bato-adv
کد خبر: ۱۰۴۴۵۷

مشارکت 57درصدی در انتخابات به روایت زاکانی

تاریخ انتشار: ۱۳:۱۸ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰


رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان با بیان اینکه مردم در انتخابات مجلس نهم مشارکت بالاتری از مجلس هفتم و هشتم خواهند داشت، گفت: نظر سنجی ها از مشارکت 57 مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر می دهد.

علیرضا زاکانی در گفتگو با مهر با تاکید بر اینکه تجلی دیگر حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن حضور فعال در انتخابات است گفت: نظر سنجی ها نمایانگر این واقعیت است که مشارکت مردم در انتخابات آتی بالاتر از مشارکت مردم در مجلس هفتم و هشتم است.

وی با تاکید بر اینکه باید مشارکت مردم در انتخابات مجلس شوای اسلامی در دوره های قبل و دوره فعلی را با هم مقایسه کرد و نمی توان مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری را با انتخابات مجلس مقایسه کرد، افزود: نظرسنجی ها نمایانگر این است که حدود 57 در صد مردم در انتخابات شرکت خواهند کرد البته امیدواریم مشارکت مردم افزایش یابد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فهرست‌های مختلف اصولگرایی در انتخابات پیش رو در رقابت های سیاسی حضور خواهند یافت با توجه به این تنوع مردم باید با اختیار و دقت نظر در نوع انتخاب دقت کنند.

وی با بیان اینکه در مورد سر لیست جبهه متحد این هفته تصمیم گیری می شود در خصوص ترکیب فهرست جبهه متحد اظهار داشت: فهرست جبهه متحد از تنوع خوبی برخوردار است و فرد یا گروه خاصی این فهرست را به نفع خود مصادره نکرده است.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین