bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۵۷۱۶۳

واکنش الهام به ابطال مصوبه ۷۴ هزار میلیاردی

تاریخ انتشار: ۱۱:۰۱ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۲
سخنگوی دولت با اشاره به ابطال مصوبه ۷۴ هزار میلیاردی دولت توسط دیوان عدالت گفت: مصوبه دولت از مصوباتی نیست که دیوان عدالت در آن ورود کند.

غلام‌حسین الهام سخنگوی دولت در گفت‌وگو با تسنیم درباره ابطال مصوبه 74 هزار میلیاردی دولت توسط دیوان عدالت گفت: متاسفانه الان یک مسابقه برای مخالفت با تصمیمات دولت ایجاد شده و فضای سیاسی بر فضای حقوقی حاکم شده است.

وی با بیان اینکه چنین رویکردی به ضرر کشور است، تصریح کرد: این مصوبه نه از مصوباتی است که دیوان عدالت در تصمیمات مجمع عمومی بانک ورود کند، و نه این تصمیم غیر قانونی است به دلیل اینکه مجلس شورای اسلامی به اصلاح قانون مبادرت می‌کند، اگر این تصمیم در اجرا غیر قانونی است پس چرا قانون را تغییر می‌دهند و بعد لابد این قانون را به گونه‌ای عطف به ما سبق می‌کنند.

سخنگوی دولت  خاطر نشان کرد: همین که برای توقف تصمیم دولت مبادرت به قانون‌گذاری می‌کنند معنایش این است که این تصمیم قانونی بوده‌ است.

الهام همچنین اضافه کرد: ثانیا این تصمیم چه مشکلی برای کشور دارد؟ بلکه یک فضای تازه ایجاد می‌کند، دولتی که بدهی‌هایش پرداخته شده باشد به نفع کشور است یا به ضرر کشور، آن هم با محاسباتی که خودشان دارند، قبول می‌کنند اشکال حقوقی ندارد.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره اینکه پس از پایان کار دولت دهم در کجا مشغول خواهد شد،گفت: هر جا که بار باشد، به دانشگاه می رویم همانگونه که هم اکنون در دانشگاه هستیم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
میشه اون دلار هایی هم که از صندوق ارزی (شاید اسمش یک چیز دیگر باشد) برداشت کردید به قیمت 2500 تومان محاسبه کنید. میشه؟ موقع برداشت 1226 حساب میشه حالا واسه برگشت شد 2500؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
آقای الهام ازجنابعالی و همسر گرامیتان بخاطر کشف پدیده هزار سوم متشکریم. شرمتان باید بعد از این چطوری در جامعه میخواهید حضور داشته باشید؟ البته شماها پرروتر از اینها هستید. بدبخت دانشجویی که استادش تو باشی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
همین امثال الهام خان و دار ودستش و رییسشون محموتی مملکتو به این روز انداختند و ادعاشون هم میشه
ناشناس
SWITZERLAND
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
از این تغییر قوانین برای پیش برد اهداف در دولت شما کم اتفاق نیفتاده آقای الهام، به عنوان مثال برای تغییر رئیس دانشگاه آزاد شما چه کردید؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
آقای الهام چه خبر از معجزه هزاره سوم مثل اینکه وا رفت
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۲
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
یکی استاد اسدی رو بگیره
saeed
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
شرحی مختصر و مفید و کامل . احسنت .
ناشناس
JAPAN
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
چقدرم که شما حقوق سرت می شه...
بیدل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
یعنی فکر میکنی تو دانشگاه جا داری وفاهت وقاهت وقاهت.........................
ناشناس
JAPAN
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
در دانشگاه "بار" نیست، تشریف ببرید میدان تره بار، آنجا برایتان "بار" پیدا می شود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
تازه میخواهد توی دانشگاه رشته علوم انسانی جدید تدریس کنه کجای کارید تازه قراره رشته حقوق نیز تدریس کنه شاخه دور زدن قانون !
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
وقتی آقایان بحث از قانون میکنند آدم از خنده روده بر میشه.
مجله فرارو