bato-adv
کد خبر: ۱۱۵۳۹۶

آقای خاص: دیکته کرده اند بر علیه آقای " م.ر" صحبت شود

آقای خاص در پرونده اختلاس از بیمه گفت: به آقای (د. س) دیکته کرده اند بر علیه آقای (م . ر) صحبت کند تا او را آزاد کنند.
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۶ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۱

آقای خاص در پرونده اختلاس از بیمه گفت: به آقای (د. س) دیکته کرده اند بر علیه آقای (م . ر) صحبت کند تا او را آزاد کنند.

(ج. ا) در پاسخ به اظهارات اولیه اقای (د. س) اظهار داشت: تمام حرفهای آقای (د.س) داستانی ساختگی است. آشنایی من با وی به سال 85 بر می گردد آن زمان من با اقای (م. ر) آشنایی نداشته و به دیوان محاسبات کشور نمی رفتم چرا آبروی او را به خاطر من می برید.

وی افزود: آقای (د.س) با کمک آدمهای خارجی خود کیف مرا به سرقت برده است وکیل او چگونه مدعی فرار من است در حالی که با آقای (د.س) به صورت پیامکی در ارتباط بوده ام.

آقای خاص درباره ملک ولنجک نیز گفت: این زمین که 500 متر مساحت دارد را به طور قانونی و از طریق دفترخانه به نام زده و قرار بود در آن آپارتمانی 3 طبقه بسازم.

آقای (د.س) از من 2 بار خواست که با همسرش صحبت کنم و او را که قهر کرده بود به خانه بر گردانم من هم برای اینکه نمی خواستم زندگی آنها خراب شود این کار ار انجام دادم. اما او به راحتی با آبروی دیگران بازی می کند. وی استاد کلاهبرداری است و به او دیکته کرده اند که نام آقای (م . ر) را بیاور تا آزاد شوی. من با‌ آقای (م. ر) دوست بوده و هستم اما وی چه تخلفی مرتکب شده است چرا به خاطر من با آبروی وی بازی می شود.

وی ادامه داد: درست است که من آدم بی سوادی هستم اما آقایان امام زاده اند و به راحتی اتهامات خود را انکار می کنند. من به موقع به همه حرفهای آنها پاسخ می دهم . آقای (د.س) چرا مدعی است که 50 میلیون تومان به آقای دکتر (ت) داده است. اولا آن زمان آقای (ت) استاندار نبود و منظور از دکتر (ت) پزشک ارتوپد آنها است که می خواهد با آبروی استاندار بازی کند.

وی ادامه داد: آقای (د.س) می خواهد بحث را سیاسی کند و آقای (م.ر) را بزند. (د.س) در سیستم بانکی همه را خریده بود و همه برای او کار می کردند. به آقای (م. ر) ماجرا را گفتم و به خیلی جاها نیز گزارش دادم.

منبع: فرادید
برچسب ها: آقای خاص آقای م ر
نيمازارع
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
آقاي الف به آقاي ب زنگ زد كه به آقاي پ بگويد مبلغ 500 ميليون تواني را كه قرار بود به آقاي ت بدهد فعلاً دسن نگهدارد تا زمينها به اسم آقاي ث بشود بعداً اين اين پول را از طريق آقاي ج به آقاي چ رساند................

و هيچ ربطي به آقاي ي ندارد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
چرا سایت های خبری باهم هماهنگ نیستید در یک سایت زده محمد رضا رحیمی و در سایت دیگه م ر مسخرس
راستی آقای خاص هم احیانا احمدی نژاد نیست؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
هیچ چیز توی این مملکت قابل پیش بینی نیست شایدم !!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
ماشاءالله با همه بیسوادیت خوب اهل تحلیل و تفسیر هم هستی. اینجور وقتا بیسواد می شن. قبلش که همه دکتر! هستن. مثل همین دکتر م-ر!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
بازم ماست مالی سیاسی
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۵
مجله فرارو