bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۳۱۴۳۰۲

ستاد قالیباف: قالیباف انصراف نمی دهد

تاریخ انتشار: ۱۷:۴۹ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
سخنگوی ستاد انتخاباتی قالیباف در خراسان رضوی گفت: قالیباف تا این لحظه به جد در انتخابات ریاست جمهوری حضور دارد و قصد انصراف نیز ندارد.

به گزارش ایسنا، مصطفی ترکاشوند امروز 11 اردیبهشت ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: قالیباف تا این لحظه به جد در بحث انتخابات ریاست جمهوری حضور دارد و قصد انصراف نیز ندارد، گمانه زنی‌های غیر رسمی نشان می‌دهد که قالیباف نظر قابل توجه‌ای از مردم را جلب کرده است.

وی افزود: خروجی صندوق‌های اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری چه به نفع قالیباف باشد چه به نفع رئیسی، برای ستاد قالیباف به منزله پیروزی است و معتقدیم ادامه دولت فعلی خسران است.

ترکاشوند با اشاره به اینکه رقابت درون گفتمانی با آقای رئیسی نداریم، اظهار کرد: رئیسی و قالیباف در واقع همسو هستند و اسم هر کدام از آنها که از صندوق خارج شود خدا را شکر می‌کنیم.
ناشناس
United States of America
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۲
عدم رای رییسی دو شکست دارد 1- عدم کسب ریاست اجرایی کشور و جایگاه مقام دوم مملکت 2 - زیر سوال رفتن ایشان مبنی بر عدم پذیرش وی برای مقام بالاتر توسط مردم .
و اما قالیباف اگر رای نیاورد 1- از دست دادن مسوولیت شهرداری و رانت بازی در شهرداری تهران و شکست اصول گرایان در امور سیاسی کشور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۲
حتماً انصراف خواهد داد چون رای نخواهد اورد
ابوالفضل
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
بمون نرو.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
تلاش ایشان بیهوده است جهت مقابله با افراطی گری و دلواپسی منتخب ملت ایران دکتر روحانی است
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۴
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv