bato-adv
کد خبر: ۳۶۵۷۲۵

درگیری معترضان خرمشهری با ماموران انتظامی

برخی معترضان خرمشهری شنبه شب اعتراض مسالمت آمیز خود را به خشونت کشانده و ضمن درگیری با ماموران انتظامی به اموال عمومی نیز خسارت وارد کردند.
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۷ - ۱۰ تير ۱۳۹۷

تعدادی از معترضان خرمشهری که عصر شنبه در اعتراض به کیفیت آب شرب این شهر در میدان شهید مطهری (ره) تجمع کرده بودند با ماموران انتظامی حاضر در محل درگیر شدند.

به گزارش ایرنا، این تجمع حدود ساعت 20 روز شنبه آغاز شد و حدود 500 نفر که اغلب هم جوان بودند با سر دادن شعارهای انتقادی خواستار حل مشکل کیفیت آب شرب شهرستانهای خرمشهر و آبادان شدند.

برخی معترضان خرمشهری به اموال عمومی خسارت زدند

ماموران انتظامی در ادامه این تجمع خواستار متفرق شدن تجمع کنندگان شدند که برخی از آنان با ماموران درگیر شدند. آنان سپس در خیابانها به راه افتاده و به برخی اموال عمومی از قبیل بانکها و سطل های زباله خسارت وارد کردند و یک پل در خرمشهر را نیز آتش زدند و گفته می شود به موزه دفاع مقدس نیز خساراتی وارد کردند.

بر پایه این گزارش پلیس نیز اقدام به شلیک گاز اشک آور کرده و تا حدودی نیز آنها را متفرق کرده ولی هنوز به طور کامل متفرق نشده اند.

هنوز اخباری از آمار رسمی مصدومین و یا دستگیر شدگان این حوادث منتشر نشده است و خبرنگاران در تلاش برای اخذ نظرات مسئولان هستند هر چند گفته می شود تعدادی از معترضین و ماموران انتظامی مصدوم شده اند.

گفته می شود بسیاری از این افراد غیر بومی بوده و با هدف بر هم زدن اوضاع و آرامش شهر خود را به حلقه معترضان رسانده اند. بسیاری از شهروندان خرمشهری خود را از صف این هنجارشکنان جدا کرده و نسبت به عملکرد خشونت بار آنان معترض هستند.

همچنین در شب گذشته نیز جمعی از از مردم خرمشهر در اعتراض به شورشدن آب آشامیدنی شهر در مقابل مسجد جامع و میدان شهید مطهری (ره) این شهر تجمع کردند.

آرامش به خرمشهر بازگشت

با تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی شهرستان خرمشهر وضعیت این شهر که برای چند ساعتی توسط افراد معترض به وضعیت آب شهر ناآرام شده بود مجدد به ارامش رسید.

احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
خرمشهر اب ندارد / اشکالی ندارد در عوض عراق اب دارد/ نیروی انتطامی نمیتوانست مردم را ارام کند فرماندار در کجا بود / یک اعتراض معمولی جرا به خشنونت تبدیل میشود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
بايد اين سايت دروغ پراكن روبايكوت كنيم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
مطمئنید که معترضین به اموال عمومی آسیب رسانده اند ؟!
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
سی سال از جنگ گذشت! روزی در شهر فاو که متعلق به ماهم نبود، و مال عراق بود ، دستگاه آب شیرین کن نصب کردیم!!!چندروز بعد باهزاران شهید و مصدوم شیمیایی مجبور به ترک آنجاشدیم!!سی سال از آن روز گذشته است !!ارز مملکت را برای واردات گوشی تلفن همراه بابرندهای معروف به خاله ، خونده های مان داده ایم!!!خرمشهر هنوز آب اشامیدنی ندارد!!!تُف بربی غیرتان تاریخ!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
]چرا منتشر نکردی .!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟ مرگ بر سانسورچی
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۶
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
فرارو چرا دروغ مینویسی ....
چرا هرچی رو که بهت دیکته میکنن رو منتشر میکنی ......
غیر بومی یعنی چی ؟ جدا شدن از صف معترضان رو از کجات درآوردی ؟
یعنی اگه تو این مملکت مردم اعتراض کنند به بی کفایتی مسئولین و مدیران باید اینطوری اخبارشون رو پخش کنید .....
وای بر دورغ گویان ....
وای بر ظالمان .....
وای بر ستمگران مظلوم نما .....
وای بر شما رسانه ای های عوامفریب ....
.
..
...
کفر پابرجا میمونه ولی ظلم پایدار نیست ....
ناشناس
Spain
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
معترض نه منافق
مرگ بر همشون
هوشیار
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
نیروی انتظامی تشکر تشکر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
جالبه فرارو یکم انصاف داشته باش و واقعبت را بنویس، معترضان به اموال عمومی خسارت زدند.!!!!؟ اگر فیلم خسارت زدن معترضان در حین انجام عملشون هست بزار......
اگر منتشز نکنی به واضح نشون میدی که چقدر در تحریف و ساسنور خبرها دخیل هستی.!!!
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
اعتراض و عصبانیت مردم به نبود آب در گرمای بالای 50 درجه بشدت قابل درکه ، لازمه دوات و مسئولین با خویشتن داری خاص این مرکز و پایتخت مقاومت ایران و مردم بزرگوارش رو به هر شکل تکریم و شرایط مناسب زندگی رو براشون بسرعت فراهم کنه ، هیچکس تاب و تحمل این گرما رو بدون آب نخواهد داشت
کیشو
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
شهرتون که آباد تر ازقبل از جنگ شده، به جای آب تو لوله ها آب پرتقال جاریه! از فرط خستگی ناشی از کار جوونا صبح تا شب تو سایه لم می دن واستراحت میکنن. ماموران هم که با احترام باهاتون برخورد می کنن. هر دفعه هم که مشکل مصالح وشن وماسه دارین گرد وغبار از آسمون می ریزه رو سرتون. باز هم بگم!آخه چرا ناشکری می کنین همشهریا؟!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
بدیهی است مخالف هرگونه اغتشاش و درگیری هستیم و می بایست هرگونه اعتراضی از مجاری قانونی باشد. اما اگر در این درگیری کسی بازداشت شد و یا مورد محاکمه قرار گرفت؛ هر کسی در مقام محکوم کردن و محاکمه کردن و بازداشت این هموطنان برآمد؛ فقط بیست و چهار ساعت آب شور برای مصارف به او بدهند تا حال کسانی که ده ها روز و چند ماه است آب ندارند و آب شور در تابستان دارند را درک کنند!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
مجاري قانوني برادر من شما اگه اين مجاري رو پيدا كردي به ما هم آدرس بده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
اينقدر دروغ بگيد تا دامنگير خودتان بشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
تو هم خیلی عوضی شدی فرارو
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
آیا به خرمشهر آب برگشت.....
مجله فرارو