bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۵۰۲۸۳

(تصویر) پرچم سوریه در قُصیر به اهتزاز درآمد

با ورود ارتش سوریه به شهر قصیر در استان حمص، پرچم این کشور در این شهر به اهتزاز در آمد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۲ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
با ورود ارتش سوریه به شهر قصیر در استان حمص ، پرچم این کشور در این شهر به اهتزاز در آمد.

گزارش تسنیم، همزمان با پیش‌روی ارتش سوریه در شهر قصیر در استان حمص و کنترل ارتش بر شهرداری این شهر، منابع خبری تصاویری از برافراشته‌ شدن پرچم سوریه در این شهر منتشر کرده‌اند.

شهر قُصیر در حمص، مهمترین پایگاه نیروهای جبهة النصره وابسته به سازمان القاعده در سوریه به‌شمار می‌رود.

گفته‌ می‌شود ارتش این کشور توانست در عملیات خود، نیمی از شهر قصیر در استان حمص را تحت کنترل خود درآورد. بنا بر گزارشها،‌ در درگیری‌های امروز شهر قصیر، دستکم 60 نفر از عناصر گروه تروریستی النصرة‌ در عملیات ارتش سوریه کشته شده‌اند.


ارتش سوریه که از بامداد امروز عملیات برای ورود به شهر قُصیر اصلی‌ترین پایگاه نیروهای القاعده را در سوریه آغاز کرده، توانسته است پیش‌روی‌های گسترده‌ای در این محور داشته باشند.

پیش‌روی ارتش سوریه در شهر قصیر با سکوت بسیاری از رسانه‌های خبری مخالف دمشق که تا پیش از این تحولات سوریه را به‌خوبی پوشش می‌دادند، همراه شده است.

عملیات گسترده ارتش باعث شده است تا نیروهای جبهة النصرة به‌طور کامل از هم پاشیده شوند و نتوانند مقابل عملیات سنگین ارتش سوریه مقاومت کنند. با ورود ارتش سوریه به مرکز شهر درگیری‌های خیابانی بین دو طرف درگرفته است و بسیاری از عناصر النصرة از شهر متواری شده و به حومه شهر گریخته‌اند.

منابع خبری از پخش اعلامیه‌هایی از سوی نیروی هوایی سوریه خبر دادند که در آن از مردم خواسته شده است شهر را ترک کنند و به مخالفان نیز هشدار داده شده است تا سلاح‌های خود را به زمین بگذارند و تسلیم شوند و به همین منظور محوری را در جبهه غربی شهر برای خروج غیرنظامیان درنظر گرفته‌اند.

نیروهای مسلح سوریه طی هفته‌های اخیر با محاصره کامل شهر قصیر به تروریست‌های گروه النصرة مهلت داده بود که پیش از آغاز عملیات ارتش از این شهر خارج شوند.
برچسب ها: پرچم سوریه قصیر
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
اید الله بنصره
الله اکبر الله اکبر
مرگ بر وهابی
مرگ بر سلفی
مرگ بر حامی انها از هرجنس که باشد.
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱
مجله فرارو
پرطرفدارترین عناوین