bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۴۴۳۶۰

بازداشت پنجمین عضو شورای شهر رشت

تاریخ انتشار: ۱۱:۰۵ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۱
جلسات شوراي اسلامي شهر رشت به دليل از حدنصاب افتادن كه ناشي از دستگيري‌هاي اخير تعدادي از اعضاي اين شورا مي‌باشد تا اطلاع ثانوي برگزار نخواهد شد.

به گزارش روزنامه جمهوری اسلامی، جلسات شوراي اسلامي شهر رشت به دليل از حدنصاب افتادن كه ناشي از دستگيري‌هاي اخير تعدادي از اعضاي اين شورا مي‌باشد تا اطلاع ثانوي برگزار نخواهد شد.اخيراً پنجمين عضو شوراي اسلامي رشت نيز با اتهامات مالي با حكم مقامات قضايي استان بازداشت شده است.

قبلاً و در اواخر بهمن ماه گذشته رئيس و يك عضو شوراي اسلامي و نيز در اوايل اسفند ماه جاري دو عضو ديگر شورا در همين راستا بازداشت شده بودند كه با احتساب بازداشت اخير، شوراي اسلامي شهر رشت از اين پس فاقد حدنصاب خواهد بود و تا اطلاع ثانوي جلسات آن برگزار نخواهد شد.
 
رحيمي رئيس روابط عمومي دادگستري استان گيلان با تاييد بازداشت تعدادي از اعضاي شوراي اسلامي شهر رشت با استناد به تبصره يك ماده ۱۸۸ آيين دادرسي كيفري،از دادن اطلاعات بيشتر خودداري كرد.اخيراً رهبري املشي نماينده مردم شهرستانهاي رودسر و املش در مجلس شوراي اسلامي در جلسه‌اي با اشاره به وقايع اتفاق افتاده در شوراي اسلامي شهر رشت گفته بود، وضعيت شوراي شهر رشت، حيثيت گيلان را خدشه‌دار كرده است. 
مجله خواندنی ها
مجله فرارو