bato-adv
کد خبر: ۱۵۹۸۴۷

راه‌انداز کمپین "شمارش معکوس" علیه دولت!

تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۲
 اکنون دولت یازدهم به طور رسمی مستقر شده و وزرایی که توانستند نظر نمایندگان مردم در بهارستان را به خود جلب کنند و از مجلس رای اعتماد بگیرند، مشغول فراهم کردن آغاز فعالیت‌های خود در وزارتخانه‌های متبوع خود هستند.

به گزارش رجانیوز، در این میان برخی از رسانه‌ها با تکرار چندین باره سخنان آقای حسن روحانی درباره «تحول اقتصادی در ۱۰۰ روز»، اقدام به راه‌اندازی کمپین‌هایی با شمارس معکوس برای ایجاد مطالبه از دولت یازدهم به منظور تحقق این وعده کرده‌اند؛ اقدامی که در شبکه‌های اجتماعی و سایر رسانه‌های اینترنتی و حتی مکتوب نیز بازتاب داشته است.
 
 
این اقدام نامناسب که متاسفانه در هفته‌های اخیر گسترش زیادی هم در میان اهالی رسانه‌ای طیف انقلابی داشته است، در تقابل صریح با منویسات رهبر انقلاب و تاکید صریح ایشان مبنی بر «اعطای فرصت و زمان لازم به دولت جدید» برای پیاده‌سازی و اجرای برنامه‌های خود به ویژه در زمینه اقتصادی و معیشتی است.
 
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار امسال با دانشجویان که در ماه مبارک رمضان برگزار شد، صراحتا نظر خود درباره نقد اقدامات دولت را اینگونه عنوان کردند: «من عقیده‌ام این است که از همه‌ى دولت‌ها و از جمله دولتى که منتخب است و ان‌شاءالله تا یکى دو هفته‌ى دیگر رسماً تشکیل و مشغول کار خواهد شد، باید حمایت کرد، باید کمک کرد، باید همکارى کرد. دوستان گفتند که اگر اینجور باشد، ما حمایت می‌کنیم؛ اگر اینجور باشد، انتقاد می‌کنیم. البته من با انتقاد مخالفتى ندارم، منتها توجه شود که اولاً انتقاد با عیبجوئى فرق می‌کند؛ ثانیاً باید فرصتى براى کار به‌وجود بیاید. من در مورد این دولتى هم که امروز سر کار است، در هشت سال قبل به بعضى‌ها که هى می‌خواستند انتقاد کنند، گفتم بگذارید یک مقدارى وقت بگذرد و فرصتى و فضائى در اختیار این دولت قرار بگیرد، تحرکى پیدا کند، بعد اگر چنانچه انتقاد داشتید، انتقاد را شروع کنید؛ عجله نکنید در شروع انتقاد. در مورد این دولت و همه‌ى دولت‌ها، ما همین نظر را داریم. ما معتقدیم دولت‌ها مسئولیتهاى سنگینى دارند، کارشان واقعاً سخت است؛ اداره‌ى کشور در بخش قوه‌ى مجریه، حقیقتاً کار دشوارى است؛ باید همه کمک کنند. هیچ کس هم از ضعف خالى نیست.»
 
از سوی دیگر، حسن روحانی هم نشان داده که توجه جدی و مناسبی به مساله معیشت مردم دارد؛ تا جایی که رئیس جمهوری اسلامی ایران در اولین جلسه هیات دولت یازدهم گفت: «امروز اولین مسئولیت همه اعضای دولت بهبود معیشت مردم است، اگر زندگی مردم را تامین نکنیم آنگاه اخلاق، معنویت، رابطه صحیح و اساس ایمان در جامعه باقی نخواهد ماند. در اولین جلسه دولت تدبیر و امید به طور ویژه در خصوص کالاهای اساسی مورد نیاز مردم تصمیماتی اتخاذ شد که بحمدالله با اجرای این تصمیمات مردم در ماههای آینده سال مشکلی در این زمینه نخواهند داشت.»
 
با درنظر گرفتن شرایط ویژه کشور و همچنین تذکر جدی و صریح رهبر انقلاب نسبت به همراهی با دولت و اعطای زمان لازم برای اجرای برنامه‌های وزرا، لازم است تا نیروهای انقلابی و رسانه‌های ارزشی نیز این مساله را مورد توجه جدی قرار دهند که هرگونه تحت فشار قرار دادن دولت در این زمان و بیان مطالب تحریک میز که زمینه را برای ایجاد اختلال در روند فعالیت دولت فراهم می‌کند، قطعا برخلاف نظر و خواست رهبر معظم انقلاب است.
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
عيبی نداره، بذار کمپين راه بندازن، به خودی خود نظارت مردم بر دولت و وعده‌هاش کار خوبيه. اما نمی‌دونم چرا برای يک دولت روزشمار 100 روزه راه می‌اندازن و يک دولت ديگرو 8 سال تحمل می‌کنن بدون اينکه بگن وعده‌هات چی شد!
آذربایجان شرقی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
با سلام جناب آقای رئیس جمهور اوایل سال جاری همزمان بود با معقول شدن حقوق کارمندان سازمان حفاظت محیط زیست بطوریکه ما کارمندان آذربایجان شرقی از اول سال تا مرداد ماه سال جاری بطور متوسط ماهی یک میلیون وهفتصدهزار تومان حقوق دریافت می کردیم لیکن با تحویل دولت به دولت اعتدال این حقوق در مردادماه به یک سوم یعنی بطور متوسط ششصدهزارتومان کاهش یافته و احکام جدید بر این اساس صادر شد ، چگونه می شود همزمان با تغییر دولت اینگونه تغییر اساسی در وضعیت معیشتی یکی از ارگانهای نظارتی با وابستگی مستقیم به خود رئیس جمهور پدید آید، آیا این یک توطئه بر علیه دولت یازدهم است؟؟؟؟؟!!!!
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
مطمئن باشید روحانی اوضاع را درست می کنه ولی به قول خودش معجزه گرنیست همینکه دلار برای کالاهای اساسی را روی 1200بسته تاارز مبادله ایی 2450 یعنی حرکت در جهت رفاه مردم همینکه سازمان مدیریت داره احیا میشه یعنی اجرای قانون وحساب وکتاب درامور وجلوگیری از ریش سفیدی عصر قبایل النتخاب وزرای مجرب با تایید بالا یعنی قبولی درامتحان نمایندگان ملت تازه هنوز این بابا به گمونم روی صندلی ریاست هم ننشسته البته باید 8سال بگذزد تا تازه به سال 84 برسیم
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
سلام
آقای روحانی قول تحول داده اند. بازگشت آرامش در اقتصاد، تثبیت و کاهش قیمت ها (به خصوص ارز و سکه) و کلا معکوس شدن روند خود یک تحول است.
تحول نسبی است.
1-به جای تلاش در جهت انگ زدن به منتقدین خوب است تغییرات را و تحول را در ابعاد مختلف نمایان کنیم.
2-رییس جمهور محترم و همراهانشان منظور از تحولات صد روزه را بیان نمایند.و میزان تحقق این وعده را توضیح دهند و در صورتی که بر آورد قبلی بدلیل عدم ارزیابی کامل اوضاع خوش بینانه بوده هست صادقانه به مردم بگویند.
3-تلاش در جهت خاموش کردن منتقدین با آسمان و زمین بهم بستن و تکذیب و توجیه، به اعتماد عمومی که بزرگترین سرمایه دولت جدید است آسیب می رساند.
4-وجود منتقدین و پیگیران سمج (حتی اگر گاهی غیر منصفانه باشد) برای دولت یک نعمت است، و مسئولین را از غفلت و کم توجهی دور می کند. ضمن آن که باعث می شود در دادن وعده ها با تدبیر بیشتر عمل کنند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
خوب قول داده بايد عمل كنه ديگه اين كه گله نداره ما كه نه به احمدي نژاد راي داديم نه به روحاني فقط مي خواهيم ببينيم اينها كه ادعا مي كنن چه مي كنن مگه توي 8 سال گذشته اون چي كار كرد فقط ادعا كرد و عمل نشد چون اين كاره نبود حالا هم مي خواهيم ببينيم اين يكي اين كاره هست يا اين كه اين هم فقط ادعا از وزرا معلومه كه مثل همون قبله مگه اين وزرا 16 سال قبل چه گلي به سر اين مملكت زدن!؟؟؟
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۸۴
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
راه انداختن اين جور كمپين ها بر عليه دولت قبلي خوب بود ، حالا بد شده ؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
دولت قبلی که شما ازش دم میزنی ، 8 سال روی حکومت بود یه خودکار بیک 200 تومنی شد بیشتر از 2000 تومن ، من 8 ساله کار ندارم ، شما شکمت پر و جیبت پر شده ، داری حالا میسوزی نه؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
قول اصلاح امور در صد روز برای ولایتی بود
روحانی گفت بعد از صد روز گزارش میده

دولت قبل کاش کاری نمیکرد،اگه هیچ کاری نمیکردند حدالقل الان جای هشت سال پیش بودیم
میم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
دولت قبل که میگفت همه چی خوبه نیاز به زمان برای خوب شدن نداشت!!!!!!!
تماشاگر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
روحانی و دور و بریهاش تازه فهمیده اند مملکت داری چقدر سخته، برای همین به وحشت افتاده اند . بالاخره اینها خودشان را "دولت راستگویان"نامیده اند!؟
ببینیم و تعریف کنیم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
ماچندسال صبر کردیم که اوضاع خوب بشه .کدوم شمارش معکوس؟؟
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
درمورد دولت قبلي كجا چنين كمپيني بود اگه بود كه اين بلا ي گراني وبي ارزشي پول سر مردم نميامد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
اون که می گفت باید کمپین 8 ساله راه بیدازند که البته 8 سال نیاز داشت برای نابود کردن ایران و موفق هم شد.
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
8سال ويراني را با 100روز نميتوان اباد كرد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
اصل اول دموکراسی

برای حرکت در مسیر درست وجود نیروهای مخالف الزامی است
سپیده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
ما که عیه دولت قبلی کمپینی ندیدیم خودش با رفتارش کمپین 70 ملیونی علیه خودش راه انداخت و الا بیچاره مردم که اعتماد کردن و 4 سال دوم هم بهش رای دادند
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
دولت قبلی خیلی گشادتر از دهنش حرف میزد و خوب بود

دولت فعلی اگر هم نتونه 100 روزه انجام بده مطمئن باش 200 روزه میتونه پس حمایتش میکنیم
زهره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
دولت قبلی که معجزۀ هزارۀ سوم بود !!!!!!! عزیز مگه چشم ندارید نمی بینید مملکت به چه روزی افتاد؟! واقعا از چی دفاع می کنید؟ بعد هم این دولت بسم الله گفته که شما و همفکرانتون شروع کردید؟ چه چیزی رو می خواهید ثابت کنید؟
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
كي مخالفان دولت سابق بر عليه دولت احمدي نژاد كمپين راه انداختند؟! اتفاقا همه اركان قدرت و صدا و سيما و روزنامه و ... كه دست شماها بود!
هما
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
به ببخشید کی جرات داشت تو دولت قبلی از این کارها کنه؟شما یه مورد از این کمپین ها اسم ببرد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
خرابکاری 8 ساله رو تو 100 روز میشه درست کرد !!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
مهم اینه که این دولت پشتوانه ی مردمی داره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
قول اصلاح امور در صد روز برای ولایتی بود
روحانی گفت بعد از صد روز گزارش میده.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
آقای روحانی هم توی این مملکت زندگی می کنه و از شرایط آگاهی داشته.بنابراین اگه گفته 100 روز با اطلاع از وضع موجود گفته.پس باید به قولش عمل کنه!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
ما که هنوز منتظر نفت تو سفرمون هستیم...اینو که دیگه معجزه هزاره سوم (ارباب شما ها) گفته بود!!! البته سر سفره خودیها رفت اما ما مردم درجه چندم هنوز منتظریم!!!
فرزام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
ناشناس عزیز شما لطف کنید بگوئید منظور شما کدام کمپین است که بر علیه دولت قبلی راه افتاد؟
ژاله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
هیسسسسسسسسسسسسسسس
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
8 سال هیچ غلطی نکردید. حالا چطوری خرابیهای 8 ساله را در 80 روز میتوان رفع و رجوع کرد؟ انصاف هم خوب چیزی است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
ببم جان هیچی که نباشه ادبیات و کلاسشون کافیه . لااقل آبرو ریزی نمیکنن
موسیو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
آفرین دقیقاً درست گفتی
مرگ خوبه اما برای همسایه

اونایی که منفی یدادن خیلی دردتون اومده نه ؟؟:))
حرف حق تلخه !
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
دولت قبلی!
چی چیزی از آن عملکرد به دولت شباهت داشت!
هرج و مرج، خودکامگی، ریاکاری، دروغ گویی، تهمت زدن، افترا، رانت خواری، فریب و نیرنگ
واقعا چرا برخی هنوز چند ثانبه به عملکرد خود شان نمی اندیشند!
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
آقای ناشناس: دولت قبلی که شما ازش دم میزنی ، 8 سال روی حکومت بود یه خودکار بیک 200 تومنی شد بیشتر از 2000 تومن ، من 8 ساله کار ندارم ،

حالا چی شده برادر ساده فکر کردی کار باست جور می کنن
زهره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
فقط می تونم بگم واقعا متاسفم برای سطح شعور یک عده از هموطنان نازنین
آرمیتا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
آقای روحانی گفتند در 100 روز وضعیت کشور رو در زمینه های مختلف اعلام می کنند نه اینکه معجزه می کنه و با یه بشکن اوضاع روبراه میشه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
منم تا یادمه گفتن ظرف 100 روز به مردم وضعیت رو اعلام میکنن!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
ایشون تو تبلیغات انتخاباتی خودشون گفتن که راه حل های 100 روزه دارن. خوب چرا از روز اول اجرا نمیکنن؟ ضمنا برای گفتن وضعیت موجود جامعه، صد روز وقت میخوان؟ یعنی نمیدونستن چطوریه اوضاع؟
آرمیتا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
راه حل نگفتن و اطلاع رسانی گفتن. جو ندین. ایشون قرار نیست مثل من و شما اطلاع رسانی کنن بگن وضع خیلی خرابه. با کارشناسی و موشکافی باید وضعیت تمام سازمانها و وزارتخونه ها رو به صورت تخصصی مورد بررسی قرار بدن. شوخی نیست 8 سال گذشته! تازه 100 روز کم هم هست.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
دوست عزیز چرا سفسته میکنی روحانی که تو تبلیغات انتخاباتی گفت من میام 100 روزه اوضاع رو برمیگردونم واقعا خود شما فکر کن 8 سال طول کشید وضعیت کشور به این حالت رسید حالا از روحانی انتظار داری ظرف کمی بیشتر از 3ماه کل مشکلات رو حل کنه؟!
روحانی میگفت گزارش میده که اتفاقا گزارش بده اون وقت میشه تحلیل کرد کارهایی که دار میکنه و انجام داده
بعضیا شمشیر رو از رو بستن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
این درسته. والا کدوم آدم عاقل میگه تو صد روز مشکلات را حل میکنه ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
مهم اینه که ما مردم اقبالمان با این دولت است...حالا هر دستگاه و هر حزب و گروهی با هر هدفی این کار را انجام میدهند مهم نیست. 8 سال این کشور با بی تدبیری تند روی و افراط و طرح ها و برنامه های ناگهانی و بدور از کار کارشناسی رانت و فساد به این وضع افتاد حالا با 100 روز قطعا همه این خراب کاری های این 8 سال قرار نیست یکدفعه درست شود
زهرا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
این اصولگرایان که 34 سال تو این کشور وعده دادند و کشور رو به ویرانه تبدیل کردند یاذتون نبود کمپین بذارید حالا روحانی هنوز عرقش خشک نشده علیه اون دسیسه می کنید می دونیم شماها کی هستیدئ -می خواهید روحانی تخریب و اون ضعیف جلوه بدید دوره بعد ریاست جمهوری شما تندروها که به فکر منافع خودتون هستید دوباره بیایید سر کار و مثل زالو بچسبید به ثروت های این مملکت لعنت خدا بر شما باد یاروز شما رسوا خواهید البته رسوا شدید منظورم اون رسواست که بهتر از من میدونید چیه یه نگاه به دور واطراف خودتون بندازنید درس عبرت بگیرید سراغ شما می آید -آمدن روحانی تازه گام اول بوده
ساناز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
آفرین زهرا جان. خیلی خوب گفتی.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
زهرا خانوم

یعنی آقای روحانی وهاشمی و وزرای کابینه دولت جدید

هیچکدامشان در این 34 سال گذشته هیچگونه مسولیتی نداشته اند

یا دردوران آنها همش گل و بلبل بوده است؟!

اگر بوده بفرمایید 2 خرداد 76 جه اتفاقی افتاد؟؟!!!
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
خیلی خوب تحلیل کردی زهرا خانوم اون ناشناسی که دم از عملکرد خاتمی میزنه فراموش کرد که خاتمی میگفت هر 9 روز ما یه بحران داشتیم مگه افراطیون و قدرت طلب ها گذاشتند که اون کاری کنه با این حال از تمام این قدرت طلبان در تمام عرصه ها بسیار موفق تر عمل کرد و لااقل ادعا هم نداشت زهرا خانوم خوب جواب دندانشکنی به این کمپین ها ی تندرو دادی
محمد رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
گل گفتی خواهر(طرفدار احمدی)
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
روحانی میخواست حرفی نزنه و قولی نده که حالا با مطالبه شدنش لرزه به اندام بعضی دوستان بیفته!!!
شناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
بهتره یک سطح مطالعات و آگاهیتون رو ببرید بالا... عمر اصولگرایان و جریانی به نام اصولگرایی 20 سال هم نمیشه... تندروها و ویرانه کننده های سال های اول انقلاب هم همین اصلاح طلب های امروزن...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
ادب شما همین اندازه است که لعن بفرستید متاسفم
مردم فهیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
ما اکثریت مردم که به ایشان رای دادیم یا ندادیم ولی امید داریم با این حرفها از میدان بدر نمیرویم . ما مثل این خشک مغزها نیستیم و میدانیم که خرابکاریهای این آقایان به این زودیها آباد نمیشود ولی همین که جلوی خرابکاریها گرفته بشه خودش نعمته .
ضمنا" هیچوقت هم نمیخواهیم از تو طبقه 28-یک دفعه بپریم تو پینت هاوس آسمانخراش ! آخه عقل داریم بر خلاف بعضیا که فقط حرفهای دیگران رو تکرار می کنند!
بهزاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
رجانیوز مخالف این حرکته!؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
رجانیوز = پایدارییییییییییی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
با این بلایی که مموتی سر این مملکت آورده چند سال هم کمه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
110 ماه هم کمه چ برسه به 110 روز
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
رگر اینجور است پس چرا اورا محاکمه نمی کنند؟؟!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
روحانی از شرایط اطلاع داشت و این قول رو داد!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
جواب چرا محاکمه نمیکنند . کارخونه امارش فعلا تعطیل شد . اینم خوبه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
اخه گرحکم شود که مست گیرند . کی میخواد بگیره ؟
ناشناس 56
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
از لجشونه. من نمیدونم این 20 روز رفته رو از چه تاریخی حساب کردن..
به کوری چشم اونایی که همچنان دارن میسوزن، روحانی با تمام قوا پیش میتازه
یاس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
دارند روز به روز موفقیت های روحانی رو میبینند، ترس ورشون داشته نکنه واقعا تو این 100 روز موفق بشه، احتمالا شبها رو جدا حساب میکنند، ما که میدونیم اینها حساب و کتابشون چه جوریه!!!!!!!!
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
فرض کنیم در پایان 100 روز هیچ اتفاق خاصی نیوفتد که البته منطقی هم نیست مملکتی که 8 سال به تاراج رفته در 100 روز اصلاح شود !

اونوقت عاملان این کمپین :

1- از اوضاع نامناسب مملکت و گرفتاری مردم خوشحال میشوند ؟؟؟ که البته چهره واقعی آنها همینست

2- یا میخواهند به دستاوردهای بی بدیل احمدی نژاد ببالند؟!!! و بگویند ما تونستیم و شما نتونستید ؟!!!!

در هر دوصورت بازنده واقعی مشخصه! ما تا آخرش پای دولت تدبیر و امید هستیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
هیچی بابا . به قول اون آقا ممه راازشون گرفتی میخوای صداشون درنیاد. حالاکو تافریادهای وااسلاما ؟ این قصه سر دراز دارد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
قوا اصلاح امور در صد روز برای ولایتی بود
روحانی گفت بعد از صد روز گزارش میده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
فیلم وعده 100روزه:
www.bibaknews.com/bibaknews/file/62728_276.flv


عکس:
http://nocutpress.com/files/fa/news/1392/5/17/1643_126.jpg

http://www.7upload.ir/uploads/k8225_rohanighablbaad.jpg
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
قول اصلاح امور در صد روز برای ولایتی بود
روحانی گفت بعد از صد روز گزارش میده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
چرا باید مردم مطابات خود را فراموش کنند و فقط رای بدهند؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
چون فقط توی صف ایستادن ورای دادن مردم را ارضا مینماید
نتیجه زیاد برای مردم مهم نیست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
مردم مطالبات خودشون رو فراموش نمیکنن
مخالفت اشکالی نداره تو حالت دموکراتیک اما اینجا تابلوئه دارن سم پاشی میکنن ضد روحانی نزاشتن بنده خدا چند هفته بگذره بیاد ببینیم چه خبره بعد نظر بدن و کانتر بندازن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
ببخشيد اشتباه راي مثبت دادم .
دوست عزيز مردم مطالبات هم داشته باشند خوب ميدونن، گندي كه تو اين 8 سال به مملكت زده شده رو غول چراغ جادو هم نميتونه تو 100 روز پاك كنه !‌
سامی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
2900روز دولت احمدی نژاد با حمایت اکثریت حکومت و با کمترین فشار، با وجود بیشترین درآمد نفتی تاریخ کشور، هر روز ایران رو مثل یک کشور جنگ زده به عقب کشوند و هیچ کمپینی راه نیوفتاد. حالا با این جسد بی جون ، انتظار دارن 100 روزه خرابی های 2900 روز قبلی رو جبران و حتی بهتر از اون کنند؟!!!
واقعاً که ما ایرانی ها چقدر تغییر کردیم!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
نه عزیز ، مردم از نظر بعضیا به یه ادم های خاص گفته میشه ، تو حالت عادی بر کسی پوشیده نیست که همه مردم به امید تغییر وضعیت اقتصادی و سایر مسائل اومدن به روحانی رای دادن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
فرمول ساده هست ، تعداد آدم هایی که به روحانی رای دادن بسیار بسیار بیشتر از اصولگراها بوده ، لذا شکست میخورن
من به روحانی اعتماد کردم و میدونم شرایط خیلی سخت تر از دوران بعد از جنگ شده ، باید صبور باشیم تا دولت کارشو بکنه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
می خواهیم صبور باشیم اما اوضاع اقتصادیمون اجازه نمیده
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
بنام خدا
چطور وقتی که شما در تبلیغات انتخاباتی روزی هزار بار این مطلب را برای جلب آرا انجام میدادید ،خوب بود ولی الان یادآوری آن" اقدام نامناسب" نام دارد؟! واقعا از رو داری خود خجالت نمیکشید؟
یاس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
شماها هم اون چیزی رو که می خواهید یادتون بمونه، یادتون میمونه، این 8 سال کجا تشریف داشتید که در مقابل وعده های عمل نشده احمدی نژاد ساکت بودید؟ در ضمن اون آقا با وقاحت تمام گفت من کی این وعده ها رو دادم؟! بزرگترین دست آورد 8 ساله این آقا اختلاف بین گروههای مختلف مردم بود که داره روز به روز بیشتر میشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
این سوزش چه کارها که نمیتونه بکنه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
یا از این جور وعده ها ندهند یا اگر میدهند پاش بایستند.تا باشه وقت انتخابات از این وعده و وعیدا به کسی ندن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
حسن آقا بیخیال همه این حرفهای بیهوده!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
اهالی رسانه‌ای طیف انقلابي كه
قبلا مي گفتند انقلاب ما براي شكم و مرغ و برنج نبود حالا چطور شد براي معيشت مردم به تكاپو افتادند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
هر چند که در همین صد روز هم روحانی خیلی کارها می کند که در 8 سال افولگرایان نتوانستند انجام دهند!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
روحانی اونروز که گفت 100روزه با امار دولتی که دولت احمدی نژاد داده بود حرف زد وحرفش درست بود.
اما حالا که دولت خودش امار واقعی را داره رصد میکنه وفهمیده که امار احمدی نژاد مثل همیشه دروغ بوده 100ساله اگه هرکی هم بیاد نمیتونه درست کنه
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
حتی اگرقولی هم داده باشند.اشتباهه.بایدمنطقی وعاقلانه فکرکرد.شدنی نیست.قطره ی پروفسور بالتازارکه نداریم یکدفعه مشکلات برطرف شه.
سینا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
احساس نمیکنید این کمپین بخاطر نیومدن نفت سر سفره مردم به رغم 800میلیارد درآمدنفتی باید تشکیل میشد؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
نه بابا !! کی گفته این سایتا از روی غرض و مرض این کارو کردن؟! همین شمارش معکوسشونو ببینین !
راستی از کی شروع کردن که الان 80 روز مونده؟؟؟!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
ما به دکتر روحانی 100000 روز هم وقت بخواهد می دیم تا چشم اونایی که نمی تونن ببینن در بیاد!
هموطن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
اما ما ملت ایران فارغ ازاین جوسازیها ، بدبینی ها و بدسلیقگیهای سیاسی صبورخواهیم بودوامیدوار!امیدواربه لطف خداوند وتلاش بزرگوران دراین دولت اخلاق مدارومومن.
اشنا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
بزرگترین مشکل مادیدن چهره غیر قابل تحمل احمدی نزاد بود که الحمدلله حل شد وفشار روحی از روی مردم بر داشته شد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
ای الهی که خدا لب و دهنتو از هرچی بلاست حفظ کنه آشنا.
الهی حرف میزنی جواهر بریزه از دهنت.
الهی تن و جونت سالم و سلامت باشه .
یعنی هرچی لازم بود با همین یه جمله گفتی.خدا حفظت کنه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
احسنت
بهنام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
به نظر من این مدل کارا براساس مدل حرف خود رییس جمهوره دیگه .خودش گفته صدروز.اگه بده خودش چرا گفت؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
خودش گفت گزارش میده
شما آب رو به قول محمود بریز اونجا که میسوزه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
درست گفته و طی صد روز به خواست و یاری خدا به وعده اش عمل میکنه ...هول نشین از الان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
ببخشید اون رای نیاورد
کامیار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
هنوز هیچ کسی فراموش نکرده که احمدی نژاد 8 سال قبل وعده داد پول نفت رو سر سفره مردم میاره
8 سال گذشت و ارزش پول مملکت یک سوم شد
دولت جدید اگر بخواهد افتضاح دولت احمدی نژاد را سر وسامان دهد حداقل 3 الی 4 سال طول میکشد
پس از سایت هایی که قصد تخریب آقای روحانی را دارند محترمانه میخواهیم که فقط سکوت کنند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
همینکه پندار این دولت نیک است و کردار این چند روزشان هم نیک بوده مشخص است که به اهدافشون تا الان رسیده اند.
روحانی ،وزرا مچکریم
روحانی،وزرا مچکریم
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
مهم این نیست که آقای دکتر روحانی تو 80 روز آینده مشکل اقتصادی را حل کند یا نه
مهم اینه که گفتمان این آقایون شکست خورده
و گفتمانی از جنس اصلاحات بر کشور حاکم است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
بعله و آقای روحانی تنها با هفت دهم درصد پیروز شده ...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
ناشناس 15:30...بله روحانی به تنهایی با هفت دهم درصد بیشتر از کل آرای 5نفر دیگه برنده شد... البته بازی ناجوانمردانه با کلمات و تخفیف موفقیت مردم بزرگترین هنر شماست ... حالاحالاها بسوزید، هنوز مونده ، روزی میرسه از خجالت سرتونو نتونین بلند کنید.
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
این مدعیان بی خرد برای چی کمپین آوردن پول نفت سر سفره ها، ایجاد 2 میلیون شغل، ایجاد فرصت برابر برای دریافت تسهیلات بانکی، معرفی اخلال گران اقتصادی که لیستش تو جیب دولت مهروز بود و .... را راه ننداختن. عزیزان تمامیت خواه بازم بگم بگم..؟
عدالت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
خوب قول داده !مرده و حرفش!30 روز هم اشانتیون ببینیم 110 روز دیگه چیکار می کنه!!!!!!!!!!!!!!!
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
من از همین الان بوی بهبود ز اوضاع کشور می شنوم همین حالا هم خیلی بهتر از دو هفته قبله چون که هر روز اوضاع وحشتناکتر از دیروز میشد بنابراین همین ثبات کنونی یه نعمته و مطمئن باشید 100روز دیگه خیلی بهتر می شه. در پایان نفرین بر دشمنان و بدخواهان این ملت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
خوب این نشون میده که همه علیه احمدی نژاد بودن از سیاسی تا بازاری همه میخواشتن اونو زمین بزنن ...!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
ناشناس 15:32 کاملا درست گفتی ولی دلیلشو یادت رفت :

کسی که میخواد اقتصاد ، سیاست ،فرهنگ، هنر،ادب و اخلاق یک جامعه رو نابود کنه باید زمینش زد...تازه باید به زمین گرم میزدنش ...قسر در رفت
حقگو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
اينا خودشون ميدونن آنچنان ويرانه اي درست كردن كه 100 روز كه سهله بلكه در عرض 1000 روز هم نميشه خرابكاريهايشونو درست كرد
با شمارش معكوس ميخان چوب لاي چرخ دولت جديد بذارن كاري كه بارها انجام دادن و متاسفانه نتيجه هم گرفتن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
هییییییییییییییییییییییییییییچ غلطی نمیتونن بکنن...حالا حالاها مثه ذرت بوداده باید بالا پایین بپرن
دکترعباس حاتمی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
مردم حق دارندازدولت انتظاراتی داشته باشند،اینکاردرست است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
دکتر شما در دانشگاه علامه اخیرا استخدام نشدین؟ شاید انتظارات شخصی شما از دولت قبلی برآورده شده..نیامده حقوق توزیع میفرمایین!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
من هم موافقم اگه ايشون گفته 100 روزه وضع معيشتي بهتر ميشه بايد جواب بده.اين پاسخگوئي هم براي خودش خوبه هم براي مردم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
موافقم
این حق مردم است که از دولت طلب شعارهای انتخاباتی را داشته باشند
دوره دولت قبلی و سکوت دیگر گذشته
نباید ان رویه غلط پیش گرفته شود
باید همه چیز شفاف و علمی بیان باشد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
اقای عباسی لطفا از طرف خودتان حرف بزنید دست از سر مردم هم بردارید پر واضح است اوناییکه کمپین راه اتداخته اند همونایی اند که چشم میزنند بد بختی بیشتر مردم رو ببینند اخه اونا خودشون مردم رو به این روز نشوندند هی مردم مردم کردند و هی مردم رو بیشتر غرق فقر کردند حالا هم برای مردم نفس وجود روحانی یعنی تغییر یعنی نفس زاحت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
عیبی نداره
یه دونه کمه بذا صدتا کمپین و کنتور راه بندازن ...دکتر حریفه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
منظورم از دکتر ، روحانی بود بابا ... اون که محموده دکتر نیست
بنده خدا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
همین الان هم تغییر تحول شروع شده .همینکه صدای ... احمدی نژاد رو نمیشنویم ارامش تو جامعه ایجاد شده.برای صعود کردن باید اول سقوط نکرد که ما این رو بعینه میبینیم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
کاش سایتی که این کمپین رو راه انداخته میگفتی.
سایت احمدی نژاده.
http://nocutpress.com

فرارو نامردی اگه منتشر نکنی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
کسانی که کمپین راه انداختید بدونید دیگه مردم اجازه نمیدن ایرانو بیشتر از این ویران کنید بدونید مردم برای نجات ایران عزیز متحد شده اند لعنت به غارتگران
الف ک
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
روحانی یک روز را به عنوان "روز کاهش قیمت ها" اعلام کنه که همه اصناف و مشاغل، قیمت هاشون رو چند درصد با هم پائین بیارن.
OK
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
این طرح را به گوش مسوولین و شخص آقای روحانی برسانید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
مخالفاني كه قصد تخريب دولت رو دارن بايد بدونن نه تنها به هدفشون نميرسن بلكه با اينكار منفورتر ميشن و به محبوبيت دولت كمك ميكنن گر چه اونهااگر اين چيزهارو ميفهميدن كه اصلا دست به اين كارها نميزدن.
درضمن ما هم از دولت توقع داريم ولي بر اساس عقلانيت و شعور و توجه به شرايط وخيم كشور كه بحرانيه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
هر کس انتقاد بکنه یا نظرش رو بگه دنبال تخریب دولت نیست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
از محبوبیت تمام دولت های ایران با گذشت زمان کم شده و به منفوریت تبدیل شده، روحانی هم مستثنی نیست ...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
قول میدم هر روز وضعیت بهتر بشه الان که وضعیت ارامش در همه جا ی این کشور به چشم می خوره تازه مرغ حدود هفت هزلرتومان بود الان شده 6400تومان پس امیدی هست
ادیسون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
تو با قیمت مرغ عشق کن!!!!!!!!!!
تا اموراتت بگذره!
reza
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
من حاضرم هشت سال صبر كنم تا به قول شما خرابي ها آباد بشه ولي قسم مي خورم بعد از هشت سال هم دوباره بهوونه ميارن كه هر چي مشكل هست بخاطر احمدي نژاده.

اينا عرضه كار ندارن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
اگر اوضاع بهتر میشه دوباره احمدی نژادها ظهور خواهند کرد وبر مردم مسلط خواهند شد

قبلا" اینو تجربه کردیم
اسفناح
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
تا کار رو چی معنی کنیم؟
اونی که باعث آبادی مملکت و سرفرازیش تو دنیا میشه یا اونی که مردم تحصیلکرده و نخبه اش رو از مملکت فراری میده ؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
مردم شعور دارند و می فهمند ، تفاوت عوامفریبی و دروغگویی را از کار صادقانه تمیز می دهند و نیازی به متولی و دایه مهربان تر از مادر ندارند . دکتر روحانی از بطن طبقه متوسط و تحصیل کرده و صاحبان تفکر و ثروت انتخاب شده است و نیازی به دروغ و فریبکاری ندارد و کافی است که شرایط کشور را بصورت شفاف به مردم توضیح دهد قطعا همه ملت ایران تمام قد پشت ایشان ایستاده اند
غ ری به
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
من به عنوان یه هموطن می گم که 4 سال دولت جناب روحانی باید صرف درست کردن خرابکاریهای احمدی نژادی بشه که ظاهرا هنوز هم ادامه داره و انشاء اله 4 سال بعدی می افته رو غلتک
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
بگردید بهانه ی دیگری پیدا کنید این دیگه کهنه شده
حامد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
خواب 4 سال بعدی رو ببینید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
حالا از کی شروع کردن که شده 80 روز؟ شاید هم روزهاشون 3 ساعته است به جای 24 ساعت.
خودشون هم می دونن روحانی به قولهایی که داده عمل می کنه دارن جر زنی می کنند
solh o kherad
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
هشت سالی که پشت سر گذاشتیم به مراتب از هشت سال دفاع مقدس لطمات سنگین تری خوردیم...چطور اثار تلخ این هشت سال را صد روزه ترمیم کنیم؟مگر اثار سال های جنگ را در طول این همه سال توانسته ایم کاملا ترمیم کنیم؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
کور باد چشمی که نتواند ببیند چه کارهایی در دولت قبل شد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
دقیقا همینطوره...تازه طرف هم گفته برنامه های 100 روزه و بلند مدت.الخیر فی ما وقع
داود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
کاشتن بذر نومیدی درل مردم دقیقا درزمانی که بذرهای شوق و امید تازه جوانه زده اند و هنوز چند روزی است که کاشته شده اند و تازه جوانه زده اند؛کار هرزه کارانی است که سرسبزی و امید را برنمی تابند وخفاش صفتانی که تاریکی لازمه ی حیات شوم خویش می دانند!!

**یک حامی روحانی باورژن اصلاح طلبی:
نه تقدیس می کند برگزیده اش را ونه تخریب.امید می کارد و ازکاشته اش مراقبت می کند؛آفت زدایی می کند و برای مراحل کاشت و داشت بیش از برداشت بها می دهد!!می کارد حتی اگر دیگران برداشت کنند!!
حامد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
شب دراز است و قلندر بیدار 4 سال دیگه میبینمتون
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
کلمه الحق یراد بها الباطل . کار این جماعت بی شباهت به کار خوارج در زمان حضرت امیر نیست . مطالبه از دولت حق مردم است اما وقتی از گلوی رجاء نیوز ادا شود باید شک کرد.
نوید ر
UNITED STATES
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
آخه عقل و منطقم خوب چیزیه،رییس دولت سوییس هم نمیتونه سه ماهه همه مشکلات کشور رو حل کنه،اونوقت انتظار دارن روحانی بیاد این مملکتو با این وضعیت آبادش کنه؟؟
من تو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
شعار انتخاباتی خودش بوده مگه ما مجبور کرده بودیمش!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
پس چرا حرافی کردن آمریکایی!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
وقتی یکی قولی میده باید مردونه پای حرفش بایسته

اونی که حرف می زدو میرفت و همه قولهاشو فراموش میکرد احمدی نژاد بود

انشاالله جناب روحانی عزیز به وعدهای انتخاباتی وقولهایی که دادند عمل کنند
از روستای سار کاشان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
ما رهایی از دوران فریب و بی اخلاقی را بزرگترین هدیه برای خود می دانیم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
خوب است اما احتمال دوباره روی کار رآمدن فریبکاران و بی اخلاقان در صورت عدم موفقیت اقای روحانی وجود دارد
شیما
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
اگر روحانی نمیدونست در کشور چه خبره پس با کدام اطلاعات کاندیدا شد؟!؟و چرا قول 100 روزه داد؟!؟؟پس یا اطلاع داشته الان داره میزنه زیرش چون میدونه کارش نیست یا اطلاع نداشته و قمپوز درمیکنه
54
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
احسنت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
تا اونجا ما یادمون میاد این حرفو ولایتی زد به روحانی ربطی نداره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
شما یا تو آمپاس نیفتادی یا اینکه 8 سال قبل قمپوز در میکردی حالا داری میسوزی؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
روحانی نه قمپز در میکنه ، نه ترسیده ...
یه تار موی وزیراش میارزه به کل دولت محمود ...هشتاد روز دیگه میبینمت ... گرچه شماها هیچی ندارین غیر از "رو"
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
توی آرشیو روزنامه ها وسایتها قولهای اقای روحانی موجود است
خودم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
در جواب دوستانی که هی میگن ولایتی گفت نه روحانی اینم سند:

http://www.7upload.ir/uploads/o317443_rohanighablbaad.jpg
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
کمپین علیع احمدی نژاد؟کمپینی بد تر از این که تا نفس میکشید با 10 روزنامه و 100 تا سایت 20 هزار تومنی میریختین سرش؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
نه برادر !
هر سایتی حتی همین فرارو اگر مطالبشو میخوندی نقد میکردن به گرونی به وعده های الکی به امارهای کشکی به نصب های یه مشت ادم بی تخصص و...
تو 100 روز اول احمدی نژاد کجا روش اینقدر فشار بود؟
این بنده خدا تازه اومده سر کار بعضی از رسانه های معلوم الحال مدام مشغول انتقاد هستن آ انتقاد خوبه اگر مبنای راستی باشه نه اینکه برای جوسازی انتقاد الکی بکنن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
یه کمپین هم می شه راه انداخت با عنوان روزشمار "رهایی از محمود" .... تا امروز شده 17 روز....
غزل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
هزار مثبت +++++++++++++++++++
رها
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
آخییییییییییییش هوای تازه . نسیم خنکی وزیدن گرفته! چقدر هوا خوشبو شده !
مینو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
برای دولت قبلی باید از تابلو ثانیه شمار استفاده می شد .
حسین نداف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
این صد روز هم میاد و میره و فقط یه چیزی آخرش میمونه اونهم روسیاهی این صد روزه که به لطف خدا میمونه رو صورت سیاه تراز ذغال اونهایی که هشت سال فرصت رو صرف از بین بردن ایران کردن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
جک نگو
جانبازجنگ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
روحانی محکم باش و محکم بمان.
دوباره می سازمت وطن اگر چه با استخوان خویش.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
دوستان عزیز خودتان را اذیت نکنید به قول قدیمی ها فقط صد سال اولش سخت است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
یک کارگر افغانی اگر بخواهد ساختمانی را خراب کند 10 روز وقت میبره . اگر این ساختمان را بخوای بسازی کمش 180 روز وقت میبره . مملکتی که احمدی نژاد در طول 8 سال ویرانه کرد برای ساختنش چقدر زمان نیاز هست؟
عبادی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
جایی رو که همفکرهای رجانیوز منهدم کردند تو 100 روز نمیشه درستش کرد و خود اصواگراها بهتر میدونند که کمپین راه انداختند!
این هم از شعارهای آقای ولایتی بود نه دکتر روحانی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
http://www.7upload.ir/uploads/o317443_rohanighablbaad.jpg

مال ولایتی بود ؟؟

اینم فیلمش:
www.bibaknews.com/bibaknews/file/62728_276.flv
هومن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
اينها همه‌اش كار احمدي نژادي‌ها و افراطي‌هاي طرفدار وي هست. ولي كور خونده‌اند. اولا كه روحاني گفت در 100 روز گزارش مي‌دهد؛ ثانيا دكتر روحاني هر چه باشد، حداقل با كلاس و با نزاكت است و جواب مخاطب را به درستي مي‌دهد نه با تمسخر و توهين و بي‌ادبي.....
من نه منم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
آبو بریزید همونجا که میسوزه :))

تا شما باشید وعده های توخالی ندید.چطور تا احمدی نژاد بود بابت هر کلمه ش به میخ میکشیدیدش حالا به خودتون رسید بد شد غیر منصفانه شد نا عادلانه شد؟؟!

دموکراسی به شرط چاقوئه دیگه نه؟

بشمار 70 روز مونده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
باشه رفیق بشمار ...
فقط یه شرط داره ... باید مرد باش هفتاد روز دیگه بیای بگی از رو رفتم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
ما شنيده بوديم هزار وعده خوبان يكي وفا نكند؛ اما به احمدي نژاد نمي آمد كه هزار وعده بدهد و به يكي وفا نكند، ايشان كه از خوبان نبود، پس چه شد كه نفت را سر سفره مان نياورد؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
عالـــــــــــــــی
دقیقاً همینه
آنتی هاشمی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
باریکلا بزن دست قشنگه رو
69 روز مونده

:D
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
آخر برادر ارزشي تو مي داني دموكراسي يعني چه؟
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
باید از تمامی ظرفیت مدیریتی بدور از واکنش های سیاسی وارد عمل شد تا به مخالفین دولت تدبیر و امید ثابت کرد که مردان بزرگ در ایران اسلامی میتوانند وطن خودشان را آباد وسربلند کنند.من مطمئن هستم زنگنه با توجه به تجربه قبلی و پتانسیلن مدیریتی در وزارت نفت میتواند گام های اساسی را در دوره 100 روزه داشته باشدوعوامنل ذبازدارنده را از صحنه جدا سازد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
به کوری چشم اونایی که تا فی خالدنشون سوخته دولت روحانی اوضاع رو کم کم درست میکنه
مردم پشت روحانی هستن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
خوشم میاد هیچ کسی امید به دولت تدبیر و امید نداره ؛ همه دارن میگن پندین سال وقت لازمه واسه درست شدن اوضاع که خب از قرار معلوم از عمر این دولت بیشتره !!!
فرید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
والا تا اونجا که من یادم میاد این دکتر ولایتی بود که گفت من طرح 100 روزه برای حل مشکلات دارم نه روحانی.
ناشناس
GERMANY
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
قرار بود در 100 روز چند کار انجام بشه که توضیحشم دادند:
اصلاح بودجه امسال
تقدیم بودجه سال آینده
....
که در 100 روز اول وضع آشفته تصمیمات اقتصادی را سروسامان خواهند داد نه در 100 روز اول قیمت دلار رو بکنند 1000 تومن و ...
آرایشگرم بیارن موهای مبارک رو براتون کوتاه کنند...
بعدم 100 روز از 12 مرداد و مراسم تفویض هم حساب کنی، تا الان 16 روز گذشته یعنی 84 روز مونده نه 80 روز...
این تحرکات بوداره، فرارو جبهه خودتو مشخص کن...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
به جای این همه کش و قوس بهتر است دعا کنیم دولت بتواند وضعیت کشور را روبه راه کند.
شیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
آقا من الان یا لینکش رو براتون میذارم یا فایلش رو براتون آپلود میکنم تا خودتون ببینین که آقای روحانی گفت من مشکلات رو 100 روزه حل میکنم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
وزیر صنعت رو حال کردین ، باید جنب وزارت خونه یه خونه سالمندان هم افتتحا کنن ، به درد میخوه
ناشناس
UNITED STATES
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
دارید دبه می کنید-مرد است و حرفش
رحمت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
طبق نظر آقای خاتمی تشکیل چنین کمپین ها یی نه تنها بدنیست اتفاقا خیلی هم خوب است . چرا که هر سیستمی احتیاج به مراقبه و درموافعی هم نیاز به شوک دارد.
به این دوستان اعلام میکنم علاوه بر کمپین برای کنترل عملکرد دولت که یقینا از سر دلسوزی وعلاقه به این مملکت است .خوب است کمپینی هم برای مخالفت با تحریمها تشکیل دهند تا در حسن نیتشان به یقین برسیم. انشاالله
ایران دوست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
شنیدین میگن وقتی آدم کسی رو دوست داره هر حرکت و کار و گفتارش براش دلنشینه و حتی بفرض اگر نامرادی هم ببینه بازم براش شیرینه ؟ خوب ما دوستش داریم و خیلی بیش از اینها بپاش میمونیم و بهش فرصت میدیم 100 روز که سهله سالها همراهش هستیم.
سوختید حالا ؟ برید تو وان یخ دراز بکشید . بعد اگه تونستید دور و بر خودتون کسی رو جمع کنید کمپینم راه بندازید!!!
مجید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
100روزه میشه این ویرونی رو درست کرد به شرطی که هر شبش شب قدر باشه!!1
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
میدانید چرا اصولگراها میسوزند برای اینکه به جای آوردن پول نفت به سرسفره مردم آن را به سرسفره خود بردند چون درآمد نفت را متعلق به خود میدانند وشاهد آن جدا ازحیف ومیل درآمد نفت در8سال گذشته حاتم بخشی های نهاد ریاست جمهوری ودستگاه های دولتی درماه ها وروزهای پایانی عمر دولت دهم می باشد ایکاش آمار پرداخت های چند صد میلیونی واقدامات غیرقانونی مسئولین در این مدت برای مردم روشود
فروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
آنها که می خواهند چوب لای چرخ دولت تدبیر و امید بگذارند،با 18+15 میلیون ایرانی طرفند،روحانی عزیز ریس جمهور منتخب شما آسوده خاطر کارتان را انجام دهید که ما ملت حماسه آفرین بیداریم..
حامد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
چی شد تا افتادید تو مخمصه یاد رهبر کردید و سخنان آقا شد ملاک براتون ...
عجبببببببببببببببببب
بببببببببببببببببببببببله
حجچ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
اهالی محترم سایت که وعده 100 روزه روحانی بدجوری گذاتشتتون تو آمپاس!

مجبورید ماست مالی کنید بگید مال ولایتی بوده نه روحانی
اینم سندش:

فیلم وعده 100روزه:
www.bibaknews.com/bibaknews/file/62728_276.flv


اینم عکس خبرگزاری :

http://www.7upload.ir/uploads/k8225_rohanighablbaad.jpg
مجله فرارو
هم اکنون دیگران میخوانند