bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۹۸۱۰۹

روایتی از فشار برخی جریانات به محسنی‌اژه‌ای

تاریخ انتشار: ۱۷:۱۲ - ۱۹ آذر ۱۳۹۰


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه برخی جریانات فشار زیادی به محسنی‌اژه‌ای وارد کردند، گفت: وی تحت تأثیر قرار نگرفته و کار را دقیق و بی‌توجه به فشارها و تلاش برای اعمال‌نظرها، پیش برده است و نتیجه آن برای مردم مقبول و خوشایند خواهد بود. 

به گزارش فارس، سیدحسین نقوی حسینی، نماینده ورامین در مجلس شورای اسلامی در خصوص فشارهای وارده به دستگاه قضایی درباره پرونده اختلاس ۳ هزار میلیارد تومانی اظهار داشت: از زمانی که محسنی‌اژه‌ای به عنوان مأمور ویژه رسیدگی به این پرونده تعیین شد، این دلگرمی بین آحاد مردم و مسئولان ایجاد شد که وی شخصیت برجسته قضایی است و همه مسئولان را به طور کامل و بدون تأثیرپذیری از جریانات، فشارها و گرو‌ها دنبال می‌کند.

وی ادامه داد: همگان اطمینان داشتند که قطعاً متهمان، مسببان و افراد دخیل در بروز این اختلاس با این انتصاب، به مجازات متناسب با جرمشان خواهند رسید.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: محسنی‌اژه‌ای انصافاً زحمات زیادی را در این زمینه متحمل شده، گزارشهای خوبی را دریافت کرده است و رسیدگی به مراحل مختلف پرونده را خوب طی کرده است.

حسینی گفت: ناظر ویژه دستگاه قضایی در پرونده اختلاس ۳ هزار میلیارد تومانی بدون تعارف و بدون اینکه جایگاه افراد، وابستگی آنها به جریانات و گروه‌های سیاسی بتواند بر تصمیمش تأثیر بگذارد همه افرادی که در معرض اتهام بودند را فراخواند و بازخواست کرد.

وی درباره نحوه رسیدگی به پرونده تاکنون گفت: تاکنون رسیدگی به پرونده روند بسیار خوبی را طی کرده اما برخی جریانات، گروه‌ها و جایگاه‌ها که افراد مورد اتهام وابسته به آنها هستند فشارهای زیادی را آوردند تا محسنی‌اژه‌ای را تحت تأثیر قرار دهند.

نماینده ورامین در مجلس شورای اسلامی گفت: اما طبق اطلاعاتی که داریم تاکنون محسنی‌اژه‌ای تحت تأثیر قرار نگرفته و کار را دقیق و بدون توجه به فشارها و تلاش برای اعمال نظرها، روند را طی کرده است و فکر می‌کنم نتیجه آن برای مردم قابل قبول و خوشایند خواهد بود.

ناشناس
-
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
اتهامات وارده بر کرباسچی وسپس تبرئه او از تمام انها (بجز یکی) یادمان نرفته است .
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱
مجله فرارو
پرطرفدارترین عناوین