فضای سبز در تهران ۱۶ و نیم‌متر است و باید افرایش یابد.

چمران با تأکید بر اینکه نه شهرداری و نه پیمانکاری تصور اینکه درخت قطع کند و یا فضای سبز را از بین ببرد از مخیله شان عبور نمی‌کند و تمام تلاش خود را برای توسعه فضای سبز می‌کنند، افزود: در شهر قم بودم و دوستان می‌گفتند که سرانه فضای سبز این شهر ۲۴متر است که کار خوبی در این شهر خشک با وجود کمبود آب داشتند و در شهر ما نیز این روش شروع شده و فضا‌های سبز با کمترین میزان مورد نیاز آب، به بهره‌برداری می‌رسند.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
هم اکنون دیگران میخوانند
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین