bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۴۵۵۲۶

پشت پرده پیامک درباره حرم حضرت رقیه(س)

تاریخ انتشار: ۱۲:۳۹ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۲
طی چند روز اخیر پیامکی با مضمون تهدید و به خطر افتادن حرم حضرت رقیه (س) در دمشق پایتخت سوریه در میان مشترکان اپراتورهای تلفن‌ همراه منتشر و به طور گسترده پخش شد.

پس از انتشار این پیامک، یکی از مسئولان و متولیان آستان مقدس حضرت رقیه (س) با سایت شیعه‌آنلاین تماس گرفته و ضمن تکذیب مضمون پیامک اخیر، پشت پرده و علت انتشار این‌گونه پیامک‌ها را عنوان کرده است.

وی در این‌باره گفته است: هر از چند گاهی یک بار پیامکی با مضمون تهدید و یا به خطر افتادن حرم حضرت رقیه (س) در میان مردم به طور گسترده منتشر می شود. تا به حال منبع اصلی ساخت و انتشار این پیامک‌ها مشخص نشده اما به نظر می‌رسد وهابیون دست به چنین اقدامی می‌زنند.

وی در مورد علت ساخت و انتشار این پیامک‌ها نیز اظهار کرده است: حرم حضرت رقیه (س) تنها حرم مطهری است که در خارج از خاک جمهوری اسلامی ایران به طور کامل توسط گروهی ایرانی اداره می‌شود و در واقع ایرانیان متولی آن هستند و دست‌اندرکاران آستان مقدس به شمار می‌روند.

این عضو آستان مقدس حرم حضرت رقیه (س) در ادامه افزوده است: بدون شک وهابیون از اداره شدن آستان مقدس حرم حضرت رقیه (س) توسط ایرانیان ناراحت و ناراضی هستند و مایلند که مدیریت این مکان از دست ایرانیان خارج شود. از همین رو هر از چند گاهی چنین پیامک‌هایی را ساخته و به طور گسترده منتشر می‌کنند تا به افکار عمومی القاء کنند که به خطر افتادن حرم حضرت رقیه (س) به خاطر ضعف در مدیریت است؛ لذا باید دست‌اندرکاران و متولیان آن تغییر یابند.

وی در پایان خاطرنشان کرده است: به رغم وضعیت نسبتا نامناسب امنیت در دمشق اما زائران و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و دلباختگان این بانوی سه ساله همچنان به زیارت حرم حضرت رقیه (س) می‌روند و آستان مقدس هم مانند گذشته و به طور طبیعی برنامه‌های فرهنگی خود را دنبال و برگزار می‌کند که این مساله، خشم وهابیون را برانگیخته است.
برچسب ها: رقیه حرم مطهر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
منبع اصلي ساخت پيامك به سادگي قابل يافتن هست: اولين شماره اي كه چنين پيامكي ارسال كرده است. تمامي پيامكها قابليت رديابي و ذخيره در شركت مخابرات را دارند و در صورت لزوم طبق دستور مراجع قضايي قابل پرينت است.
عماد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
بانوی سه ساله تعبیر مناسبی نیست.
عليرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
دعاي براي تعجيل در فرج آقا امام زمان بود و نابودي وهابيت .
تو براي چي از اين پيامك ناراحت شدي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
هر که با آل علی در افتاد ور افتاد
ناشناس
United States of America
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
آگر بدهید به همانها اداره اش کنند به نفع همه نیست؟
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
چراغی را که ایزد بر فروزد"
گر ابله فوت کند "ریشه اش بسوزد.
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۲
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
حرفهای نقل قول شده بنظر مزخرف است. تهدید حرمهای مطهر و بقاع متبرکه همواره از سوی وهابیون، سلفی ها و تکفیریان بوده و هست و بارها خبث باطنی خود را با ویران نمودن و هتک حرمت آنها ابراز داشته اند همچون ویرانی بقیع که در گذشته دارای قبه و گنبد بوده است.
حال بیان اینکه موضوع عنوان شده شایعه ای است که هدف از مطرح نمودن آن تضعیف اداره کنندگان ایرانی (به ادعای مطرح شده) است بسی سخیف و نامربوط می باشد.
باعث تأسف است که برخی با چشم پوشی از واقعیت تهدید دشمنان خدا و اهل بیت این موضوع را به مطلبی بی ربط نسبت می دهند و باصطلاح می خواهند از آب گل آلود شده ماهی بگیرند.
خدا همه را به صراط مستقیم هدایت فرماید. آمین!
يك جوان
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
مال وهابيون نيست بلكه شركت هاي مخابراتي منبع اصلي رواج چنين شايعاتي هستند واز احساسات مذهبي مردم سوء استفاده ميلياردي ميكنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
چه ربطی داشت بهم دیگه؟؟ بابا واقعا مردمو هالو گیر آوردین.
اولا وهابیون علاقه ایی به در اختیار گرفتن تولیت حرم اهل بیت ندارن
دوما اگر هم اینطور باشه بافرستادن پیامک به ایرانیها چطور به تولیت اون میرسه؟
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
واقعا مطلب رو خوندي و كامنتا گذاشتي؟ هنوز نفهميدي ربطش چيه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
و الذین اتخذوا من دونه اولیاء ما نعبدهم الا لیقربونا الی الله زلفی...
زمر،3
Alireza
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
با اين حرفها و اين بازيها هيچي از عظمت اين خانواده كم نخواهد شد......
الي لعنة الله علي القوم الظالمين...
مجله فرارو