bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۹۶۴۷۹

دیوان محاسبات: بیشترین تخلفات ‌در وزارت اقتصاد و بانک‌هاست

تاریخ انتشار: ۱۶:۰۸ - ۰۲ آذر ۱۳۹۰


رئیس دیوان محاسبات با اشاره به اینکه بیشترین تخلف‌ها در وزارت اقتصاد و بانک‌ها‌ست، خاطرنشان کرد که دستگاه‌های اجرایی همکاری خوبی ‌با این دیوان ‌دارند‌. 

عبدالرضا رحمانی فضلی رئیس دیوان محاسبات کشور در حاشیه سومین مجمع سالانه مدیران دیوان محاسبات در یک نشست خبری به سؤالات خبرنگاران پاسخ گفت.

وی در پاسخ به سؤالی درباره عملکرد دیوان محاسبات در رابطه با فساد مالی اخیر گفت: موضوع اختلاف در اختیار دیوان نیست و این بحث در کمیسیون اصل ۹۰ این موضوع را بررسی کرده است.

رحمانی فضلی با بیان اینکه دیوان محاسبات به وظایف ذاتی خود با توجه به وظایف تعیین شده قانون عمل خواهد کرد و گزارش‌های لازم را به مجلس ارائه خواهد کرد، افزود: دیوان محاسبات تنها به وظیفه قانونی خود عمل کرده و خواهد کرد.

رئیس دیوان محاسبات در پاسخ به سوالی درباره نحوه اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها خاطرنشان کرد: میزان پرداخت یارانه‌ها در این قانون رعایت نشده است و البته اصل طرح مهم است و گرچه این می‌توانست به شرایط بهتری اجرا شود و مجلس نیز نواقص را پیگیری خواهد کرد.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی همکاری خوبی را با دیوان محاسبات دارند و این نهاد با چالشی در این زمینه مواجه نیست، گفت: ما باید در آینده شاهد موفقیت‌هایی در دیوان محاسبات باشیم.

رحمانی فضلی در پایان با بیان اینکه هرجا پول زیاد باشد، امکان تخلف زیاد است، گفت: طبق بررسی‌هایی که انجام داده‌ایم، بیشترین تخلف‌ها در وزارت اقتصاد و بانک‌ها بوده است.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین