bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۸۹۶۰۷

هلاکت 4شرور در درگیری با مرزبانان

تاریخ انتشار: ۱۶:۱۹ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
فرمانده مرزباني ناجا از هلاكت 4 شرور مسلح و دستگيري و زخمي شدن چند قاچاقچيدر درگیری شب گذشته در مرزهاي كشور خبر داد.

به گزارش مهر، سردار حسين ذوالفقاری گفت: ماموران مرزباني شب گذشته حين كنترل نوار مرزي با استفاده از تجهيزات الكترونيكي و اپتيكي از ورود 15 شرور مسلح به حريم امنيتي مرز كشورمان مطلع شده و بلافاصله به آنان دستور ايست دادند.با بي توجهي اشرار و شليك آنان به سمت ماموران، مرزبانان نيز با آتش پرحجم خود پاسخ آنان را دادند و 2 نفر از آنان را به هلاكت رسانده و يك نفر ديگر را نيز دستگير كردند.

وي افزود: مرزداران بلافاصله منطقه درگيري را تحت كنترل كامل خود درآوردند و با روشن شدن هوا اقدام به پاكسازي منطقه كردند كه مجددا دو نفر از اشرار كه  پنهان شده بودند به سمت ماموران تيراندازي كردند.

فرمانده مرزباني ادامه داد: مرزداران نيز با سرعت عمل موفق شدند هر دو شرور را به هلاكت برسانند و در بررسي آثار بجاي مانده در منطقه درگيري مشخص شد 8 نفر ديگر از اين گروه در درگيري شب گذشته مجروح و به خاك پاكستان متواري شده اند.

وی در ادامه از يك درگيري مسلحانه ديگر طي شب گذشته در مرزهاي جنوب شرق كشور خبر داد و افزود: در پي اين عمليات نيز از ورود 97 كيلو گرم ترياك به كشور جلوگيري شد .در پي اين درگيري ها هيچگونه آسيبي به نيروهاي مرزباني وارد نشده است.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو