bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۷۹۱۸

خشم نمایندگان از توهین وزیر

تاریخ انتشار: ۱۷:۵۱ - ۱۶ آذر ۱۳۸۷


فرارو-
 در حالی که قرار است استیضاح وزیر آموزش و پرورش روز یکشنبه اعلام وصول شود، انتشار سخنان منسوب به علی احمدی خشم نمایندگان استیضاح کننده را در پی داشته است.
 
گفته می شود احمدی در جمع دبیران سرویس اجتماعی رسانه ها گفته است علت استیضاح او این است که به درخواست نمایندگان برای حضور اقوام و آشنایان آنها در وزارت آموزش وپرورش تن نداده است.

حسین نقوی نماینده ورامین یکی از نمایندگان امضا کننده طرح استیضاح است که به نظر می رسد از  اظهارات منتسب به وزیر آموزش و پرورش به شدت ناراضی است. او به خبرنگار فرارو می گوید: وزیر دروغ بزرگی می گوید، هیچکدام از نمایندگان استیضاح کننده در خواست غیر قانونی از ایشان یا وزیر دیگری نداشته و ندارند. 

او که پیش از نمایندگی، سمت مديركلی دفتر آموزش و ارتقای مهارت‌های حرفه‌ای و تربيت معلم را بر عهده داشته در مورد دلایل اصرار استیضاح کنندگان بر برکناری احمدی می گوید: وقتی که بحث استیضاح وزیری مطرح می شود قصد این است که وزیر ضعیف برود و وزیر قوی بیاید اما در مورد آقای احمدی بحث این است که یک روز کمتر بودن وی در وزارت به نفع تعلیم و تربیت کشور است.

او در تشریح دلایل خود می افزاید: آقای احمدی درک درستی از از تحولات و نیازهای بخش حساس آموزش وپرورش ندارد به گونه ای که مدیران منصوب او  متعلق به آموزش وپرورش نیستند.

نقوی گفت: اگر وزرای راه یا صنایع در کار خود کوتاهی کنند خسارت مادی به کشور وارد می کنند اما وزیر آموزش وپرورش خسارت معنوی به کشور می زند. 

او همچنین تاکید کرد به دلیل اینکه علی احمدی را دارای صلاحیت لازم برای اداره وزارت خانه آموزش پرورش نمی داند در جلسه بعد از ظهر یکشنبه وزیر با استیضاح کنندگان شرکت نکرده است.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین