bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۸۵۸۰۶

دسیسه زن تبهکار برای شوهران صیغه‌ای

تاریخ انتشار: ۰۰:۲۳ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
زن تبهکار که با طرح سناریویی، همسران موقت خود را با همدستی یک مرد به دام انداخته و نقشه آدم‌ربایی و سرقت از آنها را اجرا می‌کرد با ردیابی‌های پلیسی دستگیر شد.

به گزارش «ایران»، روز قبل مرد میانسالی به دادسرای جنایی تهران رفت و با تسلیم شکایتی به بازپرس شعبه چهارم گفت: حدود یک سال قبل با زن جوانی به نام «فرانک» آشنا شدم. مدتی بعد از آشنایی فرانک را به عقد موقتم درآوردم و برایش خانه‌ای اجاره کردم اما با پایان مدت صیغه‌نامه، از هم جدا شدیم و دیگر از او خبری نداشتم. تا اینکه پنج روز قبل با من تماس گرفت و گفت صاحبخانه او را جواب کرده و باید از آن خانه نقل مکان کند.

از آنجا که اجاره‌نامه خانه به نام من بود و به عنوان مهریه این پول را به او داده بودم، خواست تا برای لغو قرارداد و گرفتن پول پیش اجاره‌خانه به آنجا بروم، من هم به محل قرار رفتم تا با هم به بنگاه معاملات ملکی برویم اما سر قرار به جای فرانک، سه مرد جوان را دیدم. آنها پس از ضرب و شتم و با زور، مرا سوار خودروی پژو کرده و به یکی از شهرهای شمالی بردند. سه روز تمام شکنجه‌ام دادند و بعد هم وادارم کردند تا پای چک‌ها و سفته‌های زیادی را امضا کنم. حتی با تهدید آنها برگه‌های سفیدی را نیز امضا کردم.

در نهایت بعد از سه روز مرا از خانه مخروبه خارج کرده و در جاده‌ای دورافتاده رهایم کردند. پس از شکایت مرد میانسال، تحقیقات پلیسی برای دستگیری عاملان این آدم‌ربایی به دستور بازپرس آرش سیفی آغاز شد.

کارآگاهان در نخستین گام به سراغ زن جوان رفته و او را بازداشت کردند. فرانک که ابتدا منکر آدم‌ ربایی بود در ادامه تحقیقات لب به اعتراف گشود و گفت: در دوران نوجوانی به پسری به نام فرشید علاقه‌مند شدم اما بعد از مدتی فرشید ازدواج کرد و از او بی‌خبر ماندم. چند سال بعد ازدواج کردم اما مشکلات زندگی باعث جدایی‌ام شد و بعد از آن به عقد موقت مرد پولداری به نام «ارسلان» درآمدم.

تا اینکه چند ماه قبل، زمانی که مدت صیغه‌ام با «ارسلان» تمام شده بود در اینستاگرام موفق شدم فرشید را پیدا کنم. برایش پیغام گذاشتم و این آغازی دوباره در رابطه ما بود. فرشید وقتی از وضعیت زندگی‌ام باخبر شد، نقشه‌ای مطرح و پیشنهاد کرد با ترفندی ارسلان را بدزدیم و از او چک و سفته بگیریم. من که از سال‌ها قبل مهر فرشید را به دل داشتم با نقشه‌اش موافقت کردم و ارسلان را با ترفندی سر قرار کشاندم. الان هم خبری از فرشید ندارم و نمی‌دانم کجاست!

درحالی که زن جوان چنین اظهاراتی داشت، در تحقیقات صورت گرفته از سوی بازپرس شعبه 4 دادسرای جنایی، مشخص شد این زن در شعبه هفتم دادسرای جنایی نیز پرونده‌ای مشابه دارد. در این پرونده او با مرد دیگری که همسر موقتش بوده قرار گذاشته و سه مرد ناشناس وی را ربوده و از او مبلغ زیادی پول گرفته بودند. از آنجا که احتمال می‌رود افراد دیگری نیز به این شیوه در دام زن جوان و همدستانش گرفتار شده باشند، بازپرس جنایی دستور تحقیقات بیشتر در این‌باره را صادر کرد.

در حال حاضر تلاش برای دستگیری فرشید و دو متهم دیگر ادامه دارد.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
پرطرفدارترین عناوین