bato-adv
کد خبر: ۳۷۳۷۳۵

(تصاویر) مدارس متروکه شمال ایران

شهرستان آزادشهر با برخورداری از ۱۰۶ مدرسه فعال همچنان با مشکلات کمبود فضای آموزشی دست و پنجه نرم می‌کند. کمبود فضای آموزشی و امکانات اولیه مناسب در آستانه سال تحصیلی جدید یکی از دغدغه‌های مدیران مدارس و مسئولان آموزش و پرورش این شهرستان می‌باشد. فرسودگی، عقب‌ماندگی در استفاده از تجهیزات مدرن و مقاوم نساختن آنها؛ برخی از مدارس را به کام تخریب کشانده است.
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۵ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۷

آزادشهر یکی از شهرستان‌های استان گلستان می‌باشد. این شهرستان با برخورداری از ۱۰۶ مدرسه فعال همچنان با مشکلات کمبود فضای آموزشی دست و پنجه نرم می‌کند؛ که این امر مسئولان را به فکر راه‌اندازی مدارس دوشیفت با ظرفیت بالای دانش‌آموز در هر کلاس انداخته است.

کمبود فضای آموزشی و امکانات اولیه مناسب در آستانه سال تحصیلی جدید یکی از دغدغه‌های مدیران مدارس و مسئولان آموزش و پرورش این شهرستان می‌باشد. پراکندگی روستا‌ها و فاصله آن‌ها به شهر و مرکز استان محرومیت آن‌ها را دوچندان کرده است تا جایی که خسارت‌های شدیدی به ساختمان‌ها و اموال مدارس وارد ساخته است. فرسودگی، عقب‌ماندگی در استفاده از تجهیزات مدرن و مقاوم نساختن آنها؛ برخی از مدارس را به کام تخریب کشانده است.

بازسازی مدارس تخریبی شهرستان نیازمند همت مسئولان استان و خیرینی است که حامی آموزش کشور بوده‌اند می‌باشد.


عکاس: عقیل مهقانی/میزان

 

مجله خواندنی ها
مجله فرارو