bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۷۲۵۸۹

سارق زن‌نما در مرند دستگیر شد

فرمانده‌ی انتظامی مرند گفت: پسر جوانی که با پوشش زنانه در نقاط مختلف شهرستان مرند نسبت به سرقت اقدام می‌کرد، شناسایی و دستگیر شد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۰ - ۲۴ آذر ۱۳۹۲
فرمانده‌ی انتظامی مرند گفت: پسر جوانی که با پوشش زنانه در نقاط مختلف شهرستان مرند نسبت به سرقت اقدام می‌کرد، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ «فرهنگ نوروزی» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اخبار رسیده مبنی بر چند مورد سرقت در نقاط مختلف حوزه‌ی استحفاظی، عوامل انتظامی موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به این‌که تغییر هویت واقعی شخص سارق نیز نتوانست وی را نجات دهد، گفت: عوامل کلانتری 12 امام(ره) پس از چند روز کار اطلاعاتی و استفاده از شیوه‌های خاص پلیسی از طریق مرکز فوریت‌های پلیس 110 یک مورد مشکوک را در مرکز انبار شرکت مخابرات شهرستان دریافت و بلافاصله عوامل در محل حاضر سارق سابقه‌داری به نام « خ- ع» که در پوشش لباس زنانه نسبت به سرقت کابل‌های مخابراتی اقدام می‌کرد را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده‌ی انتظامی مرند با تأکید بر اجرای مستمر طرح برخورد با سارقان در سطح نقاط آلوده گفت: سارق دستگیر شده که اعتیاد به مصرف مواد مخدر دارد در بازجویی‌های خود به ده‌ها فقره انواع سرقت اعتراف و در بازسازی از صحنه‌های سرقت همگی تایید شد.

نوروزی از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 با نیروی انتظامی در میان بگذارند و همه‌ی انتقادات و پیشنهادات خود را با سامانه 197 مطرح کنند.
برچسب ها: سارق زن نما
مجله خواندنی ها
مجله فرارو