bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۲۴۴۵۹

ضارب رییس کمیته داوران دستگیر شد

صحنه درگیری داور دسته اولی با رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال روز پنجشنبه از شبکه باران پخش خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۸ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
صحنه درگیری داور دسته اولی با رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال روز پنجشنبه از شبکه باران پخش خواهد شد.

تست داوران لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در حالی صبح امروز دوشنبه در رشت برگزار شد که در جریان دور سوم این تست رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال توسط یکی از داوران خط خورده مضروب شد.

دوربین تلویزیونی برنامه "سکو" با تهیه کنندگی مجتبی پوربخش و گزارشگری سهیل میرزاجانی فیلم صحنه‌های این درگیری را ضبط کرده و قرار است در برنامه روز پنجشنبه شبکه باران آن را برای بیندگانش پخش کند.

عسگری پس از پایان تست‌های داوران لیگ دسته اولی هم در گفتگو با گزارشکر این برنامه گفت: اتفاق خاصی رخ نداد! ضمن اینکه من این داور را تنها به عنوان داور می‌شناسم.

وی در مورد اینکه این داور به حذف تعمدی‌اش از فهرست داوران معترض بود، اظهار داشت: ایشان توسط هیات فوتبال استان حذف شده و من کاری به این مسائل ندارم.

رئیس دپارتمان داوری کشورمان در مورد شکایت از این داور گفت: از این داور به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت می‌کنیم زیرا باید به این مسائل در محیطی فوتبالی رسیدگی کنیم.

همچنین الماسخاله رئیس هیات فوتبال استان گیلان در گفتگو با خبرنگار مهر، از جلب این داوری ضارب توسط مسئولان نیروی انتظامی استان برای رسیدگی به این اتفاق خبر داد.
منبع: فرادید
مجله خواندنی ها
مجله فرارو