bato-adv
کد خبر: ۲۹۸۰۲۰

اعتراض شدید صالحی به وزیر انرژی آمریکا

تاریخ انتشار: ۰۹:۲۶ - ۱۵ آذر ۱۳۹۵
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در دیدار «ارنست مونیز» وزیر انرژی آمریکا در وین، با اعتراض شدید ایران و ابراز نگرانی جدی از تمدید قانون تحریم های موسوم به 'ایسا' در کنگره آمریکا بر حق جمهوری اسلامی ایران برای هرگونه واکنش مقتضی تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان و ارنست مونیز وزیر انرژی آمریکا که برای سخنرانی در اجلاس کنفرانس بین المللی امنیت هسته ای که از پنجم تا نهم دسامبر (15تا 19آذر ) توسط آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برگزار می شود در وین حضور دارند، عصر یکشنبه دیدار و گفت وگو کردند.
 
صالحی در این دیدار با اشاره به پایبندی کامل جمهوری اسلامی ایران به تمامی تعهدات خود در مورد برجام که به تایید آژانس رسیده، خواستار پایبندی آمریکا به تعهدات خود در این زمینه خصوصا جلوگیری از اجرایی شدن قانون ایسا شد.
 
ارنست مونیز هم در این دیدار با بیان اینکه اعتراض ایران را به رئیس جمهوری آمریکا منتقل خواهد کرد، افزود: دولت ایالات متحده به برجام پایبند است و رئیس جمهوری این کشور با استفاده از اختیارات خود کماکان جلوی اجرای تمام بخش هایی از این قانون که مطابق با برجام نبایستی اجرا شوند، را خواهد گرفت.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
متاسفم از این دیپلماسی عجله ای و ضعیف ظریف و دوستان! فقط به فکر نام و نشان برای خودشون بودند
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
استاد بزرگ ، زمانیکه داشتید تمام اختیارات را به آمریکا می دانید و همه گفتند این درست نیست و شما گفتید کسی نمی فهمد و فقط شما عقل کل هستید ، حالا باید بدون حمایت مردم ایران بدنبال گرفتن حق باشید.
شما تنها هستید و مردم ایران از شما حمایت نمیکنند.
باید در مقابل مردم ایران پاسخگوی اعمال غیر عقلانی خود باشید .
شما تنهای تنها هستید .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
"همه گفتند درست نیست"!!
همه به شما گفتند؟ یا شما وکیل همه هستید؟
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۳
مجله فرارو
هم اکنون دیگران میخوانند