bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۹۶۰۷۳
شرط 4 ملی‌پوش استقلال برای تمدید

"نکو" باید برگردد!

بعد از پایان لیگ برتر سیزدهم، استقلال و پرسپولیس خیلی زود مدیرعامل و سرمربی خود را شناختند تا برای اولین بار با در اختیار داشتن زمان کافی، خود را برای فصل بعد لیگ برتر آماده کنند.
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۹ - ۰۷ تير ۱۳۹۳
فرارو- بعد از پایان لیگ برتر سیزدهم، استقلال و پرسپولیس خیلی زود مدیرعامل و سرمربی خود را شناختند تا برای اولین بار با در اختیار داشتن زمان کافی، خود را برای فصل بعد لیگ برتر آماده کنند.

به گزارش سرویس ورزشی فرارو، امیر قلعه‌نویی که بعد از چندین سال پر افتخار، فصل قبل را بدون کسب جام پشت سر گذاشت، عزم خود را برای بستن تیمی قدرتمند جزم کرده است. یکی از ایراداتی که به تیم فصل گذشته «ژنرال» گرفته می‌شد میانگین بالای سنی آبی‌پوشان بود که سرمربی استقلال برای رفع این مشکل نیز دست به تغییر و تحول زد و امید ابراهیمی، میلاد فخرالدینی، سجاد شهباززاده و همچنین بازیکنان گمنامی مانند حمید نوجوان و فرزین گروسیان را به خدمت گرفت.

البته همه می‌دانند که ستاره‌ها و بازیکنان باتجربه در تیم‌های تحت هدایت امیر قلعه‌نویی از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار هستند. به همین خاطر سرمربی‌ آبی‌پوشان به بهرام افشارزاده تاکید زیادی کرده که 4 ملی‌پوش این تیم را به هر قیمتی حفظ کند.

خسرو حیدری، هاشم بیک‌زاده، امیرحسین صادقی و آندرانیک تیموریان، ملی‌پوشان استقلال هستند که با توجه به نمایش خوب در جام جهانی منتظر رسیدن پیشنهادهای اروپایی هستند. حتی در غیر این صورت به احتمال زیاد آنها راه لیگ‌های متول عربی را در پیش خواهند گرفت و بعید است که در جمع آبی‌پوشان باقی بمانند اما استقلال نیز این روزها از لحاظ مالی در شرایط خوبی به سر می‌برد و آبی‌پوشان می‌توانند با پرداخت معوقات این 4 ملی‌پوش،‌ آنها را به ماندن راضی کنند.

نکته جالب توجه دیگر، شرطی است که 4 ملی‌پوش استقلال برای ماندن گذاشته‌اند. حیدری، بیک‌زاده، صادقی و تیموریان به قلعه‌نویی پیغام داده‌اند در صورتی قرارداد خود را تمدید می‌کنند که علاوه بر دریافت مطالبات معوقه خود، جواد نکونام نیز به استقلال برگردد.

کاپیتان تیم ملی که در میان ملی‌پوشان از محبوبیت زیادی برخوردار است، فصل قبل علیرغم میل باطنی از تیم محبوبش جدا شد و به کویت رفت. از آنجایی که مهدی رحمتی محل اصلی اختلاف نکونام و قلعه‌نویی بود به نظر می‌رسد با رفتن این دروازه‌بان به پیکان، شرایط برای بازگشت نکو مهیا شده است.

شرط 4 همبازی نکونام در تیم ملی نیز می‌تواند باعث شود سرمربی استقلال از مواضع خود عقب نشینی کند و نکونام دوران فوتبال خود را در تیم محبوب کودکی‌های خود به پایان برساند.

پژمان پشیمان است
خبر دیگری که از باشگاه استقلال به گوش می‌رسد علاقه پژمان منتظری برای بازگشت به این تیم است. این مدافع ملی‌پوش در اواسط فصل قبل علیرغم نیاز شدیدی که امیر قلعه‌نویی به او داشت، از جمع آبی‌پوشان جدا شد و به لیگ قطر رفت. در حال حاضر شنیده می‌شود او از ترک استقلال پشیمان است و از طریق دوستان خود سعی دارد علاقه خود برای بازگشت را به گوش سرمربی آبی‌پوشان برساند.

باید دید امیر قلعه‌نویی که بارها از جدایی ستاره‌های خود در اواسط فصل گلایه کرده بود به منتظری چراغ سبز نشان خواهد داد یا خیر.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
تعصب زیادی اصلا خوب نیست نکونام تو جام جهانی عالی نبود ولی زشته دیگه بگید بد بود .
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
نكونام براي فوتبال ايران خيلي زحمت كشيده و گلهاي حساسي هم زده و ما ممنونشيم ولي با توجه به سن و سالش بهتره كه از تيم ملي خداحافظي كنه تا بيشتر از اين ضايع نشه چون چند وقتيه كه خيلي افت كرده.
میثم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
آقا من واقعا یک سوال خیلی ساده دارم
علی کریمی از شجاعی و نکونام بهتر بود یا نبود؟
خواهش میکنم منصفانه جواب بدین.دارم هنگ می کنم.
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
علي كريمي به مراتب از نكونام بهتره
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
کجا تقصیر نکو بود،توپ چهل دفعه بعد از دریبل نکو رفت و برگشت،همه ی این جو سازی ها کار فردوسی پوره!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
نکو عالی بود شما فوتبال را احساسی نگاه می کنی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
اصلا هم عالي نبود، متوسط مايل به ضعيف
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۳۰
بهروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
نکونام درهرتیمی باشدان تیم حذف می گرددنمونه اش تیم ملی .پاس دومتری راهم نمی تواند بدهد وحریف می گیرد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
حالا تو دیگه نمیخواد بشی کارشناس فوتبال
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
کاملا موافقم
وجیهه
UNITED STATES
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
یکی از بهترین بازیکنای تیم ملی نکونام بود، متاسفم که راجع به کاپیتان پرتلاش تیم ملی همچین حرفای مزخرفی میزنین
ناشناس
UNITED STATES
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
درووووووووود بر کاپیتان پرتلاش و با غیرت تیم ملی و تأسف برای بعضی انسانها
محمد ع
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
پس احتمالن پاس تک گل ایران تو جام جهانی برزیل رو یکی از اقوام شما به قوچان نژاد دادند !!! نمی دونم نکونام چه هیزم تری به شما فروخته !! گناهش اینه که استقلالیه، والا به خدا اون موقعی که علی کریمی، مهدوی کیا، هاشمیان و ... در تیم ملی و اروپا بازی می کردند من به عنوان یک استقلالی و ایرانی از موفقیت آنها خوشحال می شدم و از شکست و بازی شاید بد آنها در بعضی از بازی ها ناراحت... پس باید به عقل آقای کیروش به عنوان یک مربی بین المللی و درجه اول شک کرد که بازیکنی با شرایطی که شما می گید رو به عنوان کاپیتان تیمش در همه میدان ها انتخاب کرده ؟؟!!! روی شایعات و تعصب ها قضاوت نکنیم و با هم مهربان باشیم کمی لطفن .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
پاس گلش را یادت رفت بی انصاف؟
احسان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
منم با بهروز موافقم. کاملا درسته...
مرغ سحر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
تنها فوتبالیست ایرانی که تونست با یک وضعیت سالم و ثابت توی یک تیم قوی اروپایی 7 سال بازی کنه و حتی بازوبند اون تیم رو هم ببنده. همین کافیه که متوجه بشیم در یک قیاس ساده ایشون چه جایگاهی در بین بازیکنای ایرانی داره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
داره از دورا اوجش فاصله میگیره اشتبهاتش زیاد شده ولی باد قبول داشت که اگه تو اوجشم نباشه گل کره جنوبی میزنه یا پاس گل بوسنی رو میده......
محمد
UNITED KINGDOM
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
آقا فراموش نکنید جواد دوتا پاس گل داد یکی به گوچی یکی به مسی :-)
هومن
TURKEY
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
خانم وجيهه؛ نمي‌دونم چقدر از فوتبال سر درمي‌آوري ولي اگر حرفه‌اي بودي، هيچ وقت نمي‌گفتي يكي از بهترين‌ها، نكونام بود چون اتفاقا برعكس اين قضيه اتفاق افتاد و يكي از بدترين‌ها خصوصا در بازي آخر ايشان بود كه البته مدام دنبال قراردادهاي ميليارديه در حالي كه اصلا در حد تيم ملي نيست.....
پرسپولیسی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
ما که از خدامونه، نکونام دریبل و یک و دو و ...
ناشناس
UNITED STATES
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
امیدوارم نکونام برگرده به تیم خودش استقلال و مثل همیشه موفق باشه
دکتر جمشیدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
باخت به آرژانتین هم دقیقا تقصیر سوتی دقیقه آخر ایشان بود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
اصلاً بازی را دیدی؟
قوچان نژاد مقصر بود که فدای سرش.
ناشناس
UNITED STATES
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
مثل باخت به بوسنی که تقصیر سوتی های حقیقی و سید جلال حسینی بود دیگه؟! این حرفا چیه همه تو نتایج تیم سهیم هستند آقای دکتر!!!!
مرغ سحر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
دکترای چی داری؟ ... فوتبال؟ یا روانشناسی؟
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
خوبه نکونام توپ و لو داد و بعد از چند رفت و برگشت اون توپ تبدیل به گل شد نه مثه سید جلالتون که پاس گل می ده به بوسنی!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
بابا دکتر !!! از شوما بعیده خوبیت نداره مردم چی میگن
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
از قبل ضعیف تر شده است ولی حضورش مثبت است
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
از قبل ضعيفتر شده است و حضورش منفي است
محمد هادی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
پس احتمالن پاس تک گل ایران تو جام جهانی برزیل رو یکی از اقوام شما به قوچان نژاد دادند !!! نمی دونم نکونام چه هیزم تری به شما فروخته !! گناهش اینه که استقلالیه، والا به خدا اون موقعی که علی کریمی، مهدوی کیا، هاشمیان و ... در تیم ملی و اروپا بازی می کردند من به عنوان یک استقلالی و ایرانی از موفقیت آنها خوشحال می شدم و از شکست و بازی شاید بد آنها در بعضی از بازی ها ناراحت... پس باید به عقل آقای کیروش به عنوان یک مربی بین المللی و درجه اول شک کرد که بازیکنی با شرایطی که شما می گید رو به عنوان کاپیتان تیمش در همه میدان ها انتخاب کرده ؟؟!!! روی شایعات و تعصب ها قضاوت نکنیم و با هم مهربان باشیم کمی لطفن !!
سیدجلال حسینی در بازی با بوسنی پاس گل داد به بازیکن حرف سر گل دوم و شیرازه تیم از هم پاشید، نباید به خاطر یک اشتباه تمام زحمات یک فرد را زیر سوال برد . استیون جرارد با دو اشتباه تاثیر گذارش باعت حذف تیم انگلیس و قهرمان نشدن لیورپول شد ولی آنجا با بازیکنانشان اینگونه رفتار نمی کنند !!!
مجله فرارو
پرطرفدارترین عناوین