bato-adv
کد خبر: ۲۶۲۵۰

"مجاهدين و مشاركتی‌ها عناصر فتنه هستند"

تاریخ انتشار: ۰۹:۵۷ - ۱۳ خرداد ۱۳۸۸


 چهرهاي شاخص اصولگرايان با تخريب عملكرد اصلاح طلبان طي سالهاي گذشته مقابل اين جريان جبهه گيري كردند.
 
هرچه بيشتر به زمان برگزاري انتخابات نزديكتر مي‌شويم تخريبهاي دوجريان رقيب عليه هم شدت بيشتري مي‌گيرد تا جايي كه برخي از اعضاي ارشد جريان اصولگرا ماهيت جريان رقيبشان يعني اصلاحات را زير سوال مي‌برند. 

مصداق اين امر سخنان اخير حسين فدايي و روح الله حسينيان از چهره‌هاي شاخص جريان حاميان دولت در مجلس است كه در سخناني به تخريب فعاليتهاي جريان اصلاحات پرداخته‌اند . حسين فدايي چهره شاخص جريان اصولگرايان كه اين روزها در حمايت از كانديداتوري محمود احمدي نژاد مكررا به ايراد سخن مي‌پردازد و با حضور پي در پي در محافل انتخاباتي به يكي از اصلي ترين نقادان جناح اصلاحات تبديل شده است در آخرين اظهارنظر انتخاباتي اش جريان اصلاح طلبان را در دايره فتنه گران قرار داده و نسبت به تلاش اين جريان براي ايجاد بحران در كشور هشدار داده است.
 
دبير كل جمعيت ايثارگران با معرفي مهدي‌هاشمي به عنوان چهره شاخص جريان‌هاي فنته گر كشور تاكيد كرد: فتنه‌گران براي رسيدن به قدرت به هر کاري دست مي‌زنند. فدايي كه در همايش هم‌انديشي اصولگرايان سخن مي‌گفت با اشاره به اينکه کانون فتنه در کشور از بقاياي منافقان است، افزود: آنچه که در دوره‌هاي مختلف انتخابات مد‌نظر اهالي سياست قرار مي‌گيرد، روشن شدن تصوير دقيقي از آرايش سياسي موجود در کشور است. 

نماينده تهران ادامه داد: اين کانون فتنه جرياني است که تابلويي رسمي ندارد ولي اثر جدي دارد و از اول انقلاب شکل گرفته‌و با حفظ ماهيت اصلي هيچ‌گاه ظاهر نشده‌و در طول سه دهه گذشته بحران‌هاي جدي در جامعه رقم زده‌ است. 

عناصر فتنه در مجلس ششم بحث عبور از خاتمي را مطرح كردند
وي با اشاره به اينکه اين افراد زير پرچم نظام رشد کرده و بناي ايجاد افتراق بين مومنان را دارند، اضافه کرد: اين طيف در دهه اول انقلاب در قالب طايفه روحانيان بيدار فعاليت مي‌کردند و عنصر شاخص‌آنها افرادي مانند مهدي‌هاشمي بود که در ماجراي انتقال اطلاعات نظام به منافقان هويتش آشکار شد.(قابل ذكر است كه مهدي‌هاشمي در دهه 60 مسوول نهضت‌هاي آزاديبخش سپاه پاسداران انقلاب اسلامي بود. وي از نزديکان حسينعلي منتظري بود كه در مهرماه سال 66 به اتهام قتل شمس‌آبادي اعدام شد.) فدايي عناصري که بعدها به آنان پيوستند را از قبيل حلقه کيان، مجاهدين انقلاب و مشارکتي‌ها عنوان کرد و گفت: آنها پس از دوم خرداد فکر مي‌کردند مي‌توانند مسير انقلاب را تغيير دهند. دبيرکل جمعيت ايثارگران به جريان استعفاي دسته جمعي نمايندگان مجلس ششم اشاره کرد و ادامه داد: آنها پس از اجراي سناريوي استعفاي دسته جمعي، خروج از حاکميت را طراحي کردند و سپس عبور از خاتمي را در دستور کار قرار دادند. 

جريان افراطي مسير اصلاحات را بر هم زد
فدايي با اشاره به سخنان مهدي کروبي و سيدمحمد خاتمي گفت: آنان نيز در بسياري از سخنان خود مي‌گويند، اين جريان افراطي مسير اصلاحات را بر هم زد. وي در ادامه با بيان برخي از بيانات امام خميني (ره) ياد آور شد: ايشان نيز در بسياري از سخنراني‌ها و فرمايشات خود به بحث افشاي ماهيت بسياري از جريان‌هاي مقابل انقلاب اسلامي تاکيد کرده‌اند. نماينده تهران در ادامه با بيان نمونه‌هايي از اقدامات کانون فتنه در کشور گفت: يک نمونه داستان مهدي‌هاشمي است که چنان فضايي در جامعه ايجاد کرده بود که اگر شهيد بهشتي به هر محلي مي‌رفت مورد اهانت و توهين قرار مي‌گرفت و چنين فضايي نه تنها براي شهيد بهشتي بلکه براي ساير بزرگان نظام نيز مطرح بود. امروز تقابل دو جريان سياسي وجود دارد؛ نه تقابل احمدي‌نژاد و موسوي. 

مجاهدين و مشاركت انقلاب را منحرف كردند
همچنين روح الله حسينيان نيز در همراهي فدايي براي تخريب جريان رقيب عملكرد دو حزب مجاهدين انقلاب و مشاركت را مورد هدف قرارداد و گفت: مجاهدين و مشاركت جريان‌هايي هستند که در طول 8 سال حاکميت خود مسير انقلاب را منحرف و آن‌را به يک اشرافيت کامل و تمايزخواهي کساني‌که انقلاب براي آنها ارزشي نداشته تبديل كردند. دبير فراكسيون انقلاب در تكميل سخنانش تاكيد كردكه دو حزب مشارکت و مجاهدين که از جمله حاميان موسوي و پشت جريان فکري حامي او هستند در مقابل دولت نهم که يک دولت با جريان فکري امام زماني است، قرار گرفته‌اند.
 
حسينيان كه در همايش حزب‌الله در اروميه با سخنراني مي‌كرد. به‌عنوان چهره ارشد حاميان دولت در مجلس گفت: ما هنوز توهين‌هاي اين جريان‌ها را در طول 8 سال حاکميت شان به مباني ارزشي فراموش نکرده‌ايم، گفته‌هاي آنان را مبني بر اينکه افکار امام خميني به موزه‌هاي تاريخ سپرده شده رافراموش نکرديم، ما نمي‌توانيم نوشته‌ها و تصريحات آنان را مبني بر اينکه عاشورا و کربلا نتيجه خشونت بدر بود فراموش کنيم، ما هنوز هم گفته مهم آنها را که هيچ چيز براي ما مقدس نيست و ما در صدد کم رنگ کردن رنگ اسلاميت انقلاب هستيم، از ياد نبرده‌ايم. 

وي تصريح كرد: امروز دو جريان سياسي و فکري متفاوت در مقابل يکديگر قرار گرفته‌اند. به نظر مي‌رسد طمع رسيدن به قدرت در انتخابات گوش شنوا مصلحت‌سنجان را نيز بر اجراي توصيه‌هاي مكرر مقامات ارشد نظام براي رعايت اخلاق انتخاباتي ناشنوا كرده است لذا به نظر مي‌رسد در كمتر از 10 روز مانده به ‌زمان انتخابات تخريب‌ها بيش از پيش تند شوند.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین