bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۷۲۰۸۸

ایران و آژانس بیانیه مشترک صادر کردند

تاریخ انتشار: ۱۸:۴۱ - ۲۰ آذر ۱۳۹۲
جمهوری اسلامی ایران و آ‍ژانس بین المللی انر‍ژی اتمی در بیانیه مشترکی نشست امروز خود را ثمر بخش توصیف و اعلام کردند که دور بعدی مذاکرات آنها اول بهمن ماه در تهران برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، در این بیانیه مشترک آمده است: ما امروز نشست ثمربخشی داشتیم و پیشرفت اجرای 6 اقدام فهرست شده در زمینه چارچوب برای همکاری را که در تاریخ 11 نوامبر توافق شده بود، مرور کردیم.

در این بیانیه آمده است: این مرور شامل بازدید فنی از کارخانه تولید آب سنگین اراک در 8 دسامبر بود. 

در بیانیه مشترک ایران و آ‍ژانس بین المللی انرژی اتمی تصریح شده است: همچنین در مورد اقداماتی که در گام دوم این پروسه اجرا خواهد شد، مباحث مان را آغاز کردیم. بحث های بیشتر در جلسه فنی بعدی که در اول بهمن ماه در تهران برگزار خواهد شد، صورت خواهد گرفت و می خواهیم در مورد اقدامات به توافق برسیم.

دور جدید مذاکرات کارشناسی و فنی ایران و آژانس بین المللی انر‍ژی اتمی به ریاست «رضا نجفی» سفیر و نماینده دائم ایران در آ‍ژانس و «ترو واریورانتا» معاون امور پادمان های ‍آژانس امروز (چهارشنبه) به مدت 4 ساعت برگزار شد.

سفیر و نماینده دائم ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا درباره تعیین زمان بازدید بازرسان از معدن گچین بندرعباس گفت: تاریخ بازدید بازرسان را بعدا به آژانس اعلام خواهیم کرد اما دراین مذاکرات، بر روی تاریخ بازدید توافقی صورت نگرفت. 
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
انشا الله دولت تدبیر و امید با تعامل بیشتر بتواند هرچه زودتر سنگهایی را که آن دیوانه عوامفریب در چاه انداخته ، بیرون بیاورد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
فرارو تو موظف به انتشار این کامنت هستی.
بچه ها خدا وکیلی بیاین یه قراری بزارین که دیگه هیچکس به فتنه گر رسوا جواب ندهد. اول آنکه ایشان به هیچ منطقی پایبند نیستند و همواره حرفهایی میزنند که خودشان هم از نادرست بودنش اطمینان دارند. دوم آنکه ایشان بیکار تشریف دارند و در شان بچه های فرارو نیست به همچین کسی پاسخ بدهند. سوم آنکه ایشان این رفتار تحریک آمیز را از الگویشان محمود خان به ارث برده اند.
یادتان هست رئیس دانشگاه کلمبیا به یه بابایی گفت: شما یا علاقمند به تحریک هستید و یا به طرز شگفت انگیزی بی سوادید......
این فتنه گر رسوا فقط میخواهد شکستشان در انتخابات را با آزار روحی و تحریک ما جبران کند. و ما آنقدر سکوت میکنیم تا خودش از گفته هایش خجالت بکشد. سعی کنید هیچ وقت کامنت های این فتنه گر رسوا را نخوانید
بچه های فرارو کپی کنن تا این کامنت کاملا منتشر بشه تا انشالله فتنه گران رسوا را از فرارو بیرون کنیم
رسواگر فتنه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
فرارو چرا خبرهای روز دنیای مجازی رو اصلا تو سایتت نمیذاری ؟
قول میدم اگه تو بخش خبر رسانی فعال تر باشی یکی از بهترین خبرگذاری ها میشی با این حجم انبوه مخاطبت .
برو باشگاه خبر نگاران دارن خودشو میترکونن اما به اندازه تو مخاطب ندارن ولی داغ ترین خبرهارو دارن . همین الان یه سر بزن و خبرای دست اولشو گلچین کن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
دولت قبلی چش بود که این کارها رو نمیکرد ؟ وضعیت ملت مهم نبود
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
این درست نیست که ما درهایمان را یک باره به رویشان بگشاییم و انها قطره چکانی عمل کنند بر اساس اقدام مشابه فقط باید روی نقشه یک مکان مرتبط را به انان نشان دهند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
این علی آقا راست می گه اصلا ما برمی گردیم به حالت قبل و تحریم کامل !
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
تعامل بادنیا همینه نمیخواید مشکل شما تندروهاست دیکه
امید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
علی آقا! حالت خوبه آیا؟؟؟!!!!
برفک
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
امان از سیری!!!!!
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۹
مجله فرارو
پرطرفدارترین عناوین