bato-adv
کد خبر: ۱۴۵۸۲۶
فعالان اصلاح طلب در گفتگو با فرارو پاسخ دادند

خاتمی می آید؟

«در صورتی که آقای خاتمی در انتخابات حضور پیدا نکنند چگونه حضور پیدا نکردن ایشان مهم است و با توجه به شرایطی که پیش خواهد آمد ممکن است ما اصلا در انتخابات مشارکت نکنیم یا با کاندیدای دیگری شرکت کنیم که این مسئله به چگونه نیامدن آقای خاتمی بستگی دارد.»
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
فرارو- این روزها اخبار متفاوتی از اردوگاه اصلاح طلبان به گوش می رسد. برخی اخبار حاکی از کاندیداتوری خاتمی دارد به صورتی که نعیمه اشراقی نوه امام (ره) و از نزدیکان به اصلاح طلبان از آغاز به کار ستادهای خاتمی صحبت کرده است.

اما برخی اخبار دیگر حاکی از آن است که خاتمی تمایلی برای حضور در انتخابات ندارد و ممکن است طی روزهای آینده این موضوع را به صورت رسمی اعلام کند. درباره نحوه حضور اصلاح طلبان در انتخابات آینده با چند تن از فعالان اصلاح طلب گفتگو کرده ایم که در ادامه می آید.

بعید می دانم اصلاح طلبان در انتخابات آتی حضوری پراکنده داشته باشند
احمد شیرزاد فعال سیاسی اصلاح طلب در گفتگو با فرارو گفت: «تا آنجا که بنده اطلاع دارم تاکنون آقای خاتمی درباره حضور خود در عرصه انتخابات اظهارنظری نکردند؛ اما به نظر می رسد یک موج قابل توجهی برای درخواست از ایشان جهت کاندیداتوری در انتخابات آینده در حال شکل گیری است.»

شیرزاد درباره تمایل شخصی خاتمی برای حضور یا عدم حضور در انتخابات گفت: «در این باره نمی توان قطعی صحبت کرد اما به نظر می رسد تمایل شخصی ایشان این است که زندگی معمولی خود را انجام دهند و وارد عرصه مسئولیت نشوند. اما وقتی یک فضای فزاینده ای از تقاضا به سمت ایشان جاری شود شاید تصمیم متفاوتی بگیرند.»

این فعال سیاسی اصلاح طلب در پاسخ به این سوال که اگر آقای خاتمی کاندیدا نشوند آیا اصلاح طلبان روی گزینه دیگری اجماع خواهند کرد؟، گفت: «این مسئله خیلی روشن نیست و باید دید فضای اجتماعی به چه سمتی خواهد رفت. اما به هر صورت بعید می دانم اصلاح طلبان در انتخابات آتی حضوری پراکنده داشته باشند.»

وی ادامه داد: «یعنی یا در انتخابات حضور پیدا نخواهند کرد یا با کاندیدای واحدی که مورد حمایت آقای خاتمی و مورد اجماع اصلاح طلبان باشد حضور پیدا می کنند.»

وی تصریح کرد: «اما در حال حاضر وزنه درخواست برای حضور آقای خاتمی آنقدر سنگین است که فعلا دیگر گزینه ها مورد توجه نیست.»

شیرزاد گفت: «در صورتی که آقای خاتمی در انتخابات حضور پیدا نکنند چگونه حضور پیدا نکردن ایشان مهم است و با توجه به شرایطی که پیش خواهد آمد ممکن است ما اصلا در انتخابات مشارکت نکنیم یا با کاندیدای دیگری شرکت کنیم که این مسئله به چگونه نیامدن آقای خاتمی بستگی دارد.»

وی ادامه داد: «اما به هر صورت تصمیمی که اصلاح طلبان درباره انتخابات آینده خواهند گرفت (شرکت در انتخابات با حضور آقای خاتمی، شرکت در انتخابات بدون حضور آقای خاتمی یا عدم شرکت در انتخابات) مسلما ناشی از یک اجماع نسبی خواهد بود.»

نظر مورد اجماع اصلاح طلبان حضور خاتمی در انتخابات آتی است
علی تاجرنیا فعال سیاسی اصلاح طلب نیز در گفتگو با فرارو گفت: «حضور یا عدم حضور اصلاح طلبان در انتخابات متاثر از فضای تصمیم گیری میان خود آنها است.»

وی ادامه داد: «یعنی اینطور نیست که بر اساس سخنان دیگران بخواهند این بحث را تنظیم کنند؛ بلکه به شرایط موجود در جامعه و اینکه تا چه میزان امکان اصلاح و تغییر وجود دارد و به شرایط انتخابات بستگی دارد.»

تاجرنیا در پاسخ به این سوال که برداشت اصلاح طلبان از شرایط موجود برای حضور یا عدم حضور در انتخابات به چه صورت است؟، گفت: «جریان اصلاح طلب حضور در انتخابات را حق خود می داند و من فکر می کنم هرچقدر به سمت انتخابات نزدیک می شویم فضا انتخاباتی تر می شود و اگر هنوز تصمیمی جدی گرفته نشده به دلیل رصد فضای انتخابات است.»

وی افزود: «در این شرایط طبیعتا ترجیح اصلاح طلبان این است که شخصیتی وارد انتخابات شود که بتواند حداکثر اجماع را چه در ورود به انتخابات و مسئله رای آوری و چه در تشکیل کابینه دولت و استفاده از همه پتانسیل ها ایجاد کند.»

این فعال سیاسی اصلاح طلب خاطرنشان کرد: «از این منظر آقای خاتمی در طول سال های گذشته نشان داده شخصیتی اهل تعامل و مورد اجماع و احترام حتی برای جناح های مقابل است که این مسئله در جمع بندی ها مورد توجه قرار می گیرد.»

تاجرنیا درباره اخباری مبنی بر اینکه آقای خاتمی قصد دارند طی روزهای آینده با صدور بیانیه ای عدم کاندیداتوری خود را اعلام کنند گفت: «این اخبار تنها گمانه زنی است و به اعتقاد من نظر شخصی آقای خاتمی به نظر مورد اجماع اصلاح طلبان بسیار نزدیک است و امروز نظر مورد اجماع اصلاح طلبان حضور آقای خاتمی در انتخابات آتی است.»

تاجرنیا در پاسخ به این سوال که در صورت عدم کاندیداتوری آقای خاتمی، اصلاح طلبان چه برنامه ای برای انتخابات خواهند داشت؟، گفت: «من در مجموعه اصلاح طلبان جزء کسانی هستم که معتقدم اگرچه آقای خاتمی بهترین گزینه ما است، اما اگر هر کاندیدای دیگری هم مورد اجماع اصلاح طلبان قرار بگیرد پیروزی وی قابل تصور است.»

وی تاکید کرد: «بنابراین فکر می کنم در وهله اول آقای خاتمی در انتخابات آینده حضور پیدا خواهند کرد و در صورت عدم حضور ایشان معتقدم اگر اجماع میان اصلاح طلبان صورت بگیرد پیروزی اصلاح طلبان قابل تصور است.»

تاجرنیا در پایان گفت: «شرایط اصلاح طلبان در روزهای پیش رور را شرایط خیلی بهتری می بینم و انشالله در هر صورت اصلاح طلبان در انتخابات آینده کاندیدا خواهند داشت.»

سعيد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
فرارو خجالت نمي كشي . بسياري از نظرات بينندگانتو منتشر نمي كني . اونوقت ده تا كامنت در باره حسين جمالوي اراكي داري آخه چقدر لودگي؟؟ تا 53 تا هم كه يك نفر به تنهايي مي تونه مثبت منفي بده. من به همه گفتم . دوست داشتي منتشر كن . بد هم نيست توضيح بدي كه چرا اين جوري شده. فعلا كه دارم بر عليه سايتت تبليغ مي كنم. سايتهاي ديگه دارند منتشر مي كنند. مياند اينجا مي بينند دارم درست ميگم . سايت عصر ايران و خبر آنلاين رو ببين
سارا ومحمد امین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
اگر خاتمی کاندید نشود در انتخابات شرکت نمی کنیم .
سید کاظم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
فقط خاتمی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
اگه خاتمی نیاد باید فاتهه مملکت و مردم رو خوند
راوی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
هر بار نظر گذاشتیم تایید نشد جالبه به خدا
دموکراسیی صفر
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۵۲۰
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
خاتمي عزيز فقط براي بازار گرمي ميادش
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
اگر خاتمی محبوب بیاید برای اعتلا و عظمت ایران می آید. اما با توجه به ساختار قدرت نامزد شدن وی بعید بنظر می رسد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
احساسی نباید بود ولی اجنبی ها کشورمان رادرست نمی کنند خاتمی دلسوز کشورونظام است وباید درانتخابات کاندید شود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
به شرطی که لباس شخصی ها از این کشور برچیده شوند تا ایران به عظمت دلخواه مردم برسد
سینا از شیراز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
جانم فدای رهبر.
خیر، موافق نیستم. سید بزرگوارمون برای خلق حماسه سیاسی ملت ایران به فرمایش رهبر عزیزمان می آیند. هرچند اقتدارگرایان در حال سنگ اندازی هستند چون خودشان هم می دانند با این همه دسته گلی که به آب داده اند ، دیگه توان رقابت را ندارند پس بهترین راه حل برایشان حذف ایشان به هر صورت ممکن است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
سینا از شیراز به خودت مسلط باش
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
رو که نیست سنگ پای قزوینه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
دشمن دانا به از دوست نادان
حالا اگه گفتین خاتمی کدومشه؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
مگه آدم قحطه؟
بابا بذارید یه دو تا استاد دانشگاه هم کاندید بشوند و از فیلتر آقای جنتی بگذرند
هی میگن خاتمی خاتمی هاشمی رضایی ...
روح الله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
خاتمی بیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
با احترام به سید ولی ایشان به درد ریاست جمهوری ایران نمی خورند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
بابا به خدا اعصابمون خورد شده یالا بیا دیگه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
این بار شجاع باش و نیا
ناشناس
-
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
خاتمی باد چکار کنه ؟ 8 سال دیگه ماسمالی ...یعنی مشکلی حل نخواهد شد فقط بازبان خوش وگفتگوی تمدن ها سر ملت ایران گرم میشود وکمتر به تورم فکر میکننند ...من نه طرفدار احمدی نژاد ام نه هیچ حزب دیگری فقط یک وطن پرست ام ولی مطمئن هستم آمدن خاتمی مشکلی را حل نخواهد کرد فقط سرپوشی روی مشکلات خواهد بود همانطور که تجربه 8 ساله او نشان می دهد
آرمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
شما ناشناسی که می گی سر مردم با گفتگوی تمدنها گرم میشود باید کمی افق دیدت رو ببری بالا و کوته فکر نباشی همین گفتگوی تمدنها یعنی سلام به دنیا یعنی سلام به صلح یعنی افزایش اعتبار یک ملت و یک کشور یعنی زنده بودن و با دنیا بودن همین گفتگوی تمدنها بود که عسلویه را با همکاری دنیا ساخت و الان با فروش گازش ما تا حدودی سر پاییم درود بر این مرد بزرگ خاتمی که با وجود تمام محدودیتهای بنیادگرایانه برای کشورش عزت ،رفاه ،احترام و سربلندی خلق کرد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
بانظر آقا یاخانم ناشناس کاملاموافقم بعلاوه مهمون بازی گفتگو تمدنها ،سفارش هواپیما شخصی،احداث خانه عفت،کشک کردن حق هسته ای را هم باید اضافه کرد!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
خاتمي تو هم بيا 8سال وعده و وعيد بده مثل گفتمان و آزادي بيان و گفتگوي تمدنها و جوانان و بانوان و اشتغال و خلاصه ايراني اباد و آزاد آخر 4 سالت بگو وقت كم آوردم آخر 8 سالت بگو نذاشتن!!!!
داداش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
اگر آمدی تورا به جدت قسم اینبا ربه عنوان تدارکاتچی نظام نیا وبرای حق و حقوق وآزادی واصلاحات نظام بیا ونیروی مردمی هم پشتیبانت هست..........
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
دوست عزیز ناشناس!واپیمای اختصاصی خریداری شده از پادشاه برونئی برای کس دیگه ای بود وتوسط اشخاص 100%مخالف ایشان!تحقیق کن !بعد اظهار فضل کن!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
ناشناس
خاتمي هواپيما سفارش داد كه ببره تو خونه اش پارك كنه؟
مي خواي رييس جمهور با فرغون بره اين ور و اون ور؟
ببينم مگه الان هواپيما دست احمدي مردمي نيست؟ بفروشه پولش را بريزه تو حساب راحت شي؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
فرارو کی بهت گفته کامنت های مثبت خاتمی را مدیریت وتعدیل کنی.
خاتمی بیش ازاین ها در جامعه اینترنتی طرفدار داره .
تا سیه روی شود هرکه در او غش باشد
محب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
بياد كه چطور شه؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
نه نمياد - به ايشان توصيه شده كانديد نشود - پيش بيني مي شود رئيس جمهور آينده از بين كانديداي 2+1 انتخاب شود .
خاتم
CANADA
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
چرا حرف مفت مي زني -كي توصيه كرده (كي مبهم است ) - تو به شخصه پيش بيني نكن 1+2 و 2+3 و 3+4 اينا انتخاب تو هست نه مردم مردم روشنتر از تو و ديگران هستند - الكي شلوغش نكن اخوي معصيت داره -
محب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
اوه اوه خاتم خودت كه ميگي "حرف مفت ميزني" معصيت نداره؟!!!!!!
ناشناس
UNITED STATES
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
واقعا دیگه تحمل اصولگراها غیرممکنه
ادعای انقلاب دارن ولی جز بدبختی سوغات دیگه ای نداشتن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
درسته. اما خاتمی هم کاری از پیش نخواهد برد. مشکل جاهای دیگری است.
دانا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
جناب ناشناس پاسخ ( 12:17) منم کاملاً با شما موافقم،
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
حالا ببین کار به کجا کشیده که طرف تو آمریکا هم طاقتش طاق شده !!
ناشناس
UNITED STATES
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
جناب ناشناس پاسخ ( 12:17) منم همانند دانای عزیز با شما موافقم،
در ضمن ممکن است که از فیلتر شکن استفاده کرده باشه که پرچم آمریکا میاد
سینا از شیراز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
من با ناشناس ۱۲:۱۷ مخالفم. مشکلات زیاده اما نباید عقب نشست. ما در برابر آیندگان و بزرگان دین مبین اسلاموظیفه داریم برای اعتلای اسلام ناب محمدی که دین رحمت و مهربانی و عزت است (بدون نیروهای خودجوش، اقتدارگرا و...) ، حداکثر تلاش خود را بکنیم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
ناشناس 12:17 من هم با شما موافقم
ناشناس
-
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
من هم باناشناس پاسخ ( 12:17) موافقم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
این خانه از پای بست ویران است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
خيلي جالب نظر دادين. از نظر آمريكا تحمل اصولگراها غير ممكن شده ... دقيقا صداي آمريكا انگار داره روضه ميخونه توي اين كامنت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
من هم با همه موافقم
ناشناس
UNITED KINGDOM
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
چقدر بعضیا با کامپیوتر بیگانه هستن. بابا جون با وی پی ان بیای اینترنت پرچمت یا ترکیه هست یا کانادا یا آمریکا. بعضی از این دوستان سراسر هوش و ذکاوت فکر میکنن طرف اینقدر تو آمریکا بیکاره که بیاد کامنت بذاره
زيدان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
بله براي شما كه فولتر شكن داري غير ممكنه!!!!!!!!
بهنام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
دمت گرم حرف دلمو زدی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
مخلص سینه چاک شخصیت برجسته آقای خاتمی هستم ولی آگر بیاید رای نمی دهم .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
من بازیچه نیستم! خاتمی یا هر محبوب و دلسوز دیگر
دقیق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
این دشمنان خاتمی اینقدر ناجوانمرد هستن ک حتی در کامنت نویسی هم اول مثبت مینویسن ک کسی اولشو خوند مثبت بزنه ولی آخرش خرابه
مردم دقت کنن لطفا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
مثبت اشتباهی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
من رای میدم به خودش یا فردی که معرفی می کنه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
من رای نمی دم پس تو رو خدا نیا
ناشناس
-
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
100 تا +++++++++++++
ناشناس
-
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
دقیق... از کجا میدونی دشمن خاتمی هست ؟ شاید یک وطن پرست دلسوز باشه
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
به هر صورت سید بزرگوار بیاد بسود ملت و نظام جمهوری اسلامی است این لیستی که من دیده ام تنها این سید بزرگوار است که می تواند این همه نابسامانی در اقتصاد وسیاست خارجی را سروسامان بدهد
آرمین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
همون گونه که نابسامانی ها رو در دوره خودش حل کرد
فرزدق شیرازی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
آرمین جان در دوره ایشون با نفت ده دوازده دلاری، وضع دینداری و معیشت مردم خیلی بهتر بود . خودت هم میدونی پس اینبار از سر لجبازی رای نده که رئیس جمهور لجباز گیرمون میاد !!!
ناشناس
-
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
سید بزرگوار در طول 8 سال ریاست جمهوری خودش حتی 1 سال هم نرخ تورم را نتوانست ثابت نگه دارد چه برسد به کاهش ....کار از این حرفها گذشته به این سادگیها نیست ...ایشان فقط از لحاظ روحی اثرات تورم را کم میکند
ناشناس
-
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
اولین جهش نرخ مسکن در 4 سال دوم ریاست جمهوری آقای خاتمی اتفاق افتاد ..دومی وسومی هم در زمان احمدی نژاد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
وای وای چه سید خوشتیپی حال میده براگفتگو تمدنها ومهمونی رفتنها
ناشناس
-
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
ناشناس 08:33 کاملا موافقم ++++++++++++++
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
در بهبود اوضاع موثر هستند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
همین " سید سید گفتن ها " پدر ملت رو در آورده . با همه احترامی که به خاتمی دارم و اگر هم بیاد به او رای میدم و لی واقعاً خودتون می دانید ، اقتدار جویان هیچگاه نخواهند گذاشت ملت روی خوش ببینند . هر چنید این ها ماندنی نیستند
سجاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
زمان همین آقای خاتمی ما تونستیم نرخ تورم رو کاهش بدیم و یک رقمیش کنیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
خاتمي هميشه دوست داشتني است
يار ديرين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
خاتمي با حضورش آرامش را به جامعه بر خواهد گرداند و مردم دوباره طعم آسايش و ثبات اقتصادي و سياسي را خواهند چشيد.
ان شاءالله كه بيايد.
سبحانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
جناب یاردیرین بخدا تا نهادهای فراقانون داخل قانون نشوندچترحمایت برای کفن پوشان ونیروهای خودسر و دیپلماسی هرکه هرکه وجود خواهد داشت و وضع کشور سامان نخواهد گرفت. اما بنده جناب خاتمی را لایق کشوری می دانم که قانون مند باشدنه همه سالاری. درکشور ما چون همه احساس تکلیف می کننددرنتیجه گوش های بسیاری بدهکار قانون نیست. فرارو تورا به روح خمینی کبیر(ره) این کامنت را سانسور نکن
ناشناس
-
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
کدوم آرامش یا اینکه میخواهی فکر کنی آرامش داری اینها با هم فرق داره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
این مردم بودن که بعد از رای دادن خاتمی رو تنها گذاشتن. اگر پشتش بودن کفن پوشان و بقیه نمی تونستن انقدر آزارش بدن
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
جناب سبحانی کاملا باهاتون موافقم هزاران هزار مثبت
دانا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
هزاران مثبت به " سبحانی " عزیز ++++
منم با شما موافقم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
مطمئن باشيد تنها يك نفر در ميان اصلاح طلبان مورد اعتماد مردم ايران و راي آور است و آن شخص خاتمي است اگر اصلاح طلبان غير از خاتمي به شخص ديگري برسند حتي اگر خود خاتمي هم از او حمايت كند راي نخواهد آورد ومي شود مثل مصطفي معين پس وقتتان راتلف نكنيد
شهروندپیگیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
نمی خواهم آیه یاس بخوانم ولی زمان ریاست جمهوری ایشان را همه دیده ایم!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
شما انتظارداشتید عقب ماندگی های چندین صده(قاجاریه و...) راایشان در8 سال حل بکند!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
زمان ریاست جمهوری بعدی ها را هم دیدیم!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
آخه برادر پیگیرم زمان ریاست جمهوری خاتمی قابل مقایسه با الانه!؟
حسین
UNITED STATES
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
اون موقع دلار چند بود..؟!؟!
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
شما باید چشمات رو می شستی و جور دیگر میددی چون تفاوتها رو خوب نمی بینی و درک نمی کنی اگه پیگیریتم مثل دیدنت باشه افسوس بر تو
بهنام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
بله تورم زیر 10 درصد با نفت بشکه ای 6دلار...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
حالا این امار رو از کجات دراوردی؟! تورم زیر 10% با بشکه ای 6 دلار؟؟؟!! بابا حداقل یه سرچی در اینترنت وامونده می کردی :)
ناشناس
-
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
یکی از بی عدالتی های زمان ایشان این بود که پاداش بازنشستگان قبل از سال 78 بابعد از آن تفاوت فاحشی داشت طوریکه هیچ وقت ترمیم نشد --- دیگری دادن موبایل و خط موبایل رایگان با هزینه دولت برای مسئولان ---دیگری ایجاد پلاک شخصی برای خودروهای دولتی در اختیار مسئولان برای اینکه استفاده شخصی کنند --- دادن خانه سازمانی به مسولان درصورتیکه خودشان مسکن داشتند و خانه هایشان را اجاره دادند و درخانه سازمانی ساکن شدند --- عدم افزایش حقوق کارمندان به میزانی که معیشت آنها راتضمین کند و......
البتهاین موارد در زمان آقای احمدی نژاد هم وجود دارد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
درود بر ناشناس 8:40 که با ادله صحبت میکنه بقیه هم یاد بگیرید!
ناشناس
-
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
ناشناس 08:40 کاملا حرف های شما درسته اصلا کی برای مردم دلش سوخته که این بسوزه
سعید از مشهد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
آخ بدم میاد از این آدمایی که ادای منطقی ها رو در میارن وکنار گود نشستن میگن لنگش کن!با این کامنتهایی که میبینیم میتوان درک کرد که آقای خاتمی چرا کاندید نشده!ما واقعا جماعت دورویی هستیم !تا یک زمانی میگیم سید بیا!سید بیا!بعد سریعا نظرمون عوض میشه!آقا! این مملکت رو دیگه یک آدم تازه وارد نمیتونه جمعش کنه!یکی باید باشه که سابقشو داشته باشه!بعضی افراد آدمهای امروز نیستن آدمهای فردا هستن!وقتی که نیستن قدرشونو میدونیم!شمایی که اینقدر از خاتمی انتقاد های نسنجیده میکنین،ایران سال76رو با ایران 84مقایسه کنین!تفاوت از زمین تا آسمان است.حداقلش در زمان خاتمی چیزی از داشته هامون کم نشد اما حالا همونهایی هم که داریم رو از دست میدیم!بصیرت داشته باشید!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
سرچ تو اينترنت؟ فرق نفت 8 دلاری و 120 دلاری رو نمی فهمی يا وضع تورم موجود رو؟ مثل اينکه بعضی ها اگه از گرسنگی هم بميرن باز هم نمی فهمن يا شايد فکر می کنن شهيد شدن؟!!
شهروندپیگیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
دوستان عزیز:
1- کسی توقع نداشت ایشون همه مشکلات را در 8 سال حل کنه
2- من به هیچ وجه بسیاری کارهای (و در حقیقت خرابکاری های) دولت حاضر را تایید نمی کنم
3- این آمار تورم زیر 10% از کجا آمده؟
4- وضعیت فرهنگی جامعه در زمان آقای خاتمی به باد فنا رفت. نرفت؟ عقل سلیم تایید می کند که رشد فساد و تغییر فرهنگ برای جامعه مرگبار است.
5- بد نیست به نوع برخورد آقای خاتمی و کابینه به برخی مسائل کلان مملکت همچون آموزش و پرورش، مذاکره با آمریکا و ... نگاهی دوباره بیندازیم
6- آقای خاتمی نخواهد آمد. به نظر بنده (شخصی) حنای ایشان دیگر رنگی ندارد چرا که دیگر دست "روشنفکر نما" رو شده است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
زمان ریاست جمهوری ایشان را هم دیده ایم. خدا اصلش را درست کند.
به قول رهبری تقوا تقوا تقوا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
ای بی بصیرت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
بله دیدیم همچی عالی بود مثل حالا نبود تورم ساعتی شده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
دوست داشتم میشد هزارتا منفی بهت بدم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
روی هزار تا منفی من هم حساب کن!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
نتیجه هزار در هزار منفی میشه یک میلیون مثبت !!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
کسی که نمیفهمه ، لابد نفهمه یا نمیخواد بفهمه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
با تک تک کلمات جمله ات از اول تا آخر شدیدا مخالفم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
ايشون هم صرافي دارن
علی آقا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
زنده باد رییس جمهور مسلم و با اقتدار آینده ایران
دکتر سعید جلیلی
می گویید نه بمانید و تماشا کنید.
نخود هر آش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
منفی ها را تماشا کردم و اقتدار رئیس جمهور آینده ات را دیدم!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
دیگه حال ما رو بهم نزنید
آخه اینم شد رئیس جمهور؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
زرررررررررررررررررشک
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
علی آقا نکنه مالیخولیایی شده ای؟!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
اگه از مذاکره با خانم اشتون فراغت حاصل نماید!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
علی آقا مجبوری حال اینها رو خراب کنی !؟
آخه فرارو خونا چیکارشون به مردی مثل جلیلی !
می خواستی همشون واست ایستاده کف بزنن !؟ ( آرزوشون اینه که براشون ایستاده کف بزنن اون هم به مدت زیاد !! )
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
منم با علی آقا موافقم ,گرچه اکثریت خواهان چیز دیگری هستند ولی جلیلی رو تو آب نمک خوابوندن!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
جلیلی کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پارسا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
خودمونيم خوب داريد تنور گرم ميكنيد! هدف همينه.تا حالا هم همين بوده.... لطفا جوگير نشين ايرانيها
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
جلیلی سایز این حرفا نیست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
محمود سايز اين حرفها بود؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
یوسف گمگشته بازآیدبه کنعان غم مخور
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
خاتمی، یوسف کنعان ماست....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
صلاح این مملکت با حضور خاتمی تامین می شود.
به ایشان بگوئید حتما بیاید.
ایشان آنقدر عقلانیت دارد که از تجربیات دوران خودش و تجربیات 8 سال اخیر استفاده کند. اجازه به حاشیه راندن دولت توسط تندروان دو طرف را نخواهد داد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
حالا نفر وسط بگه : تو کدوم دوره بود که رییس دولت میگفت هر 9 روز یک بحران داشته و دیگه توان جمع کردنش رو نداره !!؟
اگه جواب ندی کل چراغها رو خاموش میکنم میرم خونه ها !!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
بروینگاه به شاخص های کلان بزن ببین مملکت داری استانداردهاش چیه
معین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
خاتمی محبوب و مقبول اکثر مردم ایران و خارج از ایران.
ناشناس
-
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
از طرف خودت بگو
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
ناشناس به مثبت ها نظر کن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
بابا اينقدر شخص پرستي نكنيد و يكي رو اينقدر بزرگ نكنيد
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
لابد شما دلتان میخواد پورمحمدی رئیس جمهور شه-اگه اتفاق بیفته من یکی که خود کشی میکنم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
ایول چه شخصیتیه این پورمحمدی !!
طرف نیومده دارن خودشون رو واسش جر میدن !!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
منم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
اگه احمد خاتمی رییس جمهور بشه خودم رو از بالای برج میلاد میندازم پایین
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
منم
زهرا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
نترس پور محمدي تايك چهارم نهايي هم نمياد
ناشناس
-
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
چه حالی میده ریاست جمهوری با احمد خاتمی وپور محمدی ....
امید پناهی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
فراروی عزیز!! چرا دیگر نظرات بینندگان سایت را در مورد دکتر خاتمی منتشر نمی کنید؟؟؟؟ یادتان که هست هروقت خبری در مورد خاتمی منتشر می کردید مواجه می شدید با پر بحث ترین خبر و سیل ابراز احساسات مردم. خاتمی بیا دیگر . . . دوستت داریم برای صلح و برای دوستی بیا دیگر . . .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
خاتمی، می شنوی؟ آی لاو یو
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
خاتمی خیلی عزیزی. اما نیا ما رو خراب نکن
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
با اینکه عاشق آقای خاتمی هستم اما مخالفم که بیاد این همه خرابکاری رو کی می تونه اصلاح کنه؟همه ی کاسه کوزه ها سر همین سید شکسته میشه و مقصر اصلی مدعی میشه.
یاسر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
تو صییه من به رهبران اصلاخ طلب اینست که بدنه اصلاح طلبان فقط با کاندید شدن خاتمی در انتخابات شرکت خواهند کرد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
آفرین !
خودت فهمیدی چقدر گــُـنده ای !!!!
حیف که اصلاح طلبها نمی فهمن !
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
بدنه رو خوب اومدی دادا
عباس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
خاتمی نیاید رای ما هم به صندوق نخواهد رفت
خاتمی بیااااااااااااااااااااااااااااا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
وا مصیبتا !
وا دمکراسیا !
اصلا وا همه چیزا !!
جون ما کوتاه بیا و ایندفعه رو بیخیال شو !
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
تهدید می کنی؟
همینه دموکراسی که بهش اعتقاد دارید؟
اقا این مملکت با این نوع تفکر احساساتی درست شدنی ...
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
هزارتا مثبت منم اگه خاتمی باشه رای می دم وگرنه اصلا در انتخابات شرکت نمی کنم
ناشناس
UNITED STATES
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
بنظر من هم با توجه به این افرادی که تا الان اعلام امادگی برای کاندیداتوری کرده اند بدون حضور خاتمی رای ندادن بهتر از رای دادن است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
از اصول گرایان متنفرم و به کسی از اصلاح طلبها رای نمیدهم مگر محمد خاتمی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
بیاید رای میدهیم نیاید هرگز!!!!!!!
ناشناس
-
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
خوب نره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
اگر بيادو تائيد بشه كه بايد فاتحه شو بخوني خوش خيال!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
اقای شهروند پیگیر زمان ریاست جمهوری خاتمی حداقل دستمزد یک کارگر-106600تومان در ماه در1383- در ماه معادل یک سکه طلا بود ولی الان 486000 تومان در ماه که یک سوم یک سکه میشود حالا فرق دوتا رییس جمهور را متوجه شدی؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
مختصر و مفید
هزار تا +
طیف سوم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
عمو ناشناس یادت رفت بگی زمان خاتمی انس حدود 600 الی 700 دلار بوده
ضمنا اگر دلار را در زمان خاتمی 900 حساب کنیم حقوق کارگر میشه 110حدود دلار

حالا دلار را 3700 حساب کنیم حقوق کارگر میشه 130 دلار
اینطوری حساب کن
هوشیار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
طبقه سوم
شما قدرت خرید زمان خاتمی رو با حقوق 110 دلاری رو با الان حقوق 130 دلاری مقایسه بفرما
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
عمو طيف سوم
من 2 سال پيش معادل 800 لار حقوق مي گرفتم و حالا شده 220 دلار. مثل شما هم صرافي نداشتيم و دلار احتكار نكرديم
اينطوري حساب كن
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
هزاران درود بر ناشناس 13:29حرف دل خیلی های مثل من نظافت چی حقوق بگیرو زد
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
آفرین دراینموردباتوموافقم،نفت قیمت اش اونموقع چندبوده وتوی این هشت ساله چقدرارزآوری داشته؟تقریبا اندازه صدسال.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
خداوندا به تعداد حق گویان و عدالت طلبان واقعی در این مملکیت بیفزا
شهروندیگیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
بنده منکر تورم بسیار بالا (بدترین و بالاترین در نوع خود) در زمان آقای دکتر نیستم ولی همه مسائل در برخورد اقتصادی خلاصه نمی شود.
لطفاً سوء مدیریت دولت حاضر را به خدمات دولت خاتمی ترجمه نکنید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
طیف سوم،حالت خوبه؟؟؟
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
درودبرسه سيد فاطمي// خميني خامنه اي وخاتمي
باشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
سید نباشه قبول نیست؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
درود بر خاتمی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
درود بر خاتمی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
سلام بر سه سید فاطمی خمینی خاتمی خمینی(سید حسن)
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
درود بر خاتمی
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
حسن آقا دفعه آخرت باشه که از حضرت امام و رهبری برای هر کس و ناکس خرج میکنی ها...... خاتمی در حد واندازه های قرار گرفتن در کنار امام و رهبری نیست.....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
اصلاح طلبان باید همراه با اصولگرایان طرفدار انقلاب یک دولت ائتلافی تشکیل دهند تا جامعه از فضای مسموم انتخابات سال 88 فاصله پیدا کند نباید شخصیت های بارز انقلاب مانند خاتمی و هاشمی هزینه افراطگرایان بی ریشه شوند
آرش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند
چو عضوی بدرد آورد روزگار دگر عضوها را ندارد قرار
خاتمی عزیز عضوی بدرد آمده و بی قراری تو را می طلبد. به ندای ملت لبیک بگو و بیا...
هل من ناصر ینصرنی!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
در صورت آمدن سید محمد خاتمی روزنه های امیدی برای بهبود وضعیت وجود دارد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
اگه احمد خاتمی و شریعتمداری اجازه بدهند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
خاتمی آخرین امید برای زندگی . به امید آزادی اندیشه ها
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
نگوییم تنها راه اما از معدود راه های نجات ایران از این بحران خاتمی است
دوران او دوران طلایی بعد از انقلاب بود
مرتضی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
دوران طلایی از جهت زیر پا گذاشتن ارزش های الهی...
ناشناس
UNITED STATES
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
دوران او طلایی ترین دوران بعد از انقلاب بود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
درود برصداقت مرتضی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
ارزش واقعی الهی ارج نهادن به مقام انسانیت است در هشت سال خاتمی دید جهانیان به ایرانیان مسلمان چگونه بود و در هشت سال بعد از خاتمی چگونه است!!!!
در دوران خاتمی دست درازی بر بیت المال چگونه بود و در هشت سال بعد از او چگونه؟
و هزاران هزار سوال دیگر
در هشت سال اخیر ثابت شد که ارزش ما ایرانیان از نظر عده ای فقط 44500 تومان است نه بیشتر البته با کلی منت!!!!!!
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
اقا مرتضی عزیر میشه تو ضیح بدی کدوم ارزش الهی دوران خاتمی زی پا گذاشته شد؟وکدوم ارزش ها الان حفظ شده؟صداقت؟دلسوزی ؟مصافحه نکردن با زن نامحرم؟........ کدومش؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
ارزشهای الهی؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
او خواهد آمد ، ما او را چشم در راهیم،
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
من هم با اينكه مخلصش هستم و دوستش دارم بهش راي نميدم چون جسارت لازم براي رياست جمهوري و تصميم درست گرفتن براي 77 ميليون ايراني رو نداره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
حتماً تو رو جسارت کسی راضی میکنه که تو دوربین نگاه کنه و دروغ بگه و به ریش 77 میلیون تو دلش بخنده ؟!!
خلایق هرچه لایق
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
همین رییس جمهور مهرورزتون جسارت داشت برا هفت پشتمون بسه!
کارمند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
اگر جسارت این است که ارزش پول ملی به کمتر از ثلث برسه،اگر جسارت این هست که تهمت واتهام به دیگران بزنه،اگر جسارت این است که تحریهای همه جانبه به ارمغان بیاره ،اگر جسارت این است که فرهنگ دروغ وفریب وآمار های غیر واقعی به ارمغان بیاره ،اگر جسارت نتیجه اش فشار به ملت واز بین بردن ارزشهای انسانی در کشور بشود من به شخصه این جسارت را نمی خواهم .
ناشناس
-
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
موافقم چون جسارت را خوب اومدی اصلا جربزه نداشت ...اون یکی که ناشناس 16:30 میگه تودوربین دروغ میگه ..اونهم بهش رای دادید میخواستید ندید که دروغ بگه به همه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
من موافقش نیستم اما با جمله دوم 12:45خیلی موافقم.ایوووول
یک کارمند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
سلام برخاتمی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
خاتمی هیچی ندارد به جز دروغگویی نیاید بهتر است این طوری به نفع مردمم هست خواهشا نیا.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
معني دروغ من يكي در هشت سال كذشته فهميدم درست صحبت كن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
راستی و صداقت رو از آملرهای امروز میشه فهمید!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
دروغگو هم اگر باشد شاگرد تنبل بعضیا هم نمیتونه باشه !!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
معنای دروغ رو هم فهمیدیم چقدر هم پررو
ناشناس
-
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
8 سال خاتمی یکجور دروغ گفت 8 سال اوست محمود یک جور دیگه ....خلایق هر چه لایق
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
من هم با ناشناس 8:47 دقيقه موافقم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
من و رفقام که با هم صحبت میکردیم متفق القول تصمیم گرفتیم فقط در صورتی رای بدیم که خاتمی بیاد. در غیر اینصورت هرگز...
چون غیر از خاتمی هیچ کسی نمیتونه ویرانه ی فعلی رو درستش کنه و رای دادن هیچ فایده ای نداره...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
اونوقت تو دوستان روی هم چند نفرید !!!؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
من آخرین بار سال 80 رای دادم، اگه خاتمی بیاد شاید دوباره رای بدم
سامان
CANADA
۰۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
طرفداران خاتمی و دوستاش حتما چند برابر مخالفان خاتمی و دوستاش اند.شکی درش نیست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
من و دوستام 30000000
پارسا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
جالبه كه شما هنوز فكر ميكنيد راي شما تاثيرگذاره!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
اون ور دنیا دارن برنامه ریزی میکنن ک سال 2020 چطوری میشه در فضا زندگی کرد ، ما داریم........... زرشک ک ک ک ک
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
آره تو برو اون ور دنیا با اونا برو فضا آب زرشکتو بخور!!!!!!!!!!!!!!!!
محمد علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
شما هم همه جا ادبیات گهر بارتو پیاده کن و به ملت بگو زرشک !
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
می خوای بری فضا محمود داره ميره باهاش برو..
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
یعنی اونور دنیا انتخابات برگزار نمیشه؟حرفت خیلی بی ربط بود.هرچی سر جای خودش
lll
INDIA
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
az alan ta entkhabat tv khamosh
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
بلا بدور
ali
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
از بین اصلاح طلبا تنها خاتمی قطعا پیروز خواهد شد اصلاح طلبا نباید این فرصت طلایی را از دست بدهند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
خاتـــــــمی بیاااااااااااااا
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
بازهم می خواهد بازی بمن اجازه نمی دهند ، نمی گذارند کار کنم را تکرار کنند.
روزهای آخر ریاست جمهوریشان را باید به یادشان بیاوریم که فقط منظر تمام شدن ریاست جمهوریشان بودند .
yes
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
اگه یکی هیـــــــــچ کاری هم انجام نده، خیلی بهتر از اینه گند کاری کنه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
نتیجه بازی " کارشناس ارشد همه ی امور " و " مجلس مراعات دولت رو بکن " و " همه گوش به فرمان آقای رئیس دولت " و " بگم و بگم" رو هم دیدیم!!
به نظر من بازی اولی قشنگ تر بود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
شما لطفا برو کلاه قرمزیتو نگاه کن
ناشناس
-
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
تفاوت زیادی بین کار کردن با کارنکردن وخراب کردن وجود داره ما دلخوش کارنکردن هم نباید باشیم
متفکر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
آمدن و یا نیامدن خاتمی تفاوتی در اصل موضوع نخواهد داشت.....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
کاش بیاید و آبروی از دست رفته ایران را باز گرداند .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
بهتره نیاد تا ببینم کس دیگه ای میتونه آبروی ایران رو جمع کنه. من که فکر نمی کنم.
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
خاتمی تو این مدت ثابت کرد نه دزده نه قدرت طلب تنها شخصیتیه که با اون هجمه ی اتهام همچنان وجه ی بین المملی خودش رو حفظ کرده ولی مطمئن باشید اگه بیاد برادران انصار حزب الله چنان برخوردی باهاش می کنن که به تصور نیاد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
خودجوشان کفن پوش دوباره بیدار می شوند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
عده ای خودجوش هر چند وقت یکبار از زیر کرسی و منقلهایشان بیرون می آیند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
و ملت گول کفن پوش نمیخورند با همون کفن کذایی میکنندشون تو گور
ناشناس
-
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
زیر دست هاش مدیر هاش که دزدی زیاد کردند حالاهم نه تنها در ایران بلکه در خارج از کشور هم خانه وویلا دارند
شناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
ناشناس 0851
پاک ترین دولت تاریخ رو هم دیدیم! !! راستی چه خبر از خاوری جون با اون ویلای رویاییش تو کانادا؟!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
ناشناس 0851 ما كه ويلا اينجا رو نديديم. پول رفتن اون طرف رو هم نداريم كه بريم و ويلاي اون طرف رو ببينيم. راستي شما پول از كجا اوردي رفتي اونور و آمار ويلاهاي اونور رو در اوردي
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
پول اونور رفتن نداری شعور هم نداری يا خودتو زدی به نفهمی؟
ایبیش
UNITED STATES
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
زمان ریاست جمهوری خاتمی با دوره های دیگر قابل قیاس نیست. با نفت بشکه بیست دلار بالاترین رشد را تجربه کردیم، تورم تک نرخی شد، تولیداتو و صادرات افزایش چشمگیر داشت. روابط و تعامل با جهان مترقی در بهترین شرایط طیی سی و سه سال گذشته بود. برای اولین و اخرین بار در تولید گندم خودکفا شدیم. رشد اجتماعی قابل توجه در فرهنگ و هنر داشتیم. NGOهای مختلف رشد و نمو پیدا کردند. سینما و هنرشرایط بهتری پیدا کرد. ولی در همان زمان ما داد میزدیم بیشتر می خواهیم! طرز برخورد دانشجویان با خاتمی در دانشگاه تهران هنوز در یادم هست، چه جالب همان چند سال پیش الان یک رویاست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
از ایجاد صندوق ذخیره ارزی واسه روز مبادا و هزاران دستاورد دیگه که امروز یکی دیگه روش ماننور میگه و ته صندوق ذخیره رو بالا آورده هم بگو
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
گل گفتی واقعا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
هر وقت یاد اون روزها می افتم، حسرت می خورم. قدر روزهای آزادی مون رو ندونستیم. نسبت به امروز روی ابرها راه می رفتیم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
آرامش در متن شما موج میزند انشالله بیاید و این آرامش را به کل جامعه هدیه کند
ناشناس
UNITED KINGDOM
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
آره آزادی یعنی فروختن دختران و زنان ایرانی به عرب ها.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
ناشناس 23:25 مجبوري شبا با خواب آلودگي بري اينترنت چرت و پرت بنويسي. شما شبا ساعت 10 ديگه دكمه خدافظي رو بزن و بخواب
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
بيايد چه غلطي كند؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
هیچی!
مملکت رو دو دستی تقدیم اربابان آمریکایی اش کند.
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
ادب نشانه عقل است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
آهای!!!!! مودب باش!
احسان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
بیاد تا امثال تو رو عین موش بندازه بیرون
امیر
MALAYSIA
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
ببینم توی دار و دسته شما یک نفر آدم مودب پیدا نمیشه؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
برادر من! مخالف خاتمی و ادب؟ چه انتظار نا به جایی داری شما
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
ای بی بصیرت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! دیگر کیک و ساندیسی در کار نیست بس است مفت خوری
ناشناس
-
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
هیچی اونهم مثل بقیه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
از خاتمی کاری بر نمی آید. چون آمریکا و ایادی اش هیچ غلطی نمی توانند بکنند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
ببخشید چین و روسیه چه گلی بسرمون زدند؟
مصطفی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
ناشناس عزیز بهت حق میدم اینجوری گستاخانه علیه یکی حرفی بزنی این فرهنگ غلط تازگی ها خیلی باب شده فقط اینو بدون که پیامبر اسلام حتی به بت ها هم فحش نمیدادن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
ایشان مثل دوستان شما غلط نمیکند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
ادب مرد به ز دولت اوست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
نترس بابا سهميه سانديس شما محفوظه
ایرانی
UNITED STATES
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
چرا شما اقتدار گراها اکثرا بی ادب هستید؟ واقعا جای تاسف داره شخصیتی مانند خاتمی که هم موافقان و هم مخالفانش به او ارادت دارند این طور مورد خطاب قرار بگیرد. امیدوارم او بیاید تا ....
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
به ساده ای ؟؟؟؟؟؟
نوکری اسرائیل و آمریکا و غرب لیاقت می خواهد .که فقط از دست خاتمی بر میآید
خیلی کار بزرگی.... فکر کردی هر ایرانی حاضر گردنش رو جلو غرب کج کنه؟؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
بیاد تا راه غلط کشور رو درست کنه
از روستای سارکاشان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
خاتمی محتوبتر از دوران ریاست جمهوریش شده
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
برای اینکه تازه الان قدر کارایی که کرده بود رو میدونیم. وقتی با شرایط حال حاضر مقایسه میکنیم
باشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
یه شعر گفتم ...امیدوارم خوب باشه
خاتمی...
خاتمی...
خاتمی...
خاتمی...
آه...
خاتمی...
سوزن گرامافون روی نام تو گیر کرده ...خخخخخخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
ایول به این شعر
حالا باید مثبت بدیم یا منفی !؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
معلومه خیلی بامزه ای کاش تو رئیس جمهورمیشدی:)
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
چه نمكي هستي ..... آدم رو ياد محمود مي ندازي
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
اگر ديگه تو كار تداركاتچي گري نيستي بيا .....
هادی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
نیامدن آقای خاتمی بیشتر از آمدنش تاثیر گذار است.
حامی جبهه پایداری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
البته آنچیزی که ما در این انتخابات 12 سال اخیر تا به حال دیدیم، عدم گرایش ملت به اصلاح طلبان آمریکایی بوده (با تاکید بگم ملت! نه منفی زنندگان فرارو که شاید تعدادشان نهایتا 3 هزار نفر هم نشه!) حال که اصلاح طلبان آمریکایی توسط ملت افکارشان به جنازه ای تاریخی تبدیل شده، حال مثل انتخابات اخیر مجلس (با وجود اینکه اصلاح طلبان حضور فعالی داشته اند) رقابت بین اصولگراهاست، نه اصلاح طلبها و اصولگراها!
در این رقابت اصولگرایی بازنده حقیقی قطعا اصولگرایانی هستند که به جریان فتنه و انحراف وابسته اند و پیروز حقیقی قطعا جبهه قهرمان پایداری ست.
یا علی مدد
یه روستایی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
حالت خوبه؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
اللهم اشفع کل مریض
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
این حامیان پایداری هم واسه خودشون دل و جرأتی دارند ها !
خدا نگهدار باعث و بانیش باشه !
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
خداوند همه مریضان را شفا دهد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
کلا هر کی مخالف نظر شما باشه حالش خوب نیست؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
دقیقا این ملتی که می گی، حامیان جبهه پایداری هستند؟ قول می دم همین ملتی که داری اسمشو به نفع خودت مصادره می کنی، حتی اسم جبهه پایداری و کاندیدای تو رو نشنیده!
امیر
MALAYSIA
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
شما بی زحمت فقط از طرف خودت صحبت کنید. بگذارید خاتمی بیاد دعواهامون رو میذاریم برای پای صندوق رای
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
مگه نمیگید خاتمی رای نداره پس چرا از امدن او میترسید؟ چون 30000000 رای منتظر اوست گرسنگی بس است
ایبیش
UNITED STATES
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
عزیز به کنتور یک ها نیگا کن بدونی ملت کیا هستن و چی می خوان. من در عجبم که شما چقدر رو دارید که ملت را به اقلیت خودتون منصوب می کنید!!!!!!
شناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
از آقایون اقتدارگرای خود شیفته با این اعتماد به نفس مثال زدنی شون جز اینم انتظاری نمی ره: هر کی با ما موافق نیست یا ایادی آمریکاس یا منحرف و فتنه گر.
دستتون رو شده، حناتون دیگه رنگی نداره. حتی واسه عوام و آدمای کف کوچه خیابون، میگی نه؟ یه سر برو بازار و به یه بهونه ای سر صحبتو تو این زمینه با چند نفرشون باز کن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
حامي جبهه پايداري آدرس صرافيت كجاست؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
متحجران روسی مملکت رو به باد فنا دادن عربده هم می کشن!؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
جبهه پایداری چیه؟
فری فست فود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
خاتمی میایددددددددددد همه با هم پای صندوق رایییییییییییییییییییی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
خاتمی= انتخابات حداکثری
بدون خاتمی= انتخابات حداقلی
دوستدار سید خندان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
دردود بر سید خندان
خیلی دوستش دارم....خیلییییییی
ولی خداییش اگه بیاد مگه این مردمان خودجوش و کفن پوشان میزارن این بنده ی خدا کار کنه؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
ما هم کفن پوش خاتمی می شویم.جانم فدای خاتمی و دوستدارانش
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
پسته که خندانتر وقیمتی تره !:)
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
ناشناس 8:55 خیلی با حالی کلی خندیدم....
دگه اگه شما و رفقای اصلاح طلبتون معرفت و مرام داشتید که بعد از هشت سال ریاست جمهوری سد بهش لقب فریبا نمی دادید...یادت رفته تو همین دانشگاه امیر کبیر سال آخر ریاست جمهوریش محمد خالی بند میگفتید...
برید یرید که طرفداریتون هم از جنس خودتونه
عبدالله ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
اگر ملاک مصلحت کشور است باید خاتمی بیاید و با توجه به مقایسه دوران او با هشت سال اخیر انصافا باید به او رای داد اگر چه در صورت انتخاب شدن هم سختیهای بیشماری را باید تحمل کند ، اما برای بازیافتن مجدد جیثیت ایران اسلامی و ایرانی مسلمان می ارزد.
علی
SWEDEN
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
بوی گلو سوسنو یاسمن اید
دیو چوبیرون رود فرشته درآید
خاتمی خاتمی خاتمی خاتمی بیا بیا بیا
بنده خدا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
واقعا ببینید لیست بالای 20 نفری اصولگرایان اینقدر بدون برنامه و خودشان از یکدیگر میترسند
ولی در این سو یک سید بزرگوار از اصلاح طلبان فقط گمانه زنی میکنند که ایشان شرکت میکند همین کافی است که لشکری از اصولگرایان لرزه به تن میگیرند
اگر اصولگرایان اینقدر مطمئن هستند که رای می آورند
1_با هم به اجماع برسند یک نفر در انتخابات شرکت کند
2_اجازه دهند سید بزرگوار ما بیاید در انتخابات شرکت کند
بعد ببینید کدام حذب پایگاه مستحکمی بین مردم در جامعه دارد
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
اولا اینکه این لیست بلند پایه رو از شما ها تو انتخابات سال 1384 یاد گرفتیم
دوما که من آرزو میکنم که هم خاتمی و هم مشایی بیایند که آنوقت بفهمی که 20 میلیون رای توهمه...
سوم هم اینکه خود سید هم میدونه رای نداره که هنوز اعلام کاندیداتوری نکرده ...اگه احتمال میداد تا حالا 100 بار کاندیداتوریش رو اعلام میکرد..
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
پراید رسید به زانتیا خاتمی بیا خاتمی بیا
تا نرسه به ماکسیما من نمیام من نمیام
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
اولشو خوب امدی ولی بعدش خراب کردی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
أفاي خاتمي ما منتظريم
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
فقط صرف اعلام خبر کاندیداتوری خاتمی چنان نشاط و روحیه ای در دل این مردم دل مرده ایجاد می شود که خدا می داند خاتمی بیا تا سربلندی و نشاط به این ملت باز گردد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
مردم خاتمی را دوست دارند چون نجابت را دوست دارند
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
آخه ناشناس عزیز نجیب ولی بی عرضه خوبه؟؟؟نجیب ولی توسری خور و بله قربان گو آمریکا خوبه؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
ایا میشود صبح امید دوباره بدمد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
اندکی صبر سحر نزدیک است
رضا پندار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
خدایا به خداوندیت قسم امکانات ورود سید مظلوم خاتمی رو به عرصه انتخابات تسهیل بفرما.واقعا" زمان ریاست جمهوری ایشون رو هیچ وقت از یاد نخواهم برد اقتصادمون در حال شکوفا شدن بود تورم در حال کاهش بود روابط خارجیمون در حال گسترش بود بیکاری و فقر و اعتیاد در حال کاهش بود فرهنگ مردم در تمام امور در حال غنی تر شدن بود و هزاران هزار نکات مثبت دیگر.خاتمی جان بالا بری پایین بیایی قلبا" و عمیقا"‌دوستت دارم و همیشه دعا گوت بودم و خواهم بود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
خاتمی مسبب اقبال سیل بیشمار ایرانیان منفعل در سراسر جهان به نظام جمهوری اسلامی گردید . مقبولیت و عزت کشور در این دوران بین سلایق مختلف ایرانی بیسابقه بود . اگر قدر و اهمیت ایده سید بزرگوار در زمینه گفتگوی تمدنها دانسته می شد و از آن بعنوان یک فرصت طلایی استفاده می شد قطعا هم اکنون و با توجه به تحولات کشورهای عربی ؛ جایگاهی رفیع برای ایران و منافع ملی متصور بود اما افسوس ....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
زنگیم فدای تو و سیدت
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
آقا رضا میدونی مشکل بین ما و شما از کجا نشات میگره ؟؟؟؟
از اینکه ما حاضر نیستیم رشد اقتصادی ،کاهش تورم و هزاران نکات مثبت دیگر رو به قیمت فروختن شرافت و از دست دادن استقلال کشور در برابر استعمارگران بدست بیاریم....
برادر من این مدینه فاضله ای که زیر چتر سید بهش میرسیم یعنی بحرین ، عربستان ، کویت ،امارات و.....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
سیدمابازسلام علیک
نورنبی بازسلام علیک
خیزودگرباره بمیدان بیا
باردگرسیدخندان بیا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
احسنت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
میلیاردها ++
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
حضرت امير{ع}نيزبعداز عثمان خلافت رانميپذيرفت ولي خواست عامه واقبال امت اوراوادار بپذيرش نمودحال كه مردم اقبال كرده اند پس اقاي خاتمي بسيره ولي خودميپذيرد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
بابا خاتمی تا این جماعت کلا ... نشدن بیا دیگه اَاَاَااه !!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
خاتمی رو خیلی دوست داریم اما ما دیگه افراد رو با تشابه اتفاقات تاریخی بت نکنیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
مرد کهن میخواد مدیریت دولت یازدهم نه آقای قرتی مشنگ:)
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
آخه .........
چرا هر کسی به خودش اجازه میده راحع به مقدسات مردم اظهار نظر کنه ..
آخه ...... میفهمی اصلا چی داری نوشخوار میکنی.....
یه روستایی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
با خاتمی میام
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
باهاتون تماس می گیریم محکم بهش بچسب گمش نکنی
یه روستایی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
حق گرفتنیه دوست عزیز..تو هم اگه حقتو پیدا کردی بهش بچسب
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
اگر نیاید به نفع خودش است.امیدوارم تصمیم عاقلانه ای بگیرد.
امیر
MALAYSIA
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
ولی آیا به نفع ایران هم هست؟
ایبیش
UNITED STATES
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
راست می گی ولی مردان بزرگ نفع خودشونو در نظر نمی گیرند ، به نفع ملت میان جلو
بهنام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
نکنه به نفع تو هم باشه کلک؟؟؟رو کن ببینم کجای بیت المال نشستی!!!!
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
اگر تائید بشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
خود اونا باید تایید بشن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
اگه بیاد کسی جرات نداره که تاییدش نکنه چون هزینه های رد کردنش خیلی بالاست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
بهار می اید...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
... و می رود و دوباره تابستان و پائیز و زمستان و دوباره بهار شده و ... !
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
سه هزار و پانصد میلیارد لایک
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
بهار می اید عمو خوابی پاشو 2 ماه دیگه تابستونه تو هنوز منتظری بهار بیاد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
هوا بس ناجوانمردانه سرد است ...............
بهنام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
لطفا اینم بزار اولش(بزک نمیر)
اصلاح طلبان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
بهاران خجسته باد .بهار اصلاحات وخزان خدعه
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
خاتمی انشالله میاد و یک آرامشی دو باره در ساست داخلی و خارجی و تحول مثبتی در اقتصاد ایران و نشاطی در مردم ایجاد خواهد شد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
خاتمی یک آدم ترسوت این دفعه هم از ترس شکست نمیاد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
زنده یاد مشایی
ناشناس
CANADA
۰۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
مشایی دیگه کیه.مردم از دست اصولگراها ناراحتن برای دهن کجی به اونا مشایی رو حسابش میکنن.اگه خاتمی بیاد کسی اسم مشایی رو نمی اره.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
واقعا (زنده یاد)مشایی چون اصلا تایید نمیشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
این اصلاح طلبان هم مالیخولیا دارند
از یک طرف میگن انتخابات مهندسی میشه و تقلب میشه از طرف دیگه برای آمدن لحظه شماری می کنند
بهنام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
این آخرین فرصت اصلاح طلبان است، اگر خاتمی نیاید! یعنی پایان اصلاحات، چون کسی غیر از او رای نمی آورد!
الان بهترین فرصت است
خاتمی خواهش میکنم بیاااااااااااا
خودم برات تبلیغات میکنم، از الانم شروع کردم و به همه میگم اگه سید اومد بهش رای بدین و بدون الان اکثر مردم منتظر حضور شما هستن
بیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
به خاطر مردم بیا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
لطفا فقط خودتون و همه مردم نبینید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
چشم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
اومد بابا تو چرا به اطراف دقت نمیکنی !؟
الان دیده شما ندیدیش دپرس شده دوباره رفته !
میری دنبالش ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
ناشناس اولی: شما هم مردم رو ملت ندونید
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
شرایط برای حضور آقای خاتمی در انتخابات فراهم نیست. نباید انتظار داشته باشیم از آقای خاتمی ابزاری استفاده شود و صرفا برای گرم شدن تنور انتخابات بیایند. نباید شخصیت والای ایشان را هزینه کرد. «یار مفروش به دنیا که بسی سود نکرد آنکه یوسف به زر ناسره بفروخته بود». چه در دوران ریاست جمهوری و چه در دوران بعد از ریاست جمهوری ایشان به این سید مظلوم خیلی ظلم شد. تجربه نشان می دهد که سیاست داخلی و خارجی ایشان بسیار موفق و قابل دفاع است. بدیهی است که ایجاد شرایط انتخابات جهت حضور آقای خاتمی در انتخابات ، باعث شور در انتخابات و ارتقاء وجاهت آن می شود. با شعار نمی توان انتخابات پرشور و بزرگ را فراهم کرد بلکه باید عملا شرایط برای حضور همه صلایق در انتخابات را ایجاد کرد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
بی صواد سلایق
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
صواد ها!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
ای صاحب الزمان بیا تا خودت زمام امور کارها را دردست بگیری
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
مزخرف
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
عمدا این نظر را گذاشتی خدا خوش جوابت را بده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
فرارو برای چی نظر "محمد" رو پخش کردی؟ اینجور نظرات نباید پخش شود.
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
به حول قوه الهی تو ناشناس و رفیقت که با اسم محمد کامنت گذاشته خواب جدا شدن دین اسلام از مردم ایر ان رو به گور خواهید برد..
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
خاتمی فقط اراده کند،پای صندوقهای رای کولاک میکنیم...اگر فقط بخواهد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
اگه اراده ای در شما میدید 4 سال قبل با کله میومد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
فقط شما بپا که شصت پای مبارک در چشم ایشون فرو نره که اونوقت مکافاته در اوردنش !!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
پای صندوق بعد صندوق همیشه پشت خاتمی هستیم تا مثل دفعه قبل انسان نماها اذیتش نکنند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
بوران چی نمی کنید؟
رعدو برق هم بزنید بد نیست
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
نمی دانم ما عقل داریم یا نه؟ چرا به جای این که به وضعیت اسفناک فعلی نگاه کنیم و به فکر راه حل باشیم، فقط از روی لجبازی حرف می زنیم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
انشاالله بزودی تیتر یک شما همین تیتر بدون علامت سوال باشد.
خاتمی می آید
رضا پندار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
نذر ابالفضل العباس(ع) کردم که بیاد خدایا خودت کمک کن
امید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
خاتمی می آید . . .
زیرش هم می نویسند ......... رفت .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
جالبه دزده که میخواد از دیوار بالا بره میگه یا ابوالفضل و صاحبخونه هم که میخواد دزد بگیره میگه یا ابوالفضل !
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
دزد و صاحبخونه که گفتی معلوم که شبرو هستی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
ان شا ا... می آید
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
خاتمی عزیز واقعا مرد شریفی ست
اما نباید خودش را قربانی آقایان کند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
قربانی نیست؛ اگر بیاید به خاطر مردم است
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
از کروبی و موسوی چه خبر ؟!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
اين سوالو بايد از خاتمي ترسو و طرفداراش پرسيد!!!!!1
بهنام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
تروسو خودتی که زن و بچه مردمو تو روز روشن زیر چوب چماق میگیری جیرو خور صرافی دار
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
بگذار ، كه بر شاخه اين صبح دلاويز
بنشينم و از عشق سرودي بسرايم .
آنگاه ، به صد شوق ، چو مرغان سبكبال ،
پر گيرم ازين بام و به سوي تو بيايم
تقدیم به سید عزیز
زنده یاد مشایی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
بهار بهار بهاره
بهار که پا نداره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
حیف این سری کروبی و موسوی نیستند اصلا حال نمیده!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
حســــــــــــــاس نشو حســـــــــاس نشو
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
دوستان اصلاح طلب به نظر من بهترین راهکار اینه که خاتمی کاندیدا بشه اگه رد شد خوب ما که در انتخابات شرکت نمی کنیم اگه تایید بشه که صد در صد رییس جمهوره ولی این اشتباهو نکنید که از خاتمی بخواین از یکی حمایت کنه اون موقع می گن خاتمی رای نیاورد در حالیکه مردم فقط به خاتمی رای می دن. به امید ایرانی با اقتدار با خاتمی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
بیاید فقط به خاتمی رای بدیم چه نیاد چه تاییدش نکنن در آن صورت با 30000000رای باطله چه میکنند؟
اگاه گ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
محسن جان وناشناس جان از خواب بیدار شوید ،صبح شد إمردم مسلمان ایران اگاه وهوشیارندومواظب سیاسی کاری بعضی از اصول گرایان واصلاح طلبان هستند وبا اکثریت ارا رئیس جمهور باایمان ،باهوش،توانمنددر امر اجرا را انتخاب می کنند .
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
همین اعتماد بنفس رو چهار سال پیش داشتید؟؟کلا اگه کاندیدای مورد وثوق شما شرکت کنه 100% رئیس جمهوره
این منطق شما آره ؟؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
چرا شما آقایان اصولگرا خودتون ملت فرض میکنید وهمه اش از طرف انا حرف میز
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
چون رسانه میلی(نه ملی) در اختیارشونه
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
ناشناس 09:09 رفیق این روش های نخ نما شده برای 4 سال قبل هستش..
الان بهتره که از شعار های جدید تری برای تخریب استفاده کنی.
یونس
NETHERLANDS
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
گر چه با پاره ای از دیدگاههای ایشان مخالفت اصولی دارم اما آقای خاتمی سیاستمدار شریفی است بنابراین در انتخابات به ایشان رأی می دهم چون فعلاً کار دیگری از دستم یر نمی آید.
اما واقعیت آنست که اساس تباهی ها از جای دیگری است و کار از این سخت تر است!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
کشور ظرفیت کسی مثل آقای خاتمی را ندارد منم فکر میکنم ا
ناشناس
UNITED KINGDOM
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
مردمان جالبی هستیم... آخرایه دوره آقای خاتمی هنوز یادمون هست که چه چیزهایی میگفتن..خاتمی پیرپکاجکی
فریبا خاتمی، خالی بند و...
حالا دوباره شدیم عاشق سینه چاک
مگه خود آقای خاتمی نگفت رئیس جمهور فقط تدارکاتچی هست؟
اصلاحات در این مملکت به بن بست رسید...متاسفانه!
اصولگرایی هم که از اول بن بست بود!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
یادمه ! همه میگفتن ممد چاخان :دی
الانم یه چیزای دیگه ای میگن
کلا جالبیم !
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
صدقت راست گفتی
ناشناس
-
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
ممد چاخان با چاخان های جدید می آید میخواهد بترکونه
کاربر چاخان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
خوب ما هم با ممد چاخان چاخان میکنیم دیگه
سعید از مشهد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
دوستان ،حضور سید عزیز به اجماع اصلاح طلبان بستگی دارد که انگار این اجماع صورت پذیرفته.به امید بارش باران رحمت خدا
فارسانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
خاتمی اگر خواست بیاید باید بعنوان رییس جمهور ملت ایران بیاید نه تدارکاتچی پس انشالله که تصمیم درست بگیرد.
ایبیش
UNITED STATES
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
شاید نتونه خیلی کار ها رو بکنه ولی ما در هشت سال گذشته دیدیم اگه ادم بد بیاد می تونه مملکت رو به ورطه نابودی بکشونه
حسینی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
خاتمی از احمدی نژاد یاد گرفته دیگه تدارکاتچی منفعل باشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
خاتمی بیا تا نظامیان بر ما حاکم نشوند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
احسنت جای نظامی تو پادگانه و بس
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
یعنی فقط یه چیزی شنیدی ها..........
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
اگه خاتمی بیاد، جوونا و مردم جون می گیرن، مملکت رو می سازن
ناشناس
-
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
شتر در خواب بیند پنبه دانه
اسکندر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
بیا که دیده به دیدارت آرزومنداست سیدعزیز.
کم خرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
این انقلاب بدون وجود خاتمی تا حالا جمع شده بود و دشمن از این میترسه و جامعه رو در جهتی غیر اعتدالی هدایت میکنه... مثل .88
خواص با بصیرت متوجه باشند لطفا...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
زنده باد ایران اسلامی
هر کی بیشتر رای بیاره رییس جمهور میشه

کاری ندارم کی میخواد رئیس جمهور بشه

ولی هموطنای گلم جدای این حرفا در این سال جدید با انرژی کار کنید و درس بخونید و زندگی کنید

نباید بزاریم خون شهدا رو زمین بمونه ، این خون باید در رگ های جوون های این مملکت جاری بشه

بیایید از خودمون شروع کنیم و همزمان با شروع کار دولت جدید ، پارتی بازی نکنیم ( تو هر بخشی از جامعه ) ، دروغ نگیم ، قانون مدار باشیم
با این کارا بخش مهمی از مشکلات حل میشه

یا علی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
چرا همش بايد مردم خون شهدا را نذارند پايمال بشه مسئولين چي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اينا كه عملكردشون نشون دهنده پايمال شدن خون آن مردان پاك هست؟خيلي از مسئولين به چه ثروتهايي از طريق همين پايمال كردن خونها نرسيده اند و لي در ظاهر؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
مسئولین هم از همین مردم هستن
در هر حال اگر اون کارهایی که گفتم انجام بدیم حداقل پیش خدا رو سفید هستیم و رو سیاهی میمونه واسه ادم هایی که حق مردم رو میخورن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
خاتمی می اید تا مردم نفسی بکشند
سید جلال خاتمی
CHINA
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
ضمن عرض سلام و تبریک سال نو خدمت مردم عزیز ایران پرسنل سایت و ریس جمهور آینده ایران جناب آقای خاتمی
عزیزان مطمن باشید آقای خاتمی تمام نظرات شما می بینند. سایت ها رو مرور می کنند .گزارشات از شور و هیحانی که برای امدنشون هست دریافت می کنند. و اخباری که برخی سایت ها در مورد نیامدنشون هست رو باور نکنید. و اگرم حرفی مبنی بر نیامدشون زده میشه حدس و گمان هست. و مطمین باشید ایشون میان برای آمدن به عرصه اونم با این اوضاع برنامه ریزی میخواد پس فقط صبر کنید که سحر نزدیک است......

و من الله التوفیق
ناشناس
-
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
تو فامیلشی؟؟؟
بهنام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
انشاالله
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
ایلدر خاتمی بازبان خوش نیاد با کتک میآوریمش .تکبیر
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
نکنه خودشی نمی گی ای کلک
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
حضرت علي 25 سال خانه نشين بود !بگذاريم تنور بيشتر داغ شود ... مردم با کله فوج فوج خودشون بيان در خونه سيد خندان ... الان وقت آمدنش نيست
کمي صبر کنيد ...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
ملت جوگيري هستيم فقط توک دماغمون رو ميبينيم
خاتمي بياد هيچ کاري از دستش بر نمياد ...
همون بهتر نياد بسوزيم و بسازيم تا لحظه انفجار
ایبیش
UNITED STATES
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
اره کاملا معلومه فقط تا نوک دماغتو می تونی ببینی.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
شایسته تر از تو سراغ نداریم.
به امید سرفرازی ایران.
درود بر محمد خاتمی
mehran
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
toorooo khoda berid bebin site rajanews ya seratnews darbare aghaye khatami chi neveshtand,be namose zahra ina bimarefaaaataraz harkiyand ke beshnasid,man ke nazar ghatei ne seyeed bozorgvar daram
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
خاتمی تو را به امام حسین بیا دیگه طاقت این همه دروغ ودزدی فشار نداریم بابا ما هم انسانیم ما به جز خاتمی راب نخواهیم داد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
سید خندانت وقتی میاد که بگه همه چیز آرومه من چقد خوشحالم نه حالا:)
بهنام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
سید عزیز چیرو درست کنه؟؟؟مملک به فاک رفته رو از کجاش شروع کنه؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
خاتمی تو را به امام حسین بیا دیگه طاقت این همه دروغ و فساد فشار نداریم بابا ما هم انسانیم ما به جز خاتمی راب نخواهیم داد
ناشناس
UNITED STATES
۰۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
خاتمی خیلی دوست داریم ولی تو هم دیگه داری زیادی ناز میکنی برای این مردم بیچاره برادر من!
ناشناس
-
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
خاتمی کابوس فتنه سازان منحرف است وباید بیاید
تیک تاک
CANADA
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
خاتمی یعنی ایران نوین و انقلابی واقعی
ايراني
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
هر كسي رو بايد از اطرافيانش شناخت انديشه هاي خاتمي همان انديشه هاي مهاجراني است كه اين روزا تو كشوراي عربي هم براي همايش هاي هاي ضد ايراني دعوتش مي كنند، آخه بسوزه پدر دلار ! خاتمي در انتخابات شركت كرد به خاطر اينكه مهره سوخته نشه و الا ايشان اعتقادي به جمهوري اسلامي نداره ، خاتمي اصلا صلاحيت نامزد شدن نداره چون التزام عملي به قانون اساسي نداره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
درود درود درود
بهنام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
4 ساله دارین بهش همینجوری تهمت میزنید از خودش که خجالت نمیکشین لااقل ازخدا و اینهمه طرفداراش که هموطنتونن خجالت بکش
عبدالله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
خاتمي اينو ميگم كه براي نسل امروز و فرداي ايران بيا
ما يكبار ديگر زن ومردمان به تو اعتماد ميكنيم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
من يادمه اوايل دوران احمدي نژاد بود كه اومدند و چه جوري فضاي وزارتخانه ها و سازمانها رو امنيتي كردند ما هم با اتمام دوره خاتمي از اونجا اومديم بيرون بعد دو سه ماه دنبال مطالباتمون بوديم كه با كارمندهاي وزارتخانه مذكور صحبت مي كردم كه همگي اظهار بي ميلي به كار و عدم اشتياق و فضاي غير قابل تحمل مي كردند. باور كنيد مملكت در چهارچوب نظام جمهوري اسلامي طلايي ترين دروان را در زمان خاتمي داشت ولي واقعاً نذاشتند كار كند، جالبه احمدي نژاد كه 7 سال و شش ماه جانانه ازش از بالاترين مقام تا پايين ترنش حمايت كردند هم ميگه نميذارند كار كنيم! به نظر من كدام رئيس جمهور بود كه تنهايي اين همه حمايت رهبري و مجلس و ساير قوا رو داشت؟ ولي نتيجه؟ حال يك نتيجه گيري، خاتمي با نفتي در پايين ترين نرخ ممكن اين همه كفن پوشان و اذيت هاي پشت پرده كه ملت نمي دانند اونطوري اداره كرد رابطه با كشورهاي اروپايي و همسايه ها و ... در حد عالي و عملاً اروپا را در مقابل امريكا قرار داد و مملكت را از گزند تحريم مصون نگه داشت.حال اگه حمايتي كه از احمدي نژاد شد از خاتمي ميشد چه ميكرد؟يادمان باشد خاتمي يكبار سازمان ملل رفت ولي احمدي نژاد هشت بار....؟؟؟!!!!!!!!! در نهايت دوران اين دو غير قابل مقايسه است.
سعيد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
اي ناشناس حرفات مرحمه دمت گرم
به اميد روزي كه رها شويم از هرچه فشاره
زنده باد ايراني نترس
nima
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
زنده با سردار سازندگی هاشمی رفسنجانی
یگانه شیر یل سیاست ایران
آقای خاتمی شما اجازه بده آقای هاشمی بیاد بعد از چهار سال شرایط واسه شما فراهم بشه الان بیای با مجلس به مشکل بر می خوری و تو این شرایط اقتصادی و بین المللی به ضرر کشور
البته شما انسان ماخوذ به حیا و شریفی هستید.دوست دارم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
به نظر من هم در این شرایط بحرانی کشور باید به دست کسی اداره شود که پیش تر تجربه مدیریت کلان را داشته است مانند آقایان هاشمی رفسنجانی و خاتمی و البته از تندرویها به دور باشد مانند همین دو بزرگوار!
آبادان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
قلب برزيل ايران برايت مي تپد خاتمي بيا نترس بچه ها هواتو دارن خيالت راحت مردم ايران دوران شكوفايي اقتصادي و فرهنگي دوران خاتمي رو بياد دارن هر چند هنوز بيماري مهلك فراموشي تاريخي گريبان عده زيادي رو گرفته ولي هستند عقلايي كه در هنگام نابهنگام تصميمات درست و بزرگي مي گيرند اگر ايشان كانديدا شد يعني با يك خاتمي دوم مواجهه ايم ، يك خاتمي شجاع تر و پخته تر انشاالله هرچه براي مردم كشورم ايران عزيزم بهتر است همان اتفاق بيفتد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
آبادان هستي يا انگليس پسرم؟!!!!!
ولك
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
حالا بدو بدو از كجا فهميدي طرف پسره كه گفتي پسرم شايد دخترت باشه
نه؟
سعيد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
خاتمي نخواهد آمد .قول شرف. چون همان كساني كه آن زمان طرح عبور از خاتمي ارائه دادند و بعد هم با آوردن مصطفي معين رسما اصلاحات رو تعطيل كردند الان شدندبراي اصلاحات دايه مهربانتر از مادر. خاتمي خوب ميدونه كه اينها كوفي هستند براي همين نخواهد آمد چون خاتمي اين نظام رو قبول داره و ميخواد در چارچوب همين نظام مثل همه بزرگان سياسي و ديني اين مملكت اصلاحات رو پيگيري كنه. اما عده اي به دنبال اين هستند كه خاتمي رو به زور مجبور به نزاع با نظامي كه به اون اعتقاد داره بكنند. لذا خاتمي اگر مي خواست بياد همان خرداد 88 مي آمد. اگرچه شخصا بسيار دوست دارم كه او بيايد اما متاسفانه افراطيون نخواهند گذاشت كه او بيايد. چون خواسته هاي غير منطقي دارند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
اگر اومد چي!!!!!!
اسلام کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
خاتمی اگر نیاید فردا در پیشگاه تاریخ مدیون ملت ایران خواهد بود.
بیا سید تردید نکن.
حسين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
من فكر مي كنم خاتمي و هاشمي انسانهاي شريف و با مسوليتي هستند كه البته به نظام جمهوري اسلامي اعتقاد قوي و راسخ دارند و دو گروه تندرو در هر دو جناح با انها مشكل دارند اما گروه تندروي جناح اصلاح طلب در حق هر دو بزرگوار جفاها كردند. آقاي هاشمي اما به خاطر سيستم خاصي كه به آن اعتقاد دارد و البته مرزبندي بيشتري كه با افراطيون جناح اصلاح طلب داشتند در مقاطعي احساس مسوليت مي كنند و در انتخابات شركت مي كنند اين بار هم احتمال داره كه بياد اما بسيار بعيد هست. اما خاتمي هرگز نمياد چون جريان افراطي اصلاحات از ايشون انتظار بيشتري داره و در واقع با استفاده از نام ايشون سعي خواهد كرد به نظام فشار بياره . در نتيجه خاتمي از دست همين قوم به هيچ وجه در انتخابات شركت نخواهد كرد. چون پس از پيروزي مانند قوم بني اسرائيل خواهند بود و به زور مي خواهند با نظام و رهبري درگيرش كنند. خاتمي اما فرزند همين نظام هست و چنين چيزي را قبول نداره. شايد روزي خاتمي هم به تاسي از مولا اميرالمومنين درد دلش رو از اين جريانات پر توقع در جبهه اصلاحات با مردم در ميان گذاشت و حقايق روشن شد. فرارو اين اعتقاد قلبي من بود لطفا چاب كن و سانسور نكن
بهاره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
در وجود این سید عزیز یک موهبت و کاریزما دیده میشود که مطمئنا تاثیرات مثبتی بر جامعه خواهد داشت
ناشناس
-
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
از نوع چاخانش
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
ناشناس گرامی تا چاخان از نظر شما چی باشه!!!!!میدونی طرفداران رئیس جمهور فعلی مثل خودش عیوب که چه عرض کنم افتضاحات خود را نمی بینند
حامد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
آقا سيد عزيز اگه حتي براي كانديدا شدن دنبال چراغ سبز مي گردي نيايي بهتره. رييس جمهور بايد تداركاتچي نباشه .من كه دوستت دارم اگه مقتدر باشي سيد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
خاتمــــــــــــــــــــــــــــی کاندیدا شود یا نه رای مــــــــــــــــــــــــــا خاتمی است خاتمی خاتمی دوست داریم
فری فست فود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
تو را من چشم در راهم
جوان کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
سید عزیز خواهش می کنم بیا حتی اگه هیچ کاری هم نتونی بکنی اشکالی نداره خواهش می کنم تو رو بخدا بیا

از طرف مردم شریف کرد
دانا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
حداقل اگه کاری نکرد بازم خوبه ، یعنی خیلی خوبه که از کارهای دولت فعلی نکرد ;)
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
تو را به خدا دست از سر این مردم بردارید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
خاتمی هم بیاد هیچ کار مفیدی نمیتونه انجام بده و وضعیت بدتر از این هم میشه چون مشکل جای دیگست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
بیاد چیکار کنه به سرنوشت قبلیها دچار بشه؟واقعا مردم ساده ای داریم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
من از مشایی خیلی بدم میاد
ولی اگه خاتمی باید حتما به مشایی رای میدم
حالا شما عمق فاجعه رو تصور کنید
ناشناس
UNITED STATES
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
خدا ملت سادومازوخیست ایران رو شفا بده.
امید پناهی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
عمق فاجعه فکر تو و دانش توست دوست عزیز!
می دانم در قلبت چقدر مرید آقای م ش ا یی هستی اما !!! خود دانی . راستی ! وجدانت چقدر می ارزد ؟ خطی چند ؟ کلامی چند؟
امير
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
خدانكنه اوبياد چون امتحان خودشو پس داده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
نمره امتحان تو هم اومد منفیها رو نگاه کن
آرش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
نمره تو هم آمد مثبت ها را نگاه کن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
خاتمی که انتخابات ایرانو قبول نداشت حالا چی شده میخواد کاندید بشه توروخدا یکم فکر کنید ببینید مردم چه طوررنگ عوض میکنن!!!!!
سيد
-
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
من هم موافقم اسم اين كا را هم كه نون به نرخ روز خوردن نيست! رييس جمهور بايد يكرنگ باشه نه اينكه به فرمايش و نصيحت بعضي ها بياد در انتخابات مجلس راي بده كه مثلا بگه من در چارچوب نظامم. درحالي كه نقشه قبليش لو رفته بود بعدش مثل الان اذهان عمومي رو محك بزنه كه اگه پذيرش و مقبوليت داره بياد، نه سيد جان نيا كه حكومت تو به غير از حرفهاي قشنگي كه ميزدي و سفرهاي كه ميرفتي و البته آب و ناني كه براي دوستات داشت براي مردم ايران چيزي نداشت، غير از كنفرانس برلين و داستان انرژي هسته اي و پرورش مهاجراني ها و .....
امید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
چقدر حافظه کوتاه مدت ما ایرانیها ضعیف است. اینبار با استفاده از نام خاتمی و ایجاد فضای احساسی باعث افزایش حضور می شوند.
محمد صادق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
انشاالله که تشریف نمی آورند!
بود و نبودشان شر است .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
فعلا شما با این طرز صحبت و تصور شرارت از سراپات میریزه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
زمان ریاست جمهوری خاتمی با دوره های دیگر قابل قیاس نیست. با نفت بشکه بیست دلار بالاترین رشد را تجربه کردیم، تورم تک نرخی شد، تولیداتو و صادرات افزایش چشمگیر داشت. روابط و تعامل با جهان مترقی در بهترین شرایط طیی سی و سه سال گذشته بود. برای اولین و اخرین بار در تولید گندم خودکفا شدیم. رشد اجتماعی قابل توجه در فرهنگ و هنر داشتیم. NGOهای مختلف رشد و نمو پیدا کردند. سینما و هنرشرایط بهتری پیدا کرد. ولی در همان زمان ما داد میزدیم بیشتر می خواهیم! طرز برخورد دانشجویان با خاتمی در دانشگاه تهران هنوز در یادم هست، چه جالب همان چند سال پیش الان یک رویاست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
دیگه دیره دیگه دیره!
ناشناخته!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
فردا دیر است ! امروز نه!!! خاتمی بیا...
amir
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
زمان خاتمی هرکشور خارجی میرفتیم خیییلی با احترام برخورد میشد باهامون... اما الان انگار بن لادنو میبینن....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
الآن دیگه جایی راه نمیدن بریم و اگه هم با هزار انگشت نگاری و اسکن چشم بتونی بریم باید کلیه هات و بفروشی تا دلار تهیه کنی
امید پناهی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
فرارو نظرات را منتشر نمایید . لطفا !
علی ز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
خاتمی بدرد اخوندی هم نمیخوره چه برسه ریاست جمهوری!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
سلام ودرودخدابرفرزندصالح یاردیرین امام(ره)سیدعزیزوبزرگوار من بعنوان یک اصلاح طلب ودوستار شما ازشما میخواهم در انتخابات بعنوان نامزد شرکت نکنید بنابه دلایلی که خودعالمتر وآگاهترید بعضی ها میخواهند با تبلیغات منفی عملکردوزحمات8ساله وآراء بینظیرشمارا مخدوش کنند چون بعداز8سال دولت فعلی متوجه شدن که قدر نعمت ندانسته اندواین وعده الهی است که شکر نعمت نکنید خداوندنعمت را از شما خواهد گرفت.دوستداردیروز/ رفیق امروز/یارفردای شما
گلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
بعضی ها دو پهلو حرف نزنند یا حمایت کن یا هیچ چی نگو.از بعضی مثبت ها یا منفی های اشتباهی طرفدارای سید عزیز سو استفاده نکنن.خواهشا اگه معنی بعضی حرفا رو نمیدونید بیهوده کلید+یا_رو نفشارید.بعضیا سواستفاده میکنن.
امید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
خاتمی سید بزرگوار بیا برای خوبی و مظلومی مردم ایران برای مهربانی ایران برای صلح و دوستی بیا . . .
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
این سید از هر نظر انسان پاک و شایسته ای است . در زمان ریاست جمهوری ایشان عوامل خود سر و فشار . خیلی ایشان را اذیت کردند. تندروها هر روز برایش مانع ایجاد کردند.ایشان در قلب مردم جایگاهی فراتر از همه داشتند و دارند و همین موضوع باعث شد به سبب حسادت گروه تند روها عنصری نا کار آمد همانند ریاست جمهوری نهم ودهم ظهور پیدا کند
سيد
-
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
سيد جان تو خيلي پاكي نه اصلا زلالي در دوران تو هيچ دزدي در كار نبود دزدها نبودند اگه هم بودند بچه بودند عقلشون نميرسيد در دامان دولت تو بزرگ شدند، سيد جان مفاسد اقتصادي يك شبه ايجاد نميشود ريشه اينها همه در دوران حكومت دوست اخيرت هاشمي و دوستان كارگزارش بود كه در دولت مدني تو پرورش يافت رانت ها گسترش يافت و مقدمه اي شد براي پرونده هاي سه هزار ميلياردي و ... سيد جان اوضاع امروز كشور ما يك شبه به اينجا نرسيده بي شك تو هم از شرايط امروز سهمي داري با تصميمات خردمندانه ات در دوران حكومت مدنيت با شعارهاي زيبا و البته تو خالي
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
هشت سال که ریس جمهوری تر زدی بعدش که همش سفر خارج برای گفت وگویه تمدن هارفتی وحالکردی حالا بشین وخاطراتت رو بنویس
ناشناس
-
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
خاتمی جان مواظب باش میایی و کفن پوشان را بیدار میکنی !نیا ! نیا!
مهدی
UNITED STATES
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
با یک گل بهار نمیشه ! ما برای اصلاح باید از خودمون شروع کنیم .
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
ستاد حمایت از خاتمی:
salamkhatami.com
بابا پنجعلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
الکی میـــــــــــــــگه نمیاد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
دوران طلایی ایران فقط با خاتمی امکان پذیره
زنده باد خاتمی محبوب
عابدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
حضور خاتمی باعث حضور بیشتر ملت پای صندوقها شده و این امر بر اقتدار جهانی نظام خواهد افزود پس باید تلاش کرد تا بیاید
هادی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
کم ترین فایده ی امدن خاتمی بیرون امدن ما و خودش از این برزخی استکه توش گیر کردیم . برزخی که نمی دونیم جریان اصلاحات مقبولیت و محبوبیت گذشتشو داره یا نه.
عرفان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
حالا شد سید بزرگوار!
خیلی از همین سید بزرگ گویان،تا چند وقت پیش قبولش نداشتن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
100% lمی آید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
خاتمی بیا که اسلام ناب محمدی راکه دین رحمت والفت میان انسانهاست باگفتگوی تمدن ها پیش برد نه با درگیری میان تمدنها
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
خاتمی اگر بیاید بالای 35 میلیون رای می آورد! میگید نه؟ نگاه کنید!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
فراروجان پر جرات ترین سایتی که دیدم همین سایته (نیازی هم نیست منتشر بشه این نظر)
عقیل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
بیاد مملکت را از دست گرگهای گرسنه کمونیست (روسیه و چین و ضمائم ) و مزدوران داخلی آن در بیاره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
مگه یه تدارکاتچی (بقول خودش) میتونه این کارو کنه؟!!!
طنز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
اگه خاتمی الان رئیس جمهور بود میگفتن:
آی اسلام در خطره
چون گوجه شده 6تومن
دلار 3500..
این تحریم رو خاتمی درست کرده
اقتصاد فلج شده
خاتمی سیاست خارجش ضعیفه
چرا در بوشهر زلزله اومد
چرا استقلال باخت
همش تقصیر خاتمی بود
خوبه رئیس جمهور نیست
حداقل کسی ام مقصر نیست!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
دلم واسش تنگ شده
آزاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
خاتمي تبلور انديشه ايراني است.
چهره مخدوش ايراني در جهان حضور اين انديشه را فرياد ميزند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
یعنی چی؟
کاربران فرارو همشون مثل من صطح صوادشون پایینه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
زنده باد خاتمی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
زنده یاد خاتمی(ره)
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
انشاالله خاتمی یا سید حسن خمینی میاد
لعیا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
گفتگوی تمدنها اگه واقعا موثر بود و به قول اقا ارمان ؛امریکا ایران رو زمان ایشون اونم با اون همه باج و نوشتن نامه عجزامیز که خود رسانه های امریکا همئ گفتن به محور شرارت تبدیل نمیکرد روش احمدی نژاد خیلی تنده درست اما روش خاتمی سازش ذلت بارانه است
اراکی حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
به نظر میرسد روسیه تا 80 درصد و چین تا 70درصد با توجه به قطب بندی های جدید ومعادلات خاورمیانه و آسیا با ورود خاتمی مخالفند.حسین جمالوی اراکی
اراکی حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
به نظر میرسد روسیه تا 80 درصد و چین تا 70درصد با توجه به قطب بندی های جدید ومعادلات خاورمیانه و آسیا با ورود خاتمی مخالفند.حسین جمالوی اراکی
صادق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
منم میخوام نامزد بشم اگه به من رای بدید به همتوتن یکی یه ویلا تو شمال یه هواپیما خصوصی بلیط رفت وبرگشت به انتالیا کار رسمی توی شرکت نفت مدرک دکترا بدون کنکور ویکدستگاه لامبورگینی2012میدم بخدا راست میگم حالا بچه های خوبی باشید به من رای بدید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
تویی که اینقدر به مادیات فکر میکنی همه اینطور نیستند. خاتمی مدیریت درست و عزت را به مملکت برگردانند ما خودمون کار و تلاش میکنیم و به رفاه میرسیم. هیچوقت هم عقده لامبورگینی نداشته و نداریم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
حالا این لامبورگینی چی هست؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
فرارو جان اون 16 نظر غير قابل انتشار چيه خيلي از خاتمي جونت خوششون نمياد؟؟ كمي با انصاف باش ونظرات مخالف مثل مال خودم رو سانسور نكنين!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
هر بار به اين سايت سر زدم 50 تا 60 تا كامنت به اين خبر اضافه تر شده بود...
امید پناهی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
کلا جناح خاصی 51 الی 52 نفرو استخدام کرده که به مطالب مثبت در مورد خاتمی منفی و علیه خاتمی را مثبت بدهند. تورخدا فقط منفی ها رو ببین. جیره خوارها وطن فروش ها خجالت بکشین...
سيد
-
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
وطن فروش افرادي مانند مهاجراني و نوري زاده و امثال توست كه تا در ايران هستيد دم از ايراني بودن و ملي گرايي ميزنيد ولي تا پاتون به اون ور آب ميرسه خودتون رو به دلارهاي اعراب وهابي و سلفي ميفروشيد. اگر دين نداريد لا اقل آزاد مرد باشيد. مرگ بر وطن فروش!
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
مثبت و منفي‌هاي نظرات در آيتم‌هاي آخر مشكوك مي‌زنه، با روند واقعي و هميشگي كاملا در تناقضه!!!!!
غزل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
نه عزیزم وقتی تعداد نظرات زیاده عاشقان سید از پایین کامنتها شروع به منفی و مثبت زدن می کنن .
بابک032
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
ما که از خدامونه بیاد ایشون که بهتر از مشایی و دیگرآن هست
بابک032
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
اگه خاتمی خدای نکرده پیروز انتخابات نشه خدا نکنه اصلاح طلب دیگری بشه
سید محمد خاتمی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
اندکی صبر
سحر نزدیک است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
دلت خوشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
خاتمی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
خاتمی رییس جمهور بشه دلار هزار تومن میاد پایین
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
مومن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی شود و اگر خاتمی بیاید معلوم می شود که مومن و مسلمان نیست!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
اگر واقعا نظر مردم شرط اصلی رئیس جمهور شدنه پس خاتمی قطعا همچنان محبوب دلهاست. وگرنه بهتره خودشو بازیچه یک عده بی تقوا نکنه.
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
رای همه ما مردم ایران سید محمد خاتمی
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
تو عمرم یه مرد دیدم اونم خاتمیه
سید محمد خاتمی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
نگران نباشید من هم نیایم دانشمند واندیشمند فرزانه آقای حسین جمالوی اراکی خواهند آمد ومن معاون اولشان خواهم بود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
خاتمی می آید احمدی ومشائی میروند
زیرهشت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
اگه کور دلان ضحاک صفت بزارند که سید محبوب ایران زمین وارد عرصه بشه
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
سید خندان عزیز بیا دلتنگیم بیا که شرمنده ایم که قدر وجود نازنینت رو ندانستیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
بارکالاه بارکلاه
koroush
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
خاتمی ما پشتت هستیمخا
پریسا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
زنده باد خاتمی
همگی به خاتمی رای می دهیم
خاتمی بیا
منتظریم
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
اگر کشور از حالت نظامی و نظامی گری خارج شود، بیا. والا آن محبوبیت گشته را نیز از دست می دهی. همیشه محبوب و بسان یک گنج بمان. مخلص شخصیت شما هستیم.
سيد
-
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
سيد جان نيا كه حكومت تو به غير از حرفهاي قشنگي كه ميزدي و سفرهاي كه ميرفتي و البته آب و ناني كه براي دوستانت داشت براي مردم ايران چيزي نداشت، غير از كنفرانس برلين و داستان انرژي هسته اي و پرورش مهاجراني ها و .....
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
برای اصول گریان خیلی بهتره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
بیا حتما بیا
سيد
-
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
دوران حكومت خاتمي به دوران حكومت قاجار و ناصرالدين شاه شباهت زيادي داره ، آن مرحوم نيز به سفرهاي فرنگي علاقه بسيار داشت و درعوض هزينه هاي اين سفرها هربار تكه اي از خاك ايران را مي بخشيد، خاتمي هم سفرهاي متعددي به فرنگ داشت و هربار با تواضع تمام در مقابل دوربين ها و دست در دست دشمنان ايران لبخند ميزد و عكس يادگاري مي گرفت او حرف هاي قشنگي مي زد او از صلح و آزادي ميگفت او براي ملت ما عزت آفريني كرد او غرور ملي ايراني را در دنيا احيا كرد بي شك خاتمي عزيز خدمات فراواني به ايران كرد !شاهان قاجار خاك مي بخشيدند و اين آقا حق !
kiki
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
زنده باد خاتمی
شمس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
خاتمی که هیچ داداشم هم بیاد رای نمیدم اینها همش بازی سیاسیه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
بابا چرا اینقدر جوگیر میشین از نظر من هیجکدام ازکاندیدا فرقی باهم ندارن من که میرم رای میدم ولی برگه خالی میندازم تو صندوق لاقل بعدا حرص نمیخورم به اقای ایکس رای دادم ولی بدبخت ترمون کرد!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
فقط خاتمي ميتونه اين اوضاع رو سروسامان بده- ما با تورم 35%و بي كاري و بي پولي به جايي نميرسيم - خاتمي قبلا وفاداري خودشو به ايران نشون داده - من با اومدنش موافقم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
شاید این جمعه بیاید شاید........
فریاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
فقط خاتمی می تونه این اوضاع رو سرو سامان بده.البته احمدی نژاد با اون همه حمایت و بالاترین پول نفت مملکت رو چنان خراب کرده که فکر کنم هر رئیس جمهوری هم که بیاد نتونه اوضاع رو به حال اول برگردونه.ولی از این مردم ما و این یارانه ها هراس داریم باز مردم اشتباه کنند....
hamed
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
در محبوبیت خاتمی شکی نیست ولی دوره ی قبل خرابش کردن ولی در کل بحال خاتمی یا کس دیگه فرقی نمیکنه
nima652
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
خاتمی کیلو چنده آخه؟؟؟ میخواد بیاد چیکار کنه مثلا ؟؟
دوران امثال خاتمی تموم شده کسی باید بیاد که مملکت رو از این وضع در بیاره نه عقده هاشو خالی کنه....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
خاتمی در دوره ریاست جمهوری اش خدمات شایانی به ملت ایران کردند حالا یکی میخواد خودشو به نفهمی بزنه بخود اش مربوطه
ناشناس
UNITED STATES
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
تنها کسی که می تونه کشور رو از اینی که هست نجات بده خودش هست و لا غیر
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
سید بزرگوار خیلی دلمون برای دوران ریاست جمهوری تو تنگ شده اما ایندفعه بیای دیگه بهت رای نمیدیم! نیا چون نمیخواهیم از ارزشت کم بشه!
فرهنگ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
درود بر سه سید فاطمی
خامنه ای و خمینی و خاتمی
زنده باد گفتگوی تمدن ها
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
مشکل ما برداشتمون از اقتصاد و دموکراسی و روابط بین‌الملل و حقوق و ایناست؛ نه احمدی‌نژاد و خاتمی. ما تا وقتی نسبت تورم و نقدینگی رو ندونیم یا در این توهم باشیم که آنچه غرب داره رو ما قبلا داشتیم، مشکلاتمون کماکان ادامه داره.
غفور
-
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
ای خاتمی ای سید بزرگوار ای مظلوم زمان ای امیر کبیر دوران برا ی اعتلای ایران بیا!
Ali
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
«من جرّب المجرّب حلّت به النّدامه»
زرنگی احمدی نژاد همین بود که کاری کرد دیگه مردم این کرسی را به خاتمی یا کسی در کسوت اون نخواهند داد. میگی نه نیگا کن!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
به نظر من آقاي خاتمي بياد خيلي از اين تازه به دوران رسيده ها زمين ميخورن
پس آخرين لحظه اومدنتون رو اعلام كنين
مطمئن پشت ابر سياه خورشيد تابانه
به قول معروف تا از در اومد بوي گل اومد
مسعود
UNITED STATES
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
من جزو کسانی بودم که به خاتمی رای دادم و همینطور به کاندیدای مورد حمایتش در سال 88 ، ولی واقعا اومدنش به حال این مردم فرقی نمیکنه خانه از پای بست ویران است، ایشون یکم ترسو تشریف دارند و جرات دفاع و پشتیبانی از مردمی که بهش اعتماد کردند و رای دادند متاسفانه ندارند.
عاطفه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
سید کجایی ؟ دلمون برات تنگ شده ....
المیرا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
اقای خاتمی اگر از تجربه 4 سال انتخابات و زمانی که پست ریاست جمهوری قبلی که با گریه این پست را ترک کرد درس گرفته باشد و برای حفظ محبوبیت خودش هم شده نباید بیاید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
اینقدر دوسش دارم که
سعید
UNITED STATES
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
ما 8 سال صبر کردیم باز گفتند سحر نزدیک است بدرمون دراومد منتظر سحر شدیم
پدرام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
فقطآمیدمردم به خاتمی است حتی فکرنیامدن آقای خاتمی مردم راازارمیدهد.خداکندکه بیایی...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
نه نمی آید
مجله فرارو