bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۳۲۳۵۱۵

داماد ترامپ به اتهامات پاسخ گفت

جراد کوشنر داماد ترامپ اسناد و جزئیات مربوط به دفاع از خود در برابر اتهام ارتباط با دیپلمات های روسی در ایام انتخابات را تحویل کنگره داد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۴ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
جراد کوشنر داماد ترامپ اسناد و جزئیات مربوط به دفاع از خود در برابر اتهام ارتباط با دیپلمات های روسی در ایام انتخابات را تحویل کنگره داد.
 
به گزارش ایران، کوشنر در این دفاعیه موارد و محل های ارتباط و تماس با خارجی ها در ایام انتخابات پدر زنش را بازگو کرده است. او متهم به برقراری ارتباطات پنهان با روسها است ارتباطاتی که به گفته منتقدان منجر به عملیات افشاگری و جنگ روانی روسها علیه حزب دموکرات و تخریب چهره هیلاری کلینتون از این طریق شده است.
 
او گفته است اولین بار سفیر روسیه را در جریان ملاقات دسته جمعی با دیپلمات های خارجی دیده است. به گفته کوشنر این دیدار در هتلی انجام شده که در آن او سعی کرده است سفرها و دیپلمات ها را از سیاست خارجی کاندیدای جمهوری خواهان با خبر کند. طراح این برنامه توجیهی دیمیتری سایمز مدیر نشریه نشنال اینترست بوده است و در روز ملاقات در هتل دیمیتری همه میهمانان خارجی از جمله کیسلیاک سفیر روسیه را به وی معرفی کرده است.
 
او در باره اتهام هایی که  رسانه های بزرگ مثل رویترز مطرح کرده اند گفت که من دهها ایمیل و تماس از طرف های خارجی در ایام انتخابات داشتم اما این گونه نبود که دنبال این تماس ها وارد مراوده شوم.
 
حتی وقتی نام سفیر روسیه را قبل از نامه نگاری رسمی از مدیر نشنال اینترست پرسیدم کوشنر که در حال حاضر مغز متفکر ترامپ بویژه در برقراری روابط و قراردادهای بزرگ مثل قرارداد 300 میلیارد دلاری با سعودیها شناخته می شود در بخش دیگر این اسناد تاکید کرده است که قبل از انتخابات فعالیت بازرگانی شفافی داشته است و بعد از انتصاب به سمت دستیار رئیس جمهوری از فعالیت های تجاری کناره گرفته است.
مجله خواندنی ها
مجله فرارو