bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۷۴۵۱۲

پچپچه‌های نمایندگان مجلس سوژه دوربین ایرنا

تاریخ انتشار: ۱۱:۰۲ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۰


فرارو- در روزی که نمایندگان در صحن علنی نسبت به سخنان چند روز پیش مدیر عامل خبرگزاری ایرنا انتقاد کردند، سوژه یابی عکاس این خبرگزاری بر محور گفتگو ها و پچپه های دونفره نمایندگان در ساعت کاری مجلس بود.

به گزارش فرارو، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي روز گذشته علي‌رغم مخالفت دولت، قانون نفت را اصلاح كردند؛ بررسي كليات طرح اصلاح قانون نفت اولين دستور كاري خانه‌ملتي‌ها، بعد از استماع نظرات كاتوزيان در موافقت و نماينده دولت در مخالفت با آن با 156 رأي موافق 27 رأي مخالف و 8 رأي ممتنع از مجموع 209 نماينده حاضر به تصويب رسید. 

همچنین در خارج از دستور مجلس شوراي اسلامي، بحث تحقيق و تفحص از شوراي عالي ايرانيان، طرح سازمان اطلاعات، بررسي عملكرد رسانه‌هاي دولتي در كميسيون فرهنگي مجلس و موضع‌گيري برخي نمايندگان درباره سخنان جوانفكر مدیر عامل خبرگزاری «ایرنا» البته با محوريت «غيرمهم بودن اين سخنان و لزوم جدي نگرفتن آقاي جوانفكر» مطرح شد.

در همین رابطه اتفاقا خبرگزاری دولتی «ایرنا» تنها خبرگزاری بود که عکس هایی از صحن علنی مجلس دیروز و حواشی آن منتشر کرد؛ و آنچه توجه عکاس این خبرگزاری را جلب کرده صحبت های دو نفره و گاه پچپچه های نمایندگان مجلس بود که از جایگاه هیات رئیسه تا میان صندلی های نمایندگان جریان داشته است.

در روزی که نمایندگان چندان باب میل دولتی ها عمل نکردند و از سوی دیگر مدیر خبرگزاری ایرنا را مستقیما مورد انتقاد قرار دادند، سوژه یابی عکاس این خبرگزاری در نوع خود جالب است. 

برچسب ها: عکاس صحن علنی
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین