bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۵۱۲۴۸

(تصاویر) دیدار شورای هماهنگی اصلاحات با هاشمی

تاریخ انتشار: ۱۱:۰۵ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۲
فرارو- هاشمی رفسنجانی روز گذشته با تعدادي از جوانان فعال سياسي و جمعي از اعضاي شوراي مركزي هماهنگي اصلاحات دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني، رئیس مجمع تشخیص مصلحت در ديدارهاي جداگانه با تعدادي از جوانان فعال سياسي و جمعي از اعضاي شوراي مركزي هماهنگي اصلاحات با اشاره به ابراز تأسف حاضران در مورد رد احراز صلاحيت‌ها، با اشاره به خيل عظيم درخواست و تقاضاها از سوي قشرها و صنوف مختلف ظرف چند ماه گذشته از ايشان براي حضور در عرصه اين دوره انتخابات گفت: از اقدام صحيح و صريحي كه انجام دادم كاملاً راضي و خداوند را شاكرم.

آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني با تشريح شرايط كشور و وضع نامساعد منطقه و اطراف ايران و تهديدها و تحريم‌هاي خارجي گفت: كشور در شرايط كنوني نياز به وحدت و انسجام و يكپارچگي دارد و نبايد دعواهاي سياسي و جناحي به تزلزل اراده مردم بيانجامد.

در ابتداي هريك از اين ديدارها، جمعي از حاضرين با تقدير و سپاس از اقدام آيت‌الله هاشمي رفسنجاني در اجابت درخواست گروههاي مردمي و شخصيت‌هاي علمي و ديني كشور، تصميم ايشان را شجاعانه، ايثارگرانه، ارزشمند و توأم با تدبير و عقلانيت توصيف كردند.







مجله خواندنی ها
مجله فرارو