bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۴۳۸۴۴

آتلتیکو بیلبائو با شکست بارسلونا قهرمان سوپر جام اسپانیا شد

تاریخ انتشار: ۰۱:۰۳ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
آتلیتکو بیلبائو با تساوی ۱-۱ مقابل بارسلونا در بازی برگشت، در مجموع دو مسابقه رفت و برگشت سوپرجام اسپانیا ۵ بر یک قهرمان فصل پیش لالیگا را مغلوب کرد و برای اولین بار در ۳۱ سال گذشته موفق به کسب یک جام شد.

بیلبائو در بازی رفت مقابل بارسلونا موفق شده بود با نتیجه ۴ بر صفر به پیروزی برسد ولی تیم میزبان امیدوار بود در بازی برگشت بتواند نتیجه را جبران کند.

در این مسابقه لیونل مسی در اواخر نیمه اول موفق شد دروازه آتلتیکوبیلبائو را در ورزشگاه نیو کمپ باز کند، ولی بارسلونا که امیدوار بود بتواند نتیجه بازی رفت را جبران کند ۱۰ دقیقه پس از آغاز نیمه دوم با اخراج پیکه ده نفره شد.

آریتس آدوریس مهاجم بیلبائو که در بازی رفت هت تریک کرده بود در اواخر این بازی هم گلزنی کرد تا در نهایت نتیجه مسابقه ۱-۱ مساوی شود.

در اواخر این مسابقه کی‌که سولا بازیکن آتلتیکوبیلبائو کارت قرمز گرفت و اخراج شد. بارسلونا با وجود اینکه در بیشتر زمان بازی توپ را در اختیار داشت ولی نتوانست موقعیتهای مناسب گلزنی روی دروازه تیم میهمان ایجاد کند.

قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا در ترکیب خط حمله خود از مسی، سوارز و پدرو استفاده کرده بود ولی بازیکنان آتلتیکوبیلبائو با دفاع منظم و فشرده مانع از ایجاد موقعیت توسط بازیکنان خط حمله بارسلونا شدند.

در جریان این مسابقه، زمانی که لیونل مسی صاحب توپ می‌شد حداقل دو بازیکن بیلبائو او را احاطه می‌کردند و همین باعث می‌شد ارتباط او با لوئیس سوارز دیگر بازیکن خط حمله بارسلونا قطع شود.
پدرو بازیکنی که بر اساس گزارش‌های منتشر شده، مورد توجه منچستریونایتد است در این بازی در اوایل بازی موقعیت‌های خوبی برای باز کردن دروازه حریف داشت، ولی بی دقتی او در زدن ضربات آخر باعث شد که این فرصت‌ها از دست برود.

بارسلونا در اولین بازی فصل جدید لالیگا اول شهریور باید خارج از خانه بار دیگر با آتلتیکوبیلبائو بازی کند.
منبع: بی بی سی
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv