bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۵۴۹۳۲

فتح‌الله‌زاده: شاید سر منتظری کلاه گذاشتم!

تاریخ انتشار: ۱۸:۰۶ - ۱۱ تير ۱۳۹۲
مدیرعامل استقلال دلیل ناراحتی رحمتی هنگام خروج از دفترش را مطرح کرد و درباره تمدید قرارداد این دروازه‌بان، نکونام، منتظری، صادقی و حیدری به استقلال هم توضیح داد.

به گزارش ایسنا، علی فتح‌الله‌زاده بعد از جلسه امروز با جواد نکونام و سیدمهدی رحمتی در جمع خبرنگاران درباره ناراحتی رحمتی هنگام خروج از باشگاه توضیح داد: قرار بود امروز درباره قرارداد و نحوه پرداخت صحبت کنم. همچنین به نکونام گفتم ساعت 13:30 به دفترم بیاید اما از طرفی کار رحمتی زود تمام و حالش هم به هم خورد و من مجبور شدم برای او قرص قوی بیاورم، دیشب هم حالش خوب نبود.

وی ادامه داد: حال رحمتی به قدری نامساعد بود که به دوستش گفتم تا زمان سوار شدنش به خودرو مواظبش باشد. با این حال زمانی که رحمتی در دفترم بود به او گفتم بنشین تا نکونام هم بیاید و با هم جلسه برگزار کنیم و عکس بگیریم. حتی او را 20 دقیقه معطل کردم تا با نکونام عکس بگیرد و به شائبه‌ها پایان دهد اما از قیافه‌ رحمتی هم معلوم بود که فشارش افتاده و من به او قرص 800 دادم.

مدیرعامل استقلال در ادامه از نهایی شدن پیوستن نکونام و رحمتی به استقلال خبر داد و افزود: این دو کارشان تقریبا تمام شده است. جواد قرارداد دو ساله دارد اما نکته‌ای داشت که به او گفتم برود تا کارهایش را انجام دهیم. فکر نمی‌کردم امسال این بازیکنان را بگیریم، تقریبا همه تیم حفظ شد، ضمن اینکه بزرگانی مثل جمشیدیان، نوری، قاضی و نظری را جذب کردیم. این حرف من نیست بلکه امیر قلعه‌نویی هم می‌گوید تیم نسبت به پارسال قوی‌تر شده است.

فتح‌الله‌زاده همچنین درباره جذب دو بازیکن خارجی تصریح کرد: ما فیلم‌شان را دیده‌ایم و مورد تایید سرمربی هم هست. امسال هم چند بازیکن خارجی را در نظر داریم که یکی از آن‌ها در لیگ فرانسه بازی کرده‌ و امشب به ایران می‌آید. این بازیکن ملیت فرانسوی داشته، 29 سالش است و در پست هافبک هجومی بازی می‌کند. همچنین فردا و پس فردا در تمرین حاضر خواهد شد و اگر قلعه‌نویی او را پسندید، قراردادش را ببندیم.

وی همچنین در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا نگران اعتراض هواداران به جذب نیکبخت نیست، اظهار کرد: بگذارید یک موضوعی را رک و پوست کنده بگویم. اگر ما سال گذشته قهرمان شدیم، برای این بود که خدا به خاطر مظلومیت من دلش سوخت. البته همه تیم زحمت کشیدند اما این باور کردنی نیست که با 3 میلیارد پول قهرمان شد. بقیه تیم‌ها 40 میلیارد هزینه کردند. من دو تیم سراغ دارم که 35 و 40 میلیارد هزینه کرده‌اند اما در مقابل استقلال که باید 17 میلیارد هزینه می‌کرد، تنها 3 میلیارد پول دستش رسید.

وی درباره جذب نیکبخت واحدی ادامه داد: دیدم همه نیکبخت را زده‌ و طردش کرده‌اند. او استعداد خوبی دارد اما راه را اشتباه می‌رفت. اگر می‌گوییم معلم هستیم و اخلاق داریم باید چنین جاهایی نشان دهیم. تنها وظیفه روحانی این نیست که فقط به طلبه‌ها درس دهد بلکه جوانی را هم که سر کوچه است، باید نصیحت کند. من هم این وظیفه را مقابل افرادی مثل نیکبخت داشتم. انگیزه او بالاست. من هم کار معلمی که وظیفه‌ام بود را انجام دادم. آماده‌ هر انتقادی هم هستم اما مطمئنم نیکبخت نه تنها به فوتبال بلکه به زندگی برخواهد گشت. خدا هم عوضش را به ما می‌دهد. در مورد منتقدان هم باید بگویم دیروز در کمپ این همه از او استقبال کردند و تنها یک معترض به چشم آمد. به هر حال هوادار ما هم باید معرفت به خرج دهد تا نیکبخت به زندگی برگردد.

به گزارش ایسنا، فتح‌الله‌زاده در بخش دیگری از این گفت‌وگو درباره وضعیت پژمان منتظری و خسرو حیدری توضیح داد:‌ قرارداد پژمان را امروز یا فردا می‌بندم. او نیم فصل اول می‌تواند برای ما بازی کند اما خدا را چه دیدی شاید سرش را کلاه گذاشتم و یک ساله با او بستم! با خسرو حیدری هم فردا جلسه می‌گذارم تا خیالم از بابت او راحت شود و به استراحت بروم. خسرو قصد جدایی ندارد و همیشه با ما هست.

وی همچنین درباره مشکل امیرحسین صادقی برای بستن قرارداد با استقلال تاکید کرد: رابطه ما با امیرحسین پولی نیست. وقتی می‌بینم پارسال چقدر قرارداد بسته ناراحت می‌شوم. امیرحسین یکی از آن‌هایی است که می‌گفتم 30 – 40 درصد قراردادش را گرفته.

فتح‌الله‌زاده همچنین در پاسخ به این پرسش که در جلسه دیروزش با فرهاد مجیدی چه گذشت افزود: مجیدی دیروز به دفترم آمد و از او پرسیدم غذا چه می‌خوری، گفت چلوکباب سلطانی. من به او گفتم مرد مومن هیات مدیره ما چلوکباب ساده سفارش می‌دهد. البته ماشاءالله، فرهاد همه غذایش را هم خورد، نوش جانش!

مدیرعامل استقلال درباره هدف تیمش در جام باشگاه‌های آسیا نیز تاکید کرد: ما به دنبال رسیدن به چهار تیم برتر هستیم، اگر به آن برسیم با دعای مردم به فینال هم خواهیم رسید. هدف فینال است اما کار سختی داریم. ما در مقابل تیم‌هایی قرار گرفتیم که میلیاردی هزینه کردند.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران درباره مجتبی جباری گفت: سوال‌تان تکراری است. من پیش از این بارها موضعم را در این باره اعلام کرده‌ام.
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
پرطرفدارترین عناوین