bato-adv
کد خبر: ۱۷۹۴۹

ائتلاف در محاق

تاریخ انتشار: ۱۶:۰۵ - ۱۷ آذر ۱۳۸۷


فرارو- حزب مشارکت اعلام کرده است که از نظر آنها خاتمی وارد صحنه انتخابات شده است و از این رو خواستار فعال شدن ستادهای انتخاباتی خاتمی در سراسر کشور شده اند؛ در این خصوص ابراهیم امینی عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی می گوید که قرار بر این بوده که احزاب اصلاح طلب کاندیداهای خود را اعلام کنند بعد در چارچوب مشخص تلاش بر ائتلاف شود. 
 
این در حالی است که پیش از این نیز به پیشنهاد مهدی کروبی زمان مورد توافق اصلاح‌‏طلبان برای معرفی کانديداها 20 آذرماه اعلام شده بود اين پيشنهاد به اين معنا بود که افرادي که مي‌‏خواهند در جبهه اصلا‌ح‏ طلبان کانديدا شوند، طي يک روال تعيين شده اين کار را انجام دهند، البته معرفی کانديداها بايد از سوی خودشان و نه احزاب صورت گيرد. 

با توجه به این که حزب مشارکت کاندیداتوری خاتمی را اعلام کرده است به نظر می رسد شرایط برای ائتلاف در جبهه اصلاح طلبان وارد فاز پیچیده تری شده است.

ابراهیم امینی عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در این خصوص به خبرنگار فرارو گفت: موضع بر این بوده که احزاب کاندیداهای خود را اعلام کنند بعد در چارچوب مشخص تلاش بر ائتلاف شود.

وی اظهار داشت: بعد از اعلام حضور کاندیداها با راهکار منطقی شورای حکميت اصلاح طلبان به اجماع برسند و تا سقف زمانی 22بهمن کاندیدای واحد معرفی شود.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین