bato-adv
کد خبر: ۱۴۷۵۹۰

آقای رئیس‌جمهور، خانه از پای بست ویران است و مدیران شما مشغول عقده گشایی

تاریخ انتشار: ۱۷:۰۷ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
مطلب زیر را آقای سینا برای فرارو ارسال کرده‌اند. نام دانشگاه به دلیل مسائل حقوقی حذف شده ولی اصل نامه جهت اطلاع مسؤولان در سایت فرارو موجود است.

 
اقای رئیس جمهور
با سلام
شما گفتید: هرجا دیدید وارد شدیم تا کاری بکنیم و جیغ‌ها بالا رفت، بدانید که دارد حق و عدالتی احیا می‌شود.

به خدا داد و فریاد ما هفت سال است از دست رئیس دانشگاه ... بلند است و بخدا او نه تنها عدالتی را اجرا نمی کند که ما از ظلمش در داد و فغانیم .

شما گفتید ما باید در راستای خدمت به مردم، عدالت و آبادانی حرکت کنیم و تلاش کنیم.

او در این هفت سال به هر طریقی توانسته از مزایای ما زده و از ما با ظلت خواری کار کشیده و چونان فرعونیان بر ما رانده .

شما فرمودید : ما باید ایرانی ولایی و آرمانی را بسازیم و در راستای پیشرفت حرکت کنیم و پرچم توحید و عدالت از سوی مردم ایران همواره برافراشته باشد، وگرنه قدرت‌های فاسد همه را خواهند بلعید"، جهانیان منتظر الگو هستند، به دنبال نقطه اتکا هستند و باید ایران نقطه اتکا باشد.

بخدا اگر ایران آرمانی و ولایی شما این رفتارهای ظالمانه و بیگاری کشی و توهین به شخصیت انسان هاست و ندادن حق و حقوق کارمند هم در همین راستاست؟ بخداوندی خود خدا ما این ایران ولایی و آرمانی شما را نمی خواهیم.

شما ادامه دادید که "جمهوری اسلامی ایران ایجاد شده که در برابر ظلم چه داخلی و چه بین‌المللی سکوت نکند"

و اینک این ما و این فریاد ما ،جمعی از کارمندان دانشگاه ... ،حال سکوت راشکستیم تا در برابر ظلم بایستیم ،ایا با ما هستید؟

آقای رئیس
-چرا با وجود مصوبه هیات های امنا در مورد افزایش حقوق کارمندان دانشگاهها و موئسسات اموزش عالی و بر اساس بند ب ماده 20 قانون برنامه توسعه پنجم و با توجه به اینکه اکثر دانشگاهها و موئسسات اموزش عالی مصوبه مذکور را از تاریخ 90.12.1 اجرا کردندو تعدادی از 91.11.1 ، رئیس دانشگاه ... از اجرای ان مصوبه امتناع نموده ؟و می گوید تا من هستم اجرا نخواهم کرد ،اگر هم شکایت کنید جهت پاسخ ،به من ارجاع خواهد شد و من می دانم چه کنم.

-چرا صدای ضبط شده معاون اداری و مالی وزیر علوم اقای متکان را در راستای عدم انجام مصوبه مذکور ملاک قرار داده و چندین نامه که معلوم نیست از کجا اورده و در جواب حرف و اعتراض کارمندان فقط توهین نصیب کارمند میشود؟

-چرا هر کارمند در طول این مدت باید شش یا هفت بار شغلش تغییر کند و هر بار در شغلی نا مربوط با شغل قبل ؟

- ایا عدم امنیت شغلی علاوه بر هدر دادن بیت المال نارضایتی ارباب رجوع را در پی ندارد؟ این عدالت است؟و آیاهای ....

شما اضافه کردید: عده‌ای فکر می‌کنند درِ آسمان باز شده و آنها ویژه افتادند پایین و باید برای مردم تصمیم بگیرند و هرچه آنها بگویند انجام شود در حالی که اینگونه نیست.

اتفاقا در مورد ایشان صادق است و فکر می کند که در آسمان باز شده و ...

اقای رئیس جمهور سخنرانی شما در خوزستان را خواندم و اهم ان را در بالا اوردم تا بفهمید زیر مجموعه شما مثل شما فکر نمی کند و در مورد کارمندان می گوید :عین سخن با ایشان باید (اشدائ من الکفار ) رفتار کرد در نظر ایشان ما همه کافریم .

اقای رئیس جمهور متاسفانه گرانی بیداد میکند و رئیس منتصب وزیر شما هم بیداد و خرد کردن شخصیت کارمند هم.

اقای رئیس جمهور خانه از پای بست ویران است ،و متاسفانه مدیران شما مشغول عقده گشایی. لطفا کاری بکنید وگرنه اگر به قیامت و روز جزا معتقدید من نویسنده نامه و همکارانم در دانشگاه ... از شما نخواهیم گذشت ، چون نه قدرتی داریم که پدر کسی را در اوریم ونه دیگر نای فریاد ،ما به پشتوانه همان خدای محمد گفتنی ها را گفتیم . گفتید تا روز اخر تلاش خواهید کرد ،ببینیم و خدا هم شاهد باشد که راست گفتید یا اینها هم همش سیاسیکاری بود .
مجله خواندنی ها
مجله فرارو