bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۳۳۲۷۰۹

کنایه آشنا به جلیلی

تاریخ انتشار: ۲۰:۴۳ - ۲۳ مهر ۱۳۹۶
مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور تاکید کرد: ای کاش برادر سایه‌دارمان به جای طعنه مدام به مذاکره‌کنندگان پس از خود، گزارش شش سال و نیم مذاکرات خود را منتشر می‌کرد.

به گزارش ایلنا، حسام‌الدین آشنا در کانال تلگرامی خود در مطلبی کنایه‌آمیز خطاب به سعید جلیلی نوشت: ای کاش برادر سایه‌دارمان به جای طعنه مدام به مذاکره‌کنندگان پس از خود، گزارش شش سال و نیم مذاکرات خود را منتشر می‌کرد تا امکان مقایسه باشد.

سعید جلیلی امروز در توئیتی درباره برجام نوشت: باید در دانشگاه‌ها یک دوره برجام‌خوانی شروع شود، این بحث علمی است نه سیاسی. برجام یک سند 159 صفحه‌ای مهم است که تا سالها کشور درگیر آن است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
باشه .هر دو طرف همه چیز را منتشر کنند تا ببینیم کیا مملکت را فروختند
شاهرخ
Germany
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
توضیح نیاز نیست بدهد جناب آشنا چون هزاران سانتریفیوژ و که با زحمت دانشمندان و نخبگان راه اندازی شد رو خراب نکرد چون قلب راکتور اراک را با سیمان پر نکرد چون ذخیره غنی سازی را به ثمن بخس نداد و از همه بدتر اینها رو نداد بعدش الان به جای اینکه تحرذیمها برداشته بشود و بانکها مشکلاتشون حل بشه هر روز تحریمهای بیشتر شدیم و گسترده ترین تحریم ها در بعد از برجام اتفاق افتاد و تازه الان بعد از این همه وادادگی و خراب و آوار کردن تمام تکنولوژی و داشته هامون تازه چانه میزنیم سر اینکه آمریکا از برجام بره بیرون یا نره بیرون وامصیبتا داره باید ظریف و روحانی رو ببرن کنار قبر امیر کبیر و اونجا ازشون بازجویی کنن . جریان برجام شده مثل داستان خر برفت و خر برفت که باب رجام همه چیز رفت تازه ظریف و روحانی باید بگردند و بگویند و مشغول امریکاییها باشند که از برجام رفته بیرون یا نرفته در صورتیکه تمام داشته های هسته ای مون رفت و روحانی و ظریف و اصلاح طلبها دارن داد و فریاد ساختگی و رد گم کتنی اروپاییها و امریکاییها رو تکرار میکنن . اگر نمیدونن که واقعا جای تعجب داره اگر هم میدونن که حسابشون با کرام الکاتبین . فرارو چرا پیام های من و که دارای دلایل و حقایق روشگرانه است منتشر نمیکنی؟ اقایان ازاد اندیش!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
برادر آشنای نا اشنا.گیرم عملکرد او صفر اما عملکرد شما که زیر صفر است مگرشما نفرمودید با هر روز تاخیر در اجرای برجام میلیونها دلار خسارت به کشور وارد میشود مگر شماها نفرمودید همه تحریم ها فرو ریخت مگر رییستان نفرمود با برجام دیوار تحریم ها ترک برداشت و .... حرفهای دیگر میخواهید با چه مقایسه کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
حسام الدین جان راست میگه دیگه ! حالاشمامیخوای یه جوری سمبلش کنی!!!
حسین
Germany
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
باید ظرفیتهای سخت افزاری و نرم افزاری را بررسی کرد .
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۲
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
آقای آشنا برای شما هنوز زوده در حد دکتر جلیلی بفهمی، شاید ده سال دیگه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
قبل از اون عالیجناب آشنا بهتره بفرمایند شرح وظایف ایشون دقیقا چیه و تو این 5 سال زیر جل اعتدال چه کاری برای مردم کردند و بعدش باید به مردم توضیح بدند چرا برجام به حدثی تبدیل شده که بوی گندش همه جا رو ورداشته ولی هیچکی نمی تونه حتی یک دستاورد مثبتش رو برای کشور پیدا کنه.
علی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
مثلا خیال می کنید توافق خوبی کرده اید واقعا روی سنگ پا را سفید کردید از توافق چی گیرتان امده بگم تحریم های جدید، عدم لغوتحریم های قبلی ،تعطیلی سایت های هسته ای ، زبان درازی و توهین کشورهای برزگ و فسقلی به دوتا هواپیما می نازید اگر مشکل کشور ما دوتاهواپیما بود حتما روز تحویل انها را جشن گرفته و تعطیل اعلام کنید .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
نتیجه 6.5 سال مذاکره جلیلی تحریم بود و تهدید و صنعت هسته ای
نتیجه 4 سال مذاکره ظریف تحریم بود و تهدید بدون صنعت هسته ای بعلاوه مدال خدمت برای جاسوس!
افوس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
مردم عزیزسلام،
البته که آقای آشنای دولتی هم استادجنگ روانیست و سوال های منطقی و غیر سیاسی رو با حاشیه سازی و کنایه های مردم فریب بی پاسخ میذاره!!!
واما ، اگر جلیلی بیلان کاری هم نداده باشه که البته همیشه داده و گزارشاتش موجوده! تیم امنیتی آقای روحانی کلا همه چیز رو محرمانه کرده!!
نمونه؛ قراردادهای نفتی ، وتجاری باغرب و همچنین محرمانگی 3یا4قراردادجانبی برجام که با افشاگری رسانه ها فاش شد مثل fatfو 2030!!!
آدم های ضعیف همیشه ضعف هاشون رو با فرافکنی پنهان میکنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
آقای آشنا! گزارش شش سال و نیم مذاکرات جلیلی، همان چیزی بود که دولت شما پای میز مذاکره با دشمنان این ملت به آن تکیه کرد، بر سرش قمار کرد و در بازی "اعتماد به کدخدا" همه را باخت!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
اونا که دلواپسن!
شما که دلارام هستید و ادعای نتیجه برد برد برای برجام رو دارید متن و گزارش مذاکراتتون رو منتشر کنید ...
مجله فرارو