bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۶۲۴۲۳

هشدار موسوی لاری به اصلاح طلبان شورا

تاریخ انتشار: ۱۴:۰۶ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۲
 وزیر کشور دولت اصلاحات اظهار کرد: متاسفانه همان دست‌هایی که اختلافات بین اعضای شورای اول را دامن زدند و آن را به انحلال کشاندند در مورد شورای چهارم نیز فعال شده و درصدد است که این شورا را با چالش مواجه کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی لاری در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد اتفاقات اخیر رخ داده در شورای شهر چهارم و این‌که برخی معتقدند که با تشدید اختلافات بین اعضای شورا ممکن است این شورا نیز به سرنوشت شورای اول دچار شود، گفت: همان دست‌هایی که انتخابات دور اول شوراها را به آنجا کشاند و اختلافات بین اعضا را دامن زدند، متاسفانه در حال حاضر نیز فعال شده‌اند. اکنون می‌بینیم که برخی از رسانه‌ها برای دامن زدن به اختلافات بین اعضای اصلاح‌طلب شورا از یک سو و بین‌اصلاح‌طلبان و اصولگرایان از سوی دیگر فعال شد‌ه‌اند.

وی با بیان این‌که طبیعی است بین اعضای شورا اختلاف وجود داشته باشد، افزود: در قضیه انتخاب شهردار یک خانم برخلاف تمایل اعضای اصلاح‌طلب شورا به نفر دیگری رای داد و در پی آن مسائلی پیش آمد و من وقتی شنیدم برخی از اعضای شورا در هنگام سخنرانی این خانم جلسه را ترک کردند، برای من عجیب بود و این کار را در شان نمایندگان شورا و افراد فرهیخته‌ای که از سوی مردم انتخاب شدند نمی‌دانم.

شورای شهر نباید دستخوش تمایلات و کشمکش‌های جناحی و سیاسی شود
وزیر کشور دوران اصلاحات گفت: باید توجه داشت که شورای شهر 31 عضو دارد و نظام شورایی اقتضائات خاص خود را دارد. ممکن است در یک مورد 20 نفر به یک موضوع رای بدهند، 11 نفر رای دیگری داشته باشند و یا این‌که مثلا 11 نفر به همراه 9 نفر دیگر به یک موضوعی نظر مثبتی داشته باشند، ولی دیگر اعضا نظر دیگری داشته باشند. شورا محل بحث و بررسی است و وجود اختلاف‌نظر طبیعی است و ممکن است در هر رای‌گیری اقلیت و اکثریتی وجود داشته باشد.شورا نهادی مدنی ،اجتماعی است علی القاعده نمی‌بایست دستخوش تمایلات و کشمکش‌های جناحی و سیاسی شود، چه بسا بر سر موضوعی جمعی از اصلاح طلبان و اصولگرایان نظر واحدی داشته باشند،این امر خلاف تلقی نمی‌شود.

اعضای شورای شهر اختلاف‌نظر در شورا را باید تحمل کنند
وی با بیان این‌که این اختلاف‌نظر را اعضای شورا باید تحمل کنند، گفت: من معتقدم که این موضوع رخ داده نباید به هیچ وجه در شورا انعکاس منفی داشته باشد. اعضای شورا باید یکدیگر را تحمل کنند و بپذیرند که ممکن است یک نفر از ائتلاف آنها نظری متفاوت با اکثریت اعضا داشته باشد و به نظر من هر نوع برخوردی که اعضای شورا با این خانم(الهه راستگو) داشته باشند، محکوم است.

موسوی لاری در پاسخ به این سوال که این خانم برخلاف نظر ائتلاف رای داده است، گفت: آخرش این است که این خانم را از ائتلاف خارج کنند یا این‌که دفعه دیگر او را کاندیدا نکنند، ولی من باز هم معتقدم هر نوع برخوردی منفی که شورا و اعضای شورا با این خانم داشته باشند، محکوم است و خلاف شان شورا و اعضای شوراست.

وی با اشاره به عضویت الهه راستگو در حزب اسلامی کار و اخراج او از این حزب، اظهار کرد: موضوع حزب متفاوت است. در هر حزب مکانیزم‌هایی در برخورد با اعضایی که برخلاف نظر حزب کار کرده‌اند وجود دارد مثلا یک هیات داوری که وظیفه آن این است که بنشیند و این موضوع را بررسی کند و نظر بدهد مثلا فرد را تعلیق کند، اخراج کند و یا مکانیزم‌های دیگری که وجود دارد، اما حزب اسلامی کار نباید در این قضیه از شورا هزینه کند و شورا باید خودش را از این موضوع کنار بکشد. ممکن است فردا نیز یک نفر دیگر از اعضای ائتلاف نظری متفاوت با دیگر اعضای ائتلاف داشته باشد و ما باید این مسائل را بپذیریم چون شورا محل بحث و نظر است و همه در مورد یک موضوع اجماع نمی‌کنند.

وزیر کشور دولت اصلاحات خطاب به اعضای شورای شهر بخصوص اعضای اصلاح‌طلب آن گفت: اختلافات در شورای اول نیز از اینجا شروع شد و کم کم عده‌ای به آن دامن زدند به نحوی که آبرو و حیثیت شورا رفت و به انحلال کشیده شد. به نظر من همان دست‌هایی که آن اتفاق را در مورد شورای اول ایجاد کردند، اکنون فعال شدند و درصدد هستند که شورا را به چالش بکشند و آن را با مشکل روبرو کنند.
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
آقای لاری هم همان اشتباهی را مرتکب شده که اصولگرایان به عمد آنرا مطرح می کنند. مسئله این نیست که نظر ایشان با نظر اصلاح طلبان یکی نیست. مسئله پنهان کاری ایشان است که تا آخرین لحظه همه روی رای ایشان حساب می کردند و ایشان هم وانمود می کرد که هم رای با اصلاح طلبان است. آقای لاری گول زدن با نظر مخالف داشتن فرق می کند. این بزرگترین اشتباه است که بعد از این هم اصلاح طلبان روی رای ایشان حساب کنند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
اصول‌گرايان در دور اول: اصغرزاده، اصغرزاده حمايتت می‌كنيم!
اصول‌"گرايان در دور چهارم: راستگو، راستگو، حمايتت می‌كنيم!
مهدی آرام نژاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
... من فکر نکنم بحث خانم راستگو جاسوسی و نفوذ و یا خیانت به یه جریان بوده باشه . اولا ما تربیت شده نیستیم تا در یک چارچوب به هم احترام گذاشته و کار جمعی انجام بدیم . پیامبر ص بعد از فتح مکه و گسترش اسلام می فرمود: من هنوز به حلف الفضول( پیمان جوانمردان) متعهد هستم . باید به قواعد کار جمعی واقف و پایبند بود و مشکل هم همینه نه چیز دیگه . و یه مطلب دیگه ما در بحث سازمان به واژه ی زندان روح بر میخوریم که تقریبا معنایش اینه مه انسان انسانیت خودش رو در ارتباطات سازمانی از دست میده و قس علی هذا...! که البته اینهم مانعی از انجام کار جمعی نیست . بزرگان دنیا و دین بر یک امر صحه می گذارند : انسان مدنی است . چه باالفطره و چه باالضروره . این را ارج بنهیم .
بابا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
برای برنده شدن اول باید بازنده خوبی بود
اصلاح طلب ها هنوز یاد نگرفتن که بازنده های خوبی باشن
راستگو جاسوس نفوذی یا هرچیز دیگه، برخورد اصلاح طلب ها دوراندیشانه و حرفه ای نبود
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
جناب اقای لاری اگر بدانید برای باز پس گیری قطره قطره قدرت از اصولگرایان چه خون دلها خوردیم اینطور از قصورات خنم راستگو کوتاه نمی امدید ما که با گذشت از هفت خوان رستم نماینده ای را که اصلاح طلبان تائید کرده اند را به شورا میفرستیم ایا این حق ماست این نماینده با رای ما چنین کاری کند وبیاید در رسانه ملی بگوید مردم به من رای دادن کدام مردم به شما رای دادن کدام مردم پشت شما بودن شاید شما با به به وچهچه های رسانه ملی و افرادی که حتی با خون شما هم رنگ نیستند روی حرف خود به ایستید اما خانم راستگو هر یک رای ای که به شما داده شده با ارزوها و امید هایی هموار بود که خدا میداند شما چگونه به انها پشت کردید خارج از فضای سیاسی وحزبی من با شما این درد دل را دارم که چرا پس از چند سال سرخوردگی که خود شاهد انها بودید دوباره این ما باشیم که میشکنیم
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۴۶
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
اقاي لاري اصل قضيه از دستهاي الوده اي شروع شد كه از استين پيمانكاران شهرداري بيرون امد كاش به اين نكته اصلي هم مي پرداختيد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
حتی اگر کلید بهشت هم به خانم راستگو میرسید نباید ایشان این کار را انجام میدادند ما برای تک تک ارای ایشان خون دل خوردیم .هزینه ها دادیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
چرا نماینده اصلاح طلبها باید یک نفر غیر مصلح باشد تا خانم راستگو رای ندهد.
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
بنام خدا
ببین عزا چه عزائیه که "مرده شور" هم گریه میکنه!؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
بحث اصلا رای نیست
بحث جاسوسی راستگو که داره از اسم ما مردم برای نفع خودش سود میبره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
اتفاقا من به راستگو و اصلاحطلب ها رای دادم ولی دوست داشتو قالیباف رای بیاره چون الان مفید تره زنده باد خانم راستگو که درست تصمیم گرفت نه سیاسی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
لطفا به جای مردم سخن نگو
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
خانم راستگو استعفا دهد تا آرامش به شورا باز گردد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
می خرم برات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
دیکتاتوری یعنی همین
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
اعتدالللللللللللللللللللللللللللللل
ناشناس
-
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
موافقیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
اگر خانم راستگو مثل شما فرد ضعیفی باشه استعفا میده. اما اگر یک انسان متین و متعهد باشه مثل همیشه کار درست را انجام می دهد. گرفتی؟
سيدمجيد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
اين حرفها درسته ولي همه ميدونيم كه شهردار تهران يك پست كاملا سياسي است و معمولا به عنوان سنگر انتخابات رياست جمهوري مطرح ميشه. بنابراين تاكيد بر شعارهايي مثل شورا جاي سياسي كاري نيست براي تهران كاربرد نداره. اتفاقا صددرصد سياسيه چون از همون ابتدا با ليست هاي سياسي مردم پاي صندوق رفتند.
ناشناس
-
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
برای مردمی که اصلاح طلب هستند و خواسته مشخصی از حزب دارند قانع کننده نیست. ولی اگه بین اصلاح طلبها اختلاف بیفته اصلا راضی نیستیم این جریان کش پیدا کنه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
من فکر می کنم اصلاح طلبان باید به فعالیت خود در چارچوب قانون ادامه دهند ... خوب این که عملا سر ما کلاه گذاشته شده آن هم یک کلاه گشاد جای بحث ندارد اما این که اصلاح طلبان در جلسات حاضر نشوند و منافع شهروندان تهرانی را که به آنها رای داده اند نادیده بگیرند همنا چیزی است که امثال خانم راستگو دنبال آن هستند باید در مقابل ایشان کاملا بی تفاوت بود اعضای اصلاح طلب به کار خود ادامه دهند و با هم تصمیم بگیرند به نظر جمع احترام بگذارند چون این دفعه عملا دیدند چه نتیجه ای دارد! و سعی کنند آنچه را که می توانند برای پیشرفت تهران انجام دهند و جلوی مصوبات غلط را بگیرند
ما هم که به آن ها رای داده ایم در دوره های بعد سعی می کنیم بیشتر پای صندوق حاضر بشویم و قدرت آن ها را در شورا و مجلس و هرجای دیگری که نمایندگان آن از طریق صندوق رای انتخاب می شوند اضافه کنیم
خانم راستگو هم می تواند هر وقت خواست رای بدهد از برادرانش در شهرداری سوال کند که چه چیزی به نفع آنهاست
بعد از این هم به عنوان یک اصلاح طلب یاد می گیرم که گول نخورم و سرم شیره مالی نشود
مجید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
کلا اصلاح طلبا هرجا میرن اونجا رو به گند میکشن.بعد از رفتنشون هم از همه طلبکارن که چرا از گندهای ما خوب مراقبت نکردید و بعد از ما همه چیز رو به هم ریختید.این دفه هم خدا رو شکر دوباره افتادن به جون هم و تا ریشه هم رو نخشکونن ول کن نیستن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
مجيد!!! دلبندم!!! حالت خوبه؟؟؟
هو البصیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
اصلاح طلبان اصلا اهل تعامل نیستند و بیشتر اهل تمامیت خواهی و فرصت طلبی و تشنج آفرینی می باشند.
چرا؟!!
ناشناس
-
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
تمهیدی بیندیشند و این مجید دلبند را معاینه و معالجه بفرمایند...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
می بینید که؟ نتیجه اش این میشه که امثال این دوست اصولگرامون روشون میشه بعد از اونهمه گندی که احمدی نژاد اصولگرا با حمایت کامل اونها (در واقع افول گراهای انحصار طلب!) به این مملکت زده، حالا روزنه ای پیدا کردن و دارن خیانتهای چندین ساله شون رو به این مملکت و مردم نجیبش ماستمالی می کنن. واقعا باید اصلاح طلب های واقعی از همینجا این اختلافات و بهم پریدن های سیاسی شون رو کنار بذارن که نتیجش یا مثل انحلال شورای اوله یا در نتیجه اختلافات سیاسی در شورای بعدی، انتخاب فرد کینه ای و نانجیبی مثل ا.ن. که در ادامه اش باز با عوامفریبی به ریاست جمهوری رسید و آن کرد که کابوسش را می دیدیم ولی باور نمیکردیم. خلاصه باید افرادی به شوراها (شورای اسلامی شهرها، مجلس شورای اسلامی و ...) انتخاب کنیم که جنبه و ظرفیت لازم برای کار جمعی و حزبی داشته باشند. انشااله بزرگان اصلاحات این مسائل را درون خودشان خیلی زود حل کنند و ما مردم هم در انتخابات مجلس دهم انشااله درست عمل کنیم و به ثبت افتخار بزرگ دیگری در اصلاح این مملکت کمک کنیم.
یونس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
خوبه شما ها اینترنتم برا اعصاب خوردی ما یاد گرفتید دیگه چی بلدی مجید دلبندم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
حرف حساب زده.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
من به خاطر لیست اصلاح طلبان به راستگو رای دادم، همین لیست رو به پدر شوهر و مادرشوهرم دادم که رای بدهند! وقتی رای دادند اونا گفتند که به راستگو رای ندادند!!! من ناراحت شدم که چراااااااااااا؟؟؟؟ پدر شوهرم گفت که نمی دونم چرا از راستگو بدم می یاد و احساس بدی نسبت بهش دارم!!! اما متاسفانه من به هر دوشون اخم کردم!!
نتیجه منطقی اینکه عقل پدر شوهر و مادر شوهر خیلیییی بیشتر از عروس است:)
و کاش عروس همیشه پشت سر مادرشوهر حرکت کنه!
این موضوع باعث شد که بعد 3 ماه اینجانب دست پدرشوهر و مادرشوهر را ببوسم و بر درایت و آینده نگریشون احسن بگویم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
شما خودتون رو تا آخر عمر بیمه کردین
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
استدلال لوسی بود...
عباسعلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
من نظری ندارم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
پس چرا کامنت میزاری؟بیکاری؟
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
این مشکل باید به روش صحیح و اعتراضات منطقی حل شود جنجال و منازعه برای شورا و تحزب فرصت سوز و برای تندروها فرصت ساز است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
به نظر بنده تاکیدی که ایشان بر تفکیک میان نحوه برخورد حزب و اعضای شورا با خانم راستگو داشتند بسیار مهم است. رفتار خانم راستگو با اقتضائات حزبی، سیاسی و البته اخلاقی همخوانی نداشت اما با قوانین شورا و ... منافاتی نداشت لذا اخراج از حزب و امثالهم محل ایراد نیست اما اینکه اعضای شورا بخواهند ایشان را تحت فشار قرار دهندف محل بحث است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
صد ها لايك به اين سخن حكيمانه
مهدی باهنر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
شورا مثل شرای اول سیاسی و بطرف انحلال نبرید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
دورود بر الهه راستکو که واقعا با شرافت عمل کرد
ناشناس
CANADA
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
برای این که در زمین افراطیون بازی نکرده باشم ،از امروز از اعتراضات اجتماعی و رسانه ای به خانم راستگو خودداری می کنم ،ولی با توجه به این که ایشان امین رای مردم نبوده اند ، برای آخرین بار از او می خواهم که به احترام شغل معلمی که شغل انبیا ست ، از نمایندگی شورا استعفا بدهد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
من یه سوال برام ایجاد شده؟
اصلا خانم راستگو اشتباه کرده رای داده به یکی...
اما بحث اینجاست آیا افراد در نظرات حقی دارن یا نه؟؟؟
اینکه بگیم به صرف اصلاح طلبی پس نظرات شخصی تعطیل، آیا با اصل و اساس اصلاح طلبی جور در میاد؟
سید مهدی
-
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
اگه کسی هم اشتباه کرده خود اصلاح طلبان بودن که لیستشونو اینجوری بستن خانم راستگو من نمیدونم ولی آقای دنیا مالی که طرفداریش از قالیباف به قبل انتخابات بر میگرده حتی احمدی نژاد به عباسی وزیر ورزش برا همین گفت از فدراسیون قایقرانی بیرونش کنن حالا اون یک رای راستگو هم داده میشد بازم قالیباف شهردار بود
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
امیدوارم باپادرمیانی اقای خاتمی موضوع خانم راستگوختم به خیرشود
ناشناس
UNITED KINGDOM
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
به نظر من شهردارباید با رای مستقیم مردم انتخاب شود
عبدالمجید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
اگر عمر تا ابد داشتم یا صولگرا میشدم یا اصلاح طلب ولی الان که عمرم دردست خودم نیست .خدمت به خلق الله راه سرلوحه کارخودمی دانم .تااندک عمرم را خدمتی به مردم کرده باشم .خانم راستگورای به یک نفر داده آن هم به قالباف.آدم که نکشته .فلیباف هم فردی باارزش است خدماتی هم آنجام داده است .شما که خودرا بنده خدا میدانید توهین وتهدید همکارخود به شما اصلاح طلبان چه امیدی میدهد .بجز کینه ورزی ونفاق .مردم به شمارای دادند خدمت بهشان بکنید .نه جنجال ورسوا رابی اندازید وسیاسی بازی درآورید .
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
آقا مجید حالت خوش نیست یه سر برو پیش طبیب
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
چند روزی است اخراج خانم الهه راستگو از حزب اسلامی کار،مجمع زنان اصلاح طلب و همینطور هجمه های حمله های اصلاح طلبان و بزرگ نمایی رسانه های اصول گرا در انعکاس رویدادهای این ماجرا فکر و ذهنم را مشغول کرده است، به نظر می رسد این کار خانم راستگو کاری غیر تشکیلاتی و پیمان شکنی بود لیکن ای کاش اصلاح طلبان به این تندی برخورد نمی کردند و ایشان را اخراج نمی کردند و چند برخورد انضباطی با ایشان کافی بود چرا که برخورد تشکیلاتی یک بحث بود و برخوردهای اخلاقی بحثی دیگر؛ و لازم به تذکار است که نه آنقدر اصلاح طلبان تشکیلاتی هستند و نه اینکه امدن آقای قالیباف فاجعه. عزیزان اصلاح طلب بعد از هشت سال این فرصت ها به دست شام آمده است پس با این برخوردها فرصت سوزی،تندروی نکنید،حداکثر این وضع تا چهار سال برای ما ادامه دارد و چهارسال دیگر مشخص نیست آینده سیاسی مملکت چگونه رقم بخورد؛کمی بیایید به جای دموکراتیک و تشکیلاتی بودن اخلاق مدار باشیم.
مجله فرارو