bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۲۵۲۶۹

دستگيری مدير و عكاس يك تور "غيراخلاقی"

رييس پليس فتاي آذربايجان‌شرقي از دستگيري فردي که با طراحي صفحه‌اي در شبکه هاي اجتماعي اقدام به برگزاري تورهاي غيراخلاقي در اين استان کرده بود، خبرداد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۰ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۱
رييس پليس فتاي آذربايجان‌شرقي از دستگيري فردي که با طراحي صفحه‌اي در شبکه هاي اجتماعي اقدام به برگزاري تورهاي غيراخلاقي در اين استان کرده بود، خبرداد.

سرهنگ قاسملو دراين‌باره گفت: به‌دنبال تحقيقات به‌عمل آمده مبني بر فعاليت غيرمجاز يك شركت مسافرتي در اين استان و برگزاري تورهاي غير مجاز در مكان هاي مختلف ، بررسي موضوع در دستورکار ماموران پليس فتا قرار گرفت.

قاسملو ادامه داد: ماموران با انجام يک سري اقدامات پليسي مدير تور که خود صاحب صفحه‌اي در شبکه اجتماعي بود را حين برگزاري اين تور شناسايي و دستگير كردند.

به گفته رييس پليس فتاي آذربايجان شرقي، تعداد زيادي وسايل غيرمجاز فرهنگي همراه اين گروه کشف شد و متهم پس از رويت ادله موجود به جرم خود اعتراف کرد.

وي با بيان‌اينكه در بين اين گروه فرد عکاسي که تعداد زيادي عکس هاي گرفته شده از دختران در تورهاي مختلف را در صفحه‌هاي اجتماعي منتشر کرده بود نيز دستگير شد، گفت: وي نيز پس از انتقال به مقر انتظامي و رويت ادله به اتهامات وارده اعتراف کرد.

قاسملو به شهروندان هشدار داد فريب تبليغات آژانس‌هايي که تنها در فضاي مجازي اقدام به ثبت نام تورهاي گردشگري مي کنند را نخورند.

رييس پليس فتاي آذربايجان‌شرقي گفت : در بسياري از پرونده هاي بررسي شده توسط اين پليس، هدف از برگزاري تورها در شبکه هاي اجتماعي فريب و انتشار عکس‌هاي خصوصي گردشگران در فضاي مجازي است و پليس در برخورد با چنين پرونده‌هايي که اقدام به هتک حيثيت و انتشار تصاوير خصوصي افراد در فضاي مجازي مي کند، طبق قانون برخورد قاطع خواهد داشت.
ایوب رستمی
BULGARIA
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
یکی به من بگه "وسايل غيرمجاز فرهنگي" چیه؟!!!
آشنا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
ناشناس! از کجا فهمیدی شاکی خصوصی نداشته؟
اگر شاکی خصوصی نداشته این همه تصاویر تو اینترنت پخشه! چرا پلیس دست گذاشته رو تصاویر مربوط به این تور؟
امینی
UNITED KINGDOM
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
آیا این مجری تور شکایت خصوصی داشته یا بر اساس هرکاری بما مربوط میشه رفتن گرفتنشون؟!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
شاكي خصوصي در كار نبوده پس شماها فقط به زندگي خصوصي مردم وارد شدين وگرنه تور هيچ مشكلي نداشته
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۴
مجله فرارو
پرطرفدارترین عناوین