bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۱۸۹۸۱

پاسخ استاندار تهران به انتقادات درباره آلودگی هوا

تاریخ انتشار: ۱۰:۱۰ - ۱۳ دی ۱۳۹۳
استاندار تهران گفت: مشکلی که در کشور داریم این است که برای کاهش آلودگی هوا، کارشناسی سیاسی می‌کنند که این کار جواب نمی‌دهد.

سیدحسین هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس درباره تشکیل کمیته اضطراری آلودگی هوا و انتقاد اعضای شورای شهر تهران بر عدم حضور نماینده در این جلسه‌ها اظهار داشت: اعضای کمیته اضطراری آلودگی هوا براساس قانون مشخص شده است و نماینده شهرداری تهران نیز در این جلسه‌ها حضور دارد.

وی با اشاره به اینکه انتقاد شورا وارد نیست، افزود: جلسه‌های کمیته اضطرار با درخواست وزارت بهداشت در استانداری تهران تشکیل می‌شود و از تمامی اعضا نیز دعوت به عمل می‌آید؛در صورتی که شورای شهر تهران قصد دارد در جلسه حضور پیدا کند از نماینده شورا نیز دعوت به عمل می‌آید.

هاشمی یادآور شد: مشکلی که در کشور داریم این است که برای کاهش آلودگی هوا کار کارشناسی سیاسی می‌کنند که این کار جواب نمی‌دهد،هر اقدامی برای کاهش آلودگی هوا سهمی دارد. بنزین وارداتی سهم خود را نشان داده است.

استاندار تهران بیان داشت: تعداد روزهای سالم و ناسالم نسبت به سال گذشته قابل مقایسه نیست و وضع مطلوب‌تری را داریم.

وی بیان داشت: اتوبوس‌ها، موتورسیکلت‌ها، تاکسی‌های فرسوده و آژانس‌ها در افزایش آلایندگی‌های هوا تأثیر گذار هستند و باید سهم آن‌ها نیز در آلودگی‌ها کاهش یابد.

ايراني
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
آقاي استاندار واقعا خارج كردن خودروهاي فرسود و تدابير مناسب حالا هرچه منابع بخواد به اندازه سلامتي كودكان تو اين مملكت ارزش نداره خواهشا يكسري به مطب هاي آلرژي و اسم بزنيد ببينيد چه خبره.
محسن
United States of America
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
باتشكر از اقاي شبديز و كامنت گويا مضافأ اگر امار كشته شدگان افراد سرشناس و هنرمند كه اگاهي داده ميشود را به درصد اين ميزان با افراد ناشناس تعميم دهيم روشن ميشود كه ألودگي جه فاجعه اي را رقم زده معهذا ناداني باز هم از آلودگي كشنده تر است؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
درود ! بنزین ، همان بنزین و دولت ، همان دولت پیشین است .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
درآن چندروزمحدوددرسالی که اوج الودگی هوای تهران است،به خاطرجان مردم هم شده بایدتعطیل کرد.بازنگهداشتن کلیه مدارس وادارات وسازمانهاوکارخانجات دراوج آلودگی هوای کشنده تهران توجیه نداردوعقلانی نیست.نه به انهمه تعطیلی دولت قبل ونه به این دولت که اگرهمه آسم بگیرندوخفه هم شوندحاضربه تعطیل کردن نسیت!!!افراط وتفریط
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
بنظر من هرکسی در هر مقامی باعث شود یکنفر آسیب ببیند آنهم بطور عمد قطعا طبق قانون کشور مجرم و محکوم است .
کوتاهی از هیچکس قابل پذیرش نیست حال اگر بطور عمدی باشد که جای خود ، دارد.
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
همانطور که در دولت قبل تعطیلاتی به دلیل آلودگی هوا بود که قابل انتقاد بود . در این دولت نیز برخی روزها باید تعطیل باشد که تعطیل نمی کنند و قابل انتقاد است .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
چون تعطیلی وجود نداره تو هوای آلوده لذا معتقدند که نسبت به گذشته وضعیت مطلوب تری داریم!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
آلودگی هوا توی اصفهان هم داره غوغا می کنه که هیچکس حتی حرفی راجع به آن هم نمی زنه. با جلسه تشکیل دادن و دور هم نشستن و شیرینی و چایی خوردن مشکلی حل نمی شه. البته مشکل بیکاری حل می شه چون تا چند وقته دیگه خیل عظیمی از بجه ها تا قبل از سن کار و بلوغ در اثر سرطان های مختلف مرده اند و بدین ترتیب مشکل بیکاری حل می شود.
reza1
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
جناب آقای مهندس هاشمی اینکه میگویید تعداد روزهای سالم و ناسالم مقایسه شوند خب اون ملاک درستی نیست چون باد رو که شما دیگه نقشی روش ندارید . باید رفت و توی بیمارستانه دید چه خبره . چشمانمان که دیگه دروغ نمیگه . باز لااقل یادمه در مکانهای شلوغ اورژانس همیشه آماده باش بود مبادا اتفاق خاصی برای مردم پیش نیاد . چرا همه مسایل رو میخواهید سیاسی کنید . آیا جان کودکان و پسر و دخترهای دبستانی مهمتره یا اینکه تعداد روزهای سالم و ناسالم یا اینکه مقایسه این دوره و اون دوره .
شبدیز
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
احسنت. در دولت (مجموعه محیط زیست و شرکت کنترل کیفیت هوا وابسته به شهرداری) آمار آلودگی دستکاری میشه و بدانید آلودگی به مراتب بدتر از آنی است که گزارش می شود. به عنوان یک محقق روی اثرات آلودگی بر روی مرگ و میر تهران کار می کردم. در تحقیق به رابطه همبستگی آلودگی هوا با مرگ و میر پرداختم و از ضریب همبستگی معکوس رابطه شوک زده شدم. می دانید یعنی چی یعنی این که به قدری این رابطه بدیهی و ممکن دستکاری شده که رابطه از مثبت و مستقیم به منفی و معکوس تبدیل شده و با این وضع هر قدر آلودگی بیشتر بشه مرگ و میر کمتره. نمی دانم این یافته را به کی و کجا ببرم که سرم به باد نره.
توحید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
بالاخره معلوم نشد به نظر شما کیفیت هوا بهتر شده یا نه!؟ از طرفی میگین باد تاثیر داشته (یعنی کیفیت هوا بهتر شده) از طرف دیگه میگین به بیمارستانها سر بزنین.
بنظر شما جلوگیری از توزیع بنزین پتروشیمی ها هیچ تاثیری روی کیفیت هوا نداشته!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
روحانی اصلا خیالش نیست
فقط چسبیده به 1+5
آقای روحانی مملکت مشکلات دیگری هم داره
اصلا فکر ترافیک هستی؟
اصلا فکر قیمت دلار هستی؟
اصلا فکر آلودگی هستی؟
راستی جاده شمال چی شد؟
بیداری ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
آقای استاندار خیلی فکر کردی
خسته نباشی
مجله فرارو