bato-adv
کد خبر: ۳۰۱۳۸۴

کنایه عضو شورای شهر به قالیباف

رئیس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران نسبت به سخنان روز گذشته محمدباقر قالیباف و آنچه که وی از آن به عنوان اهانت به اعضای شورا یاد کرد واکنش نشان داد و گفت:«ادب مرد به ز دولت اوست».
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۷ - ۱۴ دی ۱۳۹۵
رئیس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران نسبت به سخنان روز گذشته محمدباقر قالیباف و آنچه که وی از آن به عنوان اهانت به اعضای شورا یاد کرد واکنش نشان داد و گفت:«ادب مرد به ز دولت اوست».

به گزارش ایرنا، رحمت الله حافظی روز سه شنبه در سیصد و هیجدهمین نشست علنی شورای شهر تهران خطاب به شهردار پایتخت افزود: حق با شماست، اگر ما درست عمل می کردیم نباید استمرار حضور شما را در این مسند تحمل می کردیم.

حافظی در ادامه اظهار کرد: آقای قالیباف حق باشماست، برخی از اعضای شورای شهر انسان نیستند، هیچ انسانی نمی تواند اجحاف به مردم و انحرافات از مصوبات شورا را ببیند و استمرار حضور شما در این مسند را تحمل کند.

وی تصریح کرد: اگر ما به عنوان نماینده مردم در صیانت از حقوق شهروندان درست رفتار می کردیم شاهد این اتفاقات نبودیم.

حافظی ادامه داد: وقتی گزارش حسابرسی از شهرداری در اختیار مردم قرار نمی گیرد و افکار عمومی هم متعجب می شوند، نتیجه این می شود که به شورا توهین کنند.

وی همچنین با اشاره به صحبت های سال گذشته یکی از مدیران شهرداری تهران و اهانت وی به اعضا اظهار کرد: که متاسفانه دراین خصوص واکنشی از شورا دیده نشد و نتیجه این عدم واکنش ، چنین شد که بعد از مدتی رییس این فرد نیز(شهردار تهران) به برخی از اعضا توهین می کند.

به گزارش ایرنا، شهردار تهران روز گذشته در آیین بهره برداری از 65 واگن جدی مترو در واکنش به اظهارات برخی از اعضای شورای شهر مبنی بر ایجاد ترافیک مصنوعی در پایتخت گفت که ترافیک ساختگی به عقل جن هم نمی رسد و طرح این مباحث، دادن آدرس غلط است.

محمدباقر قالیباف افزود: مباحثی همچون ترافیک مصنوعی و ساختگی زمانی از سوی انسان(البته اگر بشود به آنها انسان گفت) بیان می شود که قافیه به تنگ آمده باشد.

وی تصریح کرد: ترافیک مصنوعی در حقیقت، دادن آدرس غلط و همچنین جعل واژگان است.
مجله خواندنی ها
مجله فرارو