bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۲۹۸۹۲

ثبت 2476 طلاق در نوروز 94

تاریخ انتشار: ۱۱:۳۳ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۴
مدیرکل آمار و اطلاعات جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور گفت: در 14 روز ابتدایی سال 94 نسبت به مدت مشابه آن در سال 93 نرخ چهار واقعه حیاتی ولادت، ازدواج، طلاق و فوت افزایش یافته است.

علی‌اکبر محزون در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: از روز اول تا 14 فروردین‌ماه سال جاری 41 هزار و 368 واقعه ولادت در کشور به ثبت رسید که 32 هزار و 237 ولادت در شهرها و 9 هزار و 131 واقعه در روستاها به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: همچنین طی این مدت 11 هزار و 297 واقعه فوت به ثبت رسیده است که 8654 واقعه در شهرها ثبت شده است.

مدیرکل آمار و اطلاعات جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور درباره آمار ازدواج در 14 روز نوروز نیز گفت: از اول تا 14 فروردین‌ماه 8923 واقعه ازدواج در کشور ثبت شده که 7522 واقعه مربوط به شهرها و 1401 واقعه مربوط به روستاها بوده است.

محزون با اشاره به آمار طلاق در تعطیلات نوروزی نیز تصریح کرد: در این مدت 2476 واقعه طلاق در کشور ثبت شده که 2186 واقعه در شهرها و 290 واقعه در روستاها به ثبت رسیده است.

وی همچنین با اشاره به آمار ولادت، فوت، ازدواج و طلاق در تعطیلات نوروزی سال 93 اظهار کرد: در این مدت 40 هزار و 942 واقعه ولادت ثبت شده بود که 32 هزار و 18 واقعه مربوط به شهرها و 8924 واقعه مربوط به روستاها بود.

مدیرکل اطلاعات و آمار جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور اضافه کرد: در تعطیلات نوروزی سال گذشته 10 هزار و 320 واقعه فوت به ثبت رسید که 8450 واقعه در شهر بود.

محزون در ادامه گفت: در این مدت 6325 واقعه ازدواج ثبت شد که 5149 واقعه در شهرها به ثبت رسید.

مدیرکل اطلاعات و آمار جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور در پایان گفت: در تعطیلات نوروزی سال گذشته 1162 واقعه طلاق نیز ثبت شد که 3039 واقعه مربوط به مناطق شهری و 123 واقعه مربوط به مناطق روستایی بود.
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
از جنبه دیگه نگاه کنید. طلاق یعنی بلوغ فکری دو نفر که نمی تونن با هم زندگی کنن و عین دو تا آدم عاقل و بالغ از هم جدا میشن. بهتر از قتل و جنایت خانوادگی و جنگ و جدل و اعصاب خوردی بی پایان هر روزه است.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
به نظر می رسد آمار طلاق مناطق شهری سال 93 رو اشتباه زدید که تعداد 1039 نفر درست می باشد .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
ما ركورد زديم!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
در مورد پرايد هم يه چيزي بگو
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
مگه در تعطیلات عید نوروز دادگاه ها فعالیت داشتن ؟
و اینکه , سالی که نکوست از بهارش پیداست ....
به یاد یونس عساکره
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
90 درصد به خاطر مشکلات اقتصادیه
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۸
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
تاسف. همین
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
الان تو دوروو ور من دوسه تا زوج میشناسم که دارن جدا میشن و جداییشونم 2-3 سالی طول میکشه، دلیلشم تو این موردا که من دیدم اینکه پسرا فقط خواستن ازدواج کنن و احتمالا جز سرو سامان یافتن 90 درصد برای ارضای تمایلات جنسی بوده ، دخترها هم بنا به اقتضای شرایط (نبود خواستگار خوب و فشار خانواده و جامعه برای ازدواج) و با اینکه از طرف خوششون نمیومده ازدواج کردن، اون موقع پسره 1 پاپاسی نداشته ولی کلی مهریه بستن بهش الان 4-5 سال کار کرده دوزار پس انداز داره اونم باید بده مهریه بجز نفقه و ... واسه همین هرکاری میکنه که تمام عمرو زندگیشو نده به زنی که الان تنها هدفش جدایی و کاسبی حسابی و ازدواج با کس دیگه ایهه!!
خانمام میگن مهریه حقمونه، خوب اونا هم محقن و این وسط کی مقصره!!
فرهنگ بد، مهریه، پوست اندازی فرهنگی، عدم ارضای درست امیال جنسی در جوانان و هدف شدن در ازدواج، فرهنگ بد در مورد دختران مجرد و....
مجله فرارو