bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۳۴۱۴۷۹
با دستور ظریف

تغییرات در ساختار وزارت خارجه کلید خورد

محمد جواد ظریف ، دستور اجرایی شدن چارت ساختارجدید وزارت خارجه را ابلاغ کرد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۶ - ۰۳ دی ۱۳۹۶
فرارو- محمد جواد ظریف، دستور اجرایی شدن چارت ساختار جدید وزارت خارجه را ابلاغ کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان دوسالی بود که به صورت جدی ایده تغییرات در ساختار وزارت خارجه را دنبال می‌کرد و در این چارچوب جلسات متعددی را در درون این وزارت خانه در سطوح مختلف جهت تحقق این ایده در راستای چابک سازی دستگاه دیپلماسی کشور برگزار کرد.

او سپس بعد از اخذ نظرات کارشناسی در داخل و خارج از این وزارت خانه در مورد این طرح و تایید سازمان امور اداری و استخدامی کشور از روز گذشته دستور اجرایی شدن آغاز تغییرات ساختار جدید وزارت خارجه را به بدنه این وزارت خانه ابلاغ کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در همین ارتباط در پاسخ به سوال ایسنا در مورد روند اجرایی شدن تغییر ات ساختار در وزارت خارجه که اخیرا و در دو مرحله به تصویب سازمان امور اداری و استخدامی کشور نیز رسید، گفت : آقای دکتر ظریف دستور اجرایی شدن این تغییرات را روز گذشته صادر کرد.

بهرام قاسمی بابیان این که تغییرات ساختار در وزارت خارجه مراحل نهایی خود را برای اجرایی شدن کامل طی می‌کند، اظهار کرد : طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان این ماه روند اجرایی شدن این تغییرات به اتمام خواهد رسید.

وی با بیان این که این تغییر ساختار در راستای چابک سازی این وزارت خانه و با هدف کاهش سطوح لایه های مدیریتی و پیشبرد هرچه بهتر وظایف دستگاه دیپلماسی کشور انجام می شود، تاکید کرد: در کنار تغییر ساختار ،تغییراتی نیز در چیدمان وزارت خارجه و مدیران صورت می گیرد.

وی همچنین با بیان این که در ساختار جدید ، ادارات کل دو جانبه به طور مستقیم زیر نظر وزیر امور خارجه فعالیت می‌کنند گفت: در چارچوب این تغییرات دو معاونت سیاسی و دیپلماسی اقتصادی در این وزارت خانه ایجاد می شوند و معاونت‌های منطقه‌ای منحل می‌شوند.
محمد قاسمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
آره دیگه از این به بعد برجام اتفاق بیافته نصفه سرمون کلا میره
کارمند قراردادی 25 سال سابقه دارای مدرک دکترا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
بعله تغییر در ساختار انجام میشه
اما تغییر در تفکرات پوسیده انجام نمیشه !!
آقای ظزیف تمام مدیران شما مدیران انتصابی و رانتی هستند البته این مختص جنابعالی نیست کلا وزارت خارجه از زمان ولایتی به این فلاکت افتاد !! شعار تیم شما م اینه که اگر کسی در تیم ما نیست نمی فهمه این حرف معاون ادری ومالی شماست؟؟؟ قوانین در وزارت شما برای خودی ها ی تفسیر داره برای نا خودی ها یک تفسیردیگه !!
مدیران منتصبی که یا فقط مدیرن یا سفیر!!!یا همسرانشون فقط دندان پزشکی بخونن بطور مثال آقای ....سفیر....از این نمونه مثال ها زیاده
اقای وزیر با قوانین ذاخلی شما دوستان خودی شما هیچوقت بازنشسته نمیشن وهمیشه هستن فقط امسال بوی بازنشستگی اقایون بعد 40یا 45 سال داره میاد مثلا قایم مقام اداری ومالی !!!
اقای ظریف خدایی تا حالا ی سر به کارگزینی وزارت زدی !!! ببینی چه حق وناحقی در انجا وجود داره!!!
کسی سوال کرده چند میلیارد هزینه این تغییر ساختاره ؟؟فقط جابجایی اتاق از ی ساختمان به ساختمان دیگه تغییر محسوب نمیشه !!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
اصلا تعطیلش کنید سیاستهای خارجی که از جای دیگه میاد شما که اختیار سیاست خارجی رو ندارید خرج ملتم کم کنید از اینجا بزنید لبنان و ...کم نیارن بودجه
من
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
حالا که گندش دراومده اختیار ندارن ؟
ناشناس
Canada
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
با این تغییر ساختار، یعنی‌ دیگه نمیشه، خدمت سربازی در زمان جنگ را در نیو یورک گذراند و حتی یک روز به ایران از ترس رفتن به خدمت ٔبر نگشت و یا برای آموزش زبان انگلیسی‌، ششماه از امکانات و هزینه سفارت ایران در آفریقای جنوبی استفاده کرد؟!
محمد قاسمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
یا کتاب کسی دیگه ای رو بگیری و به اسم خودت منتشر کنی و به اون شخص پست سفارت بدی یه وقت ضایع نکنه
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۶
مجله فرارو
پرطرفدارترین عناوین